اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804043802010588

چرا در مراکز فروش روغن نارگیل تخفیف ویژه ارائه می‌شود؟

کد: 139804043802010588

http://bit.ly/2LxB1U7

، بهشهر , (اخبار رسمی): توجه مردم به تجارت الکترونیک و خرید مایحتاج زندگی از طریق اینترنت افزایش چشمگیری یافته است. یکی از مزایای استفاده از خرید اینترنتی این است که مشتری می‌تواند محصول مورد نظر خود را با چند کلیک ساده از نظر قیمت و کیفیت مقایسه کند.

چرا در مراکز فروش روغن نارگیل تخفیف ویژه ارائه می شود؟
چرا در مراکز فروش روغن نارگیل تخفیف ویژه ارائه می‌شود؟

سایت توسکا یک مرکز فروش روغن نارگیل خوراکی و روغن‌های گیاهی دیگر برای مصارف موضعی و درمانی بوده که محصولات خود را در ایام مختلف سال با تخفیف ویژه عرضه می‌کند. یکی از دغدغه‌های مردم طبیعی و خالص بودن روغن نارگیل است.

انواع روغن نارگیل موجود در بازار ایران

روغن نارگیل موجود در بازار ایران به دو صورت وارداتی و داخلی عرضه می‌شود که البته مواد اولیه آن یعنی پودر نارگیل تولید کشورهای شرق آسیا و آفریقا است. یکی دیگر از دسته بندی‌های روغن نارگیل در بازار مربوط به بکر و تصفیه نشده آن است. شرکت‌های تجاری برای مثلا احترام با خواسته مشتری اقدام به فیلتر و تصفیه روغن نارگیل می‌کنند.
علت آن بوی روغن نارگیل است که ممکن است برای برخی از مردم جالب نباشد. البته نباید خواص بی نظیر روغن نارگیل که در نوع بکر آن وجود دارد را فدای بوی آن کرد.

آیا روغن نارگیل موجود در بازار واقعا خوراکی است؟

همانطور که در پاراگراف قبلی ذکر شد، روغن نارگیل در دونوع تجاری (تصفیه شده) و بکر (تولید شده به روش پرس سرد) در بازار به فروش می‌رسد. به نقل از سایت نمناک تحقیقاتی در مورد نوع تجاری و تصفیه شده روغن نارگیل انجام شده است.

بر اساس تحقیقات، روغن‌های نارگیل تجاری و تصفیه شده دارای سطح بالای کلسترول بوده و مانند روغن زیتون سالم نیست. افزایش مصرف روغن نارگیل فیلتر شده باعث افزایش کلسترول بد شده و علت آن سطج بالای چربی اشباع شده در روغن نارگیل است.

چگونه سایت توسکا یک مرکز فروش روغن نارگیل خوراکی است؟

بازرگانی توسکا یکی از مراکز فعال در زمینه تولید روغن‌های گیاهی و درمانی و فروش محصولات گیاهی با قیمت مناسب مانند نعناع خشک، سبزیجات خشک و انواع گیاه دارویی است. با توجه به تخصص این برند در مورد محصولات گیاهی، اقدام به عرضه روغن نارگیل با کیفیت و بکر کرده است. روغن نارگیل ارائه شده توسط توسکا در کارگاه و با استفاده از دستگاه کلد پرس تولید شده و تمام خواص نارگیل را دارد. از اینرو سایت توسکا یک مرکز فروش روغن نارگیل خوراکی است.

چرا معمولا سایت‌های اینترنتی از تخفیف ویژه استفاده می‌کنند؟

یکی از مزایای استفاده از خرید اینترنتی این است که مشتری می‌تواند محصول مورد نظر خود را با چند کلیک ساده از نظر قیمت و کیفیت مقایسه کند. و این کار را بدون صرف وقت و هزینه انجام داده و اصلا خستگی هم ندارد. برای همین فروشگاه‌های اینترنتی مجبور به ارائه تخفیف ویژه در ایام مختلف سال برای جلب مشتری هستند. این تخفیف‌ها برای مشتری بسیار خوشایند و به صرفه است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد روغن‌های گیاهی می‌توانند به سایت بازار روغن بنفشه به آدرس violetoil.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]