اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904244428510527

به همت موسسه آموزش عالی آزاد امین و درتاریخ 1399/04/31

آغاز ثبت نام دوره آموزشی مدیریت اجرایی (MBA) و مدیریت عالی کسب و کار (DBA)

کد: 139904244428510527

https://bit.ly/2WAmV99

، مشهد , (اخبار رسمی): این دوره ها با حضور مدیران ، صاحبین کسب و کار ،مدیران فروش ، کارآفرینان ، هتل داران ، رستوران داران و پزشکان ،شرکت های خصوصی، شرکت های پخش و تولیدی، مشاغل آزاد، سهامداران و... در  تاریخ 1399/04/31 با ارائه گواهینامه مورد تائید وزارت علوم و قابل ترجمه رسمی دادگستری برگزار می‌شود.

آغاز ثبت نام دوره آموزشی مدیریت اجرایی(MBA) و مدیریت عالی کسب و کار(DBA)
آغاز ثبت نام دوره آموزشی مدیریت اجرایی (MBA) و مدیریت عالی کسب و کار (DBA)

آغاز ثبت نام دوره های آموزشی مدیریت اجرایی(MBA) و مدیریت عالی کسب و کار(DBA) در موسسه آموزش عالی آزاد امین با ارائه گواهینامه بین المللی برای ارتقای سطح دانش مدیران ، مشاوران و کلیه صاحبین کسب و کار

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی آزاد امین،این دوره ها با حضور مدیران ، صاحبین کسب و کار ،مدیران فروش ، کارآفرینان ، هتل داران ، رستوران داران و پزشکان ،شرکت های خصوصی، شرکت های پخش و تولیدی، مشاغل آزاد، سهامداران و... در  تاریخ 1399/04/31  با ارائه گواهینامه مورد تائید وزارت علوم و قابل ترجمه رسمی دادگستری به میزبانی موسسه آموزش عالی آزاد امین توسط این موسسه برگزار می‌شود.

اقای ابوالفتحی مدیر عامل موسسه آموزش عالی آزاد امین هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش مدیران و مشاوران بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت توسعه و رونق کسب و کار، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

آقای امیراردلان ابوالفتحی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: این دوره ها جهت پرورش مدیران و مشاوران قدرتمند با هدف تحلیل و بررسی آینده کسب و کار و کسب دانش و مهارت لازم جهت رهبری سازمان ها برگزار می شود..

وی مدرسان دوره آموزشی مدیریت اجرایی(MBA) و مدیریت عالی کسب و کار(DBA) را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: 15استاد  ... همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکتکنندگان باشند.

اوبه برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: چشم انداز این دوره ها را می توان فرصتی برای ورود به بازار و فرصتی برای تثبیت و رشد در بازار نام برد..

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی مبلغ سرمایه گذاری تا مدت محدود با تعرفه طرح طلایی  دریافت خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وبسایت https://www.amin-inst.ac.ir/%da%af%d8%b1%d9%88%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c/mba-2/ را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزش عالی آزاد امین

موسسه آموزش عالی آزاد امین با داشتن بانک مقالات جامع درزمینه های مدیریت اجرایی ،مدیریت استراتژیک ،مدیریت بازاریابی ، مدیریت بیمه ، مدیریت ریسک و… ارائه در وب سایت و برگزاری دوره های مدیریت ارشد اجرایی ،مدیریت ارشد بازاریابی ،بازرگانی و مدیریت ارشد پروژه (عالی ) و… درصدد ارتقاء سطح دانش تمام علاقه مندان رشته های مدیریت و رشته های مرتبط با آن است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش