اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805153931010527

در تاریخ 23 مرداد اجرا می‌شود

برگزاری دوره آموزشی مشاور حرفه‌ای مدیریت توسط موسسه آموزش عالی آزاد امین

کد: 139805153931010527

http://bit.ly/31DqxHQ

، مشهد , (اخبار رسمی): 23 مرداد، دوره‌ای با عنوان دوره آموزشی «مشاور حرفه‌ای مدیریت» در موسسه آموزش عالی آزاد امین برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان موضوع مشاور حرفه‌ای مدیریت از این فرصت بهره ببرند.

برگزاری دوره آموزشی مشاور حرفه ای مدیریت توسط موسسه آموزش عالی آزاد امین
برگزاری دوره آموزشی مشاور حرفه‌ای مدیریت توسط موسسه آموزش عالی آزاد امین

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی آزاد امین، رمضان زاده با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: در دنیای کسب وکار امروزه امر مشاوره در حوزه‌های مختلف مدیریتی حائز اهمیت است لذا ما در مدرسه کسب وکار امین با برگزاری این آزمون و کارگاه‌های مربوط به آن قصد شناسایی مشاوران حرفه‌ای را داریم تا با ارائه گواهینامه مشاور حرفه‌ای مدیریت، مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (قابل ترجمه رسمی دادگستری) به فعالیت آن جنبه رسمی‌تری ببخشد.

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: این دوره به همراه استفاده از دو پک ویژه از خدمات موسسه است.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد: این دوره ویژه فارغ التحصیلان MBA ،DBA، مشاورین، مدیران باسابقه مدیریتی 10سال به بالا است.

گفتنی است این دوره آموزشی از 23 مرداد در یک ماه و نیم برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت amin-inst.ac.ir مراجعه و یا با شماره 09356716918 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزش عالی آزاد امین

موسسه آموزش عالی آزاد امین با داشتن بانک مقالات جامع درزمینه های مدیریت اجرایی ،مدیریت استراتژیک ،مدیریت بازاریابی ، مدیریت بیمه ، مدیریت ریسک و… ارائه در وب سایت و برگزاری دوره های مدیریت ارشد اجرایی ،مدیریت ارشد بازاریابی ،بازرگانی و مدیریت ارشد پروژه (عالی ) و… درصدد ارتقاء سطح دانش تمام علاقه مندان رشته های مدیریت و رشته های مرتبط با آن است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش