اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805023885012137

فروش ویژه هاردهای اکسترنال در فروشگاه جهان بازار

کد: 139805023885012137

http://bit.ly/323T1dF

، تهران , (اخبار رسمی): هارد اکسترنال کمک می‌کند تا فایل‌های خود را به سرعت و بسیار آسان ذخیر کرد. همچنین امکان سرعت بالای انتقال اطلاعات و کیفیت ساخت بالایی ارائه می‌کند که نگرانی از آسیب دیدن و از بین رفتن اطلاعات وجود ندارد.

فروش ویژه هارد های اکسترنال در فروشگاه جهان بازار
خرید هارد اکسترنال در جهان بازار

بهترین هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport یک هارد اکسترنال ارزان است اما عملکرد فوق العاده‌ای ارائه می‌دهد. از قابلیت‌های این هارد اکسترنال وسترن دیجیتال می‌توان به قابلیت پشتیبانی از پورت USB 3.0، حداکثر سرعت خواندن 174 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 168 مگابایت در ثانیه اشاره کرد.

در حال حاضر ظرفیت‌های 1 ترابایت تا 8 ترابایت این هارد در بازار وجود دارد. هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport دارای وزنی بسیار مناسب است و تقریبا هم اندازه یک پاسپورت واقعی است، هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport جزو کوچکترین و سبکترین هاردهای اکسترنال موجود است.

در این هارد تنها از یک کابل برای انتقال و منبع تغذیه استفاده می‌شود. این هارد WD دارای یک چراغ آبی رنگ است که در حال کار کردن هارد را نشان می‌دهد، چهار پلاستیکی که در زیر هارد وجود دارد باعث می‌شود که بتوان به صورت ایمن آن را روی هر سطحی قرار داد. 

وسترن دیجیتال از مواد بازیافتی برای کاور این هارد استفاده کرده تا رد پای کربن را در محیط کاهش دهد. پوشش این هارد از پلاستیک ساخته شده ولی بسیار محکم است. My Passport با نرم افزار از قبل لود شده SmartWare وسترن دیجیتال کار می‌کند. 

بهترین هارد اکسترنال سیگیت مدل Backup Plus Hub Desktop

 هارد اکسترنال سیگیت مدل Backup Plus Hub Desktop گزینه‌ای مناسب است. این هارد دارای درایوهای SMR است که اجازه می‌دهد از حافظه‌های فیزیکی بیشتری در همان فضا استفاده کرد بدون اینکه حتی اندازه بیت‌ها را کاهش داد. این هارد در ظرفیت‌های 3 ترابایتی، 4 ترابایتی، 6 و 8 ترابایتی در بازار وجود دارد و بسیار سریع و انعطاف پذیر است. 

بهترین هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710M Pro

ای‌دیتا یکی از برترین سازندگان هاردهای اکسترنال به‌ شمار می‌آید و هر ساله از مدل‌های مختلفی پرده‌ برداری می‌کند. هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710M Pro هم از همین خانواده است. مقاومت در برابر عوامل مختلف موجب شده تا این هارد در زمره دیوایس‌های قابل‌ حمل قرار بگیرد. به این ترتیب می‌توان HD710M Proرا به سفر برد.

گفتنی‌ است محصول ای‌دیتا در برابر آب، ضربه، شوک و… دوام می‌آورد و در شرایط سخت از اطلاعات محافظت می‌کند. رابط یو‌اس‌بی ۳ هم فراهم شده تا با سرعت زیادی دیتاها را انتقال دهد و در زمان صرفه‌جویی کند. تولیدکننده HD710M Pro را در چند رنگ به بازار عرضه کرده تا براساس سلیقه خود هارد دیسک اکسترنال آینده خود را خریداری کرد.

گجت تایوانی از سیستم‌عامل‌های محبوب پشتیبانی می‌کند و به‌همین علت کاربران بسیاری قادر به استفاده از HD710M Pro هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت جهان بازار

فروشگاه اینترنتی دارای محصولاتی مانند لپ تاپ، موبایل و تبلت، کالای استوک، تجهیزات اداری و ارتباطات، لوازم خانگی، رفاهی و سرگرمی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]