اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804063807410527

در تاریخ ۲۳ تیر ماه برگزار می‌شود

برگزاری دوره آموزشی مدیریت عالی کسب و کار

کد: 139804063807410527

http://bit.ly/2LEFMvm

، مشهد , (اخبار رسمی):  ۲۳ تیر ماه، دوره‌ای با عنوان دوره آموزشی «مدیریت عالی کسب و کار DBA» در موسسه آموزش عالی آزاد امین برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان موضوع دوره مدیریت عالی کسب و کار از این فرصت بهره ببرند.

 برگذاری دوره آموزشی مدیریت عالی کسب و کار DBA
شروع دوره مدیریت عالی کسب و کار DBA در مشهد

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی آزاد امین، رمضان زاده، متولی برگزاری این دوره با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: مدیریت عالی کسب وکار (DBA)، دوره‌های شناخته‌ شده‌ای در سطح جهان است که فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف برای کسب دانش و مهارت‌های لازم برای مدیریت کسب‌وکارها و رهبری سازمان‌ها دوره تحصیلات خود را در آن می‌گذرانند.

هدف و ثبت نام در دوره مدیریت DBA، پرورش مدیران و مشاورانی است که با دانش و تخصص خود، دارای توانایی بهبود فرآیندها و سازمان‌های کسب‌وکار هستند، همچنین دوره DBA در گرایش مدیریت اجرایی آموزش داده می‌شود و دانشپذیران در کسب وکارهای مختلف می‌توانند تمام مهارت‌های مدیریتی و مهارت‌های مربوط به بازار را به دست بیاورند.

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: تحلیل استراتژی‌های رهبری، تحلیل استراتژی‌های بازاریابیف تحلیل مباحث ویژه مدیریت، خلاقیت،نوآوری، برندینگ و مدیریت تغییر از جمله مباحثی است که در این دوره ارائه خواهد شد.

گفتنی است این دوره آموزشی از ۲۳ تیر ماه در ۵ ماه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت موسسه آموزش عالی آزاد امین مراجعه و یا با شماره  38477650ـ۰۵۱ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزش عالی آزاد امین

موسسه آموزش عالی آزاد امین با داشتن بانک مقالات جامع درزمینه های مدیریت اجرایی ،مدیریت استراتژیک ،مدیریت بازاریابی ، مدیریت بیمه ، مدیریت ریسک و… ارائه در وب سایت و برگزاری دوره های مدیریت ارشد اجرایی ،مدیریت ارشد بازاریابی ،بازرگانی و مدیریت ارشد پروژه (عالی ) و… درصدد ارتقاء سطح دانش تمام علاقه مندان رشته های مدیریت و رشته های مرتبط با آن است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش