با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی

ارتقا و بهینه سازی سایت مرجع تخصصی کالا و خدمات پزشکی

کد: 139804093810812321

http://bit.ly/2LGWo5J

، تهران , (اخبار رسمی): آی استورمد برندی ایرانی که مهم‌ترین وظیفه خود را حمایت از کسب‌وکار ایرانی می‌داند در بستر فروشگاهی خود امکانی برای تولیدکنندگان و فعالان حوزه پزشکی، آزمایشگاهی و سلامت ایرانی در سراسر کشور فراهم کرده تا محصولات خود را در بازاری به وسعت ایران عرضه کنند.

ارتقا و بهینه سازی سایت مرجع تخصصی کالا و خدمات پزشکی
ارتقا و بهینه سازی سایت مرجع تخصصی کالا و خدمات پزشکی

به گزارش روابط عمومی مرجع تخصصی کالا و خدمات پزشکی، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی صنعت تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و ابزارهای سلامت از تاریخ 1398/02/01 بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.iStoreMed.com در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار دارد.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های ثبت نام بعنوان فروشنده و پیگیری سفارش از سوی خریداران به فهرست وبسایت اضافه شده است.

نجمه شجاعی مدیر مرجع تخصصی کالا و خدمات پزشکی با اعلام این خبر گفت: «از این پس تولیدکنندگان فعال در حوزه صنعت تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و ابزارهای سلامت می‌توانند به راحتی در سایت ثبت نام و به معرفی کالا و فروش آنها بپردازند. همچنین مسئولین خرید مراکز آزمایشگاهی و بیمارستانی و حتی مصرف کنندگان ابزارهای سلامت خانگی می‌توانند بطور مستقیم کالاهای خود را از تولیدکنندگان تهیه کنند. پس از این به روزرسانی، به دنبال جمع آوری و دسته بندی جدیدترین خدمات پزشکی و درمانی و ارائه آن به هموطنان در سایت هستیم.»

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آی استور مد به آدرس www.iStoreMed.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرجع تخصصی و فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی ، آزمایشگاهی و سلامت آی استور مد

این فروشگاه مرجع تخصصی برای نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا وخدمات درحوزه سلامت وپزشکی است. گروه های مختلف کالا و تجهیزات شامل تجهیزات آزمایشگاهی ، پزشکی ، ورزشی ، تناسب اندام ، سلامت فکری ، آرایشی وبهداشتی و...با تنوعی منحصربه فرد در این فروشگاه عرضه میگردد. فروشگاه اینترنتی iSTOREMED با بهره گیری از کادری مجرب ومتخصص و داشتن طیف گسترده ای ازبرندهای معتبردرحوزه پزشکی،سلامت،بهداشت وآرایشی وهمچنین ارتباط با تولیدکنندگان داخلی وخارجی این عرصه برآن است تا نیازمشتریان محترم را برطرف سازد.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]