در مرکز تحقیقات پزشکی شخصی برگزار می‌شود

کارگاه تئوری، عملی مبانی و کاربردهای Real time PCR

کد: 139804293869112321

http://bit.ly/2Ly0EVP

، تهران , (اخبار رسمی): 9 و 10 مرداد ماه 98، دوره‌ای با عنوان «کارگاه تئوری و عملی مبانی و کاربردهای Real time PCR» برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان به موضوع دوره از این فرصت بهره ببرند.

کارگاه تئوری و عملی مبانی وکاربردهای Real time PCR درمرکزتحقیقات پزشکی شخصی
کارگاه تئوری، عملی مبانی و کاربردهای Real time PCR

به گزارش روابط عمومی وب سایت آی استورمد، دوره  Real-time PCR که Quantitative PCR نیز نامیده می‌شود، تکنیکی است که به طور گسترده در بررسی‌های کمی بیان ژن به کار می‌رود. همچنین روشی بسیار قدرتمند و حساس در تعیین تعداد ویروس‌های موجود در یک نمونه است.

ویژگی کلیدی Real-time PCR، فراهم شدن امکان بررسی تکثیر قطعات DNA و RNA همزمان با انجام گرفتن آزمایش و با استفاده از گزارشگرهای فلوئورسنت (fluorescent reporters) است. این تکنیک در تست‌های مختلف تشخیصی، جای PCR عادی را گرفته است و کاربردهای گسترده‌ای دارد.

در این کارگاه که با همکاری مرکز تحقیقات پزشکی شخصی و انجمن علمی دانشجویی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود، به صورت تئوری و عملی به آموزش این تکنیک پرداخته می‌شود.

گفتنی است این دوره آموزشی از چهارشنبه و پنجشنبه 9 و 10 مرداد ماه 98 (از ساعت 9 الی 16) در دو روز  برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت ایوند مراجعه  کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرجع تخصصی و فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی ، آزمایشگاهی و سلامت آی استور مد

این فروشگاه مرجع تخصصی برای نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا وخدمات درحوزه سلامت وپزشکی است. گروه های مختلف کالا و تجهیزات شامل تجهیزات آزمایشگاهی ، پزشکی ، ورزشی ، تناسب اندام ، سلامت فکری ، آرایشی وبهداشتی و...با تنوعی منحصربه فرد در این فروشگاه عرضه میگردد. فروشگاه اینترنتی iSTOREMED با بهره گیری از کادری مجرب ومتخصص و داشتن طیف گسترده ای ازبرندهای معتبردرحوزه پزشکی،سلامت،بهداشت وآرایشی وهمچنین ارتباط با تولیدکنندگان داخلی وخارجی این عرصه برآن است تا نیازمشتریان محترم را برطرف سازد.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]