اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804103815410588

بازرگانی توسکا رقیبی تازه نفس در بازار روغن گیاهی ارائه کرد

آغاز عرضه و فروش روغن نارگیل توسکا

کد: 139804103815410588

http://bit.ly/2LKCGGa

، بهشهر , (اخبار رسمی): تولید کننده فعال عرصه بازار روغن گیاهی کشور، روغن نارگیل توسکا را با امکان ارگانیک و اصل از سال 1398 به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش روغن نارگیل توسکا ازسال 1398
آغاز عرضه و فروش روغن نارگیل توسکا

به گزارش روابط عمومی بازرگانی توسکا، از سال 1398  فروش روغن نارگیل در فروشگاه اینترنتی توسکا آغاز شده است. بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از روغن‌های گیاهی طبیعی هم اکنون می‌توانند از مزیت‌هایی این روغن همچون نرمی پوست و مو استفاده کنند.

رضا اسلامی نیا مدیرعامل بازرگانی توسکا با اشاره به مزیت‌های این روغن گیاهی گفت: «تولید این محصول نتیجه چندین ماه تلاش بوده و برای تولید این محصول از سال گذشته کار آغاز شده و هم اکنون روغن نارگیل توسکا  وارد بازار شده است.» وی ادامه داد: «روغن نارگیل توسکا به روش پرس سرد و با پودر نارگیل وارداتی تولید می‌شود.»

آیا استفاده از روغن نارگیل برای چشم ضرر دارد؟

یکی از نگرانی‌های خانم‌ها برای استفاده مواد طبیعی مضرات آنها است. قطعا هر مواد طبیعی علاوه بر منفعت‌هایی که دارد، شامل مضراتی نیز است. سیاهی دورچشم و چین و چروک آن در مسن تر نشان دادن انسان بسیار موثر است. اما برای این مشکل چکار باید کرد؟

پیشنهاد توسکا استفاده از روغن نارگیل یا روغن بنفشه برای رفع این سیاهی و چین و چروک است. می‌توان با ترکیب روغن نارگیل و روغن بادام به این مشکل کمک کرد و نگرانی بابت ضرر زدن به چشم وجود ندارد.

توقف ریزش مو با روغن نارگیل

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، روغن نارگیل یک روغن همه کاره است و یکی از کاربردهای آن تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن است. برای توقف ریزش مو، روغن نارگیل باید جذب پوست سر شود. از این رو چند ساعت قبل از حمام باید این روغن را با ریشه مو‌ها زد.

بعد از آغشته کردن ریشه مو به روغن نارگیل، یک نایلون فریزر بر روی سر باید گذاشت تا لباس کثیف نشود البته پیشنهاد می شود لباس کهنه استفاده شود. بعد از دو تا چهار ساعت می‌توان به حمام رفت و موها شست و آبکشی کرد. حد اقل چهل روز و هفته‌ای چند بار این کار باید تکرار شود.

قیمت روغن نارگیل ارگانیک برای مو

برای تولید روغن نارگیل ارگانیک نباید از مواد شیمیایی در حین فرایند تولید استفاده کرد تا روغن طبیعی و موثر باشد. روغن‌های مختلفی در بازار توزیع شده است که عمدتا در دو نوع تصفیه شده و تصفیه نشده هستند. برای تقویت مو بهتر است روغن نارگیل تصفیه نشود تا همه مواد مفید میوه نارگیل در آن باشد.
به دلیل نوسانات ارز، قیمت روغن نارگیل برای مو کمی دارای نوسان است.

بررسی روغن نارگیل اصل و تقلبی

برخی افراد برای پایین آوردن قیمت روغن نارگیل تولیدی دست به کارهای عجیبی می‌زنند. 
روغن نارگیل اصل باید از گوشت میوه نارگیل استخراج شده باشد که در زیر دمای 24 درجه سانتی گراد در حالت انجماد و به رنگ سفید است ولی در دماهای بالاتر مایع شده و رنگ روغن نارگیل، شفاف و عاری از مواد جامد است. برای ارگانیک بودن روغن نارگیل هم نباید از مواد شیمیایی در حین فراوری استفاده کرد چه برای بیشتر شدن درصد روغنگیری چه برای تصفیه روغن نارگیل.

چه مشکلات پوست و مویی با روغن نارگیل قابل برطرف شدن است؟

روغن همه کاره واقعا نام خوبی برای روغن‌های نارگیل و روغن بنفشه است. علت این نام گذاری کاربردهای فراوان این روغن‌ها در امور مختلف است. با داشتن یک بطری روغن نارگیل در خانه، می‌توان از بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی بی نیاز بود. 

خواص مختلفی که روغن نارگیل دارد شامل:

  •  آرایش پاک کن
  • لایه برداری پوست،
  • رفع چین و چروک پوست صورت و اطراف چشم
  • بر طرف شدن خشکی پوست و لب‌ها
  • روشن شدن پوست صورت
  • رفع مو خوره و تقویت مو
  •  درمان ریزش مو و نرمی و براق شدن موی سر

برای داشتن پوست روشن و شفاف چه باید کرد؟

پوست صورت آینه کبد است. برای داشتن پوست روشن و شفاف باید کبد و خون خود را پاکسازی کرد. فردی که لک پوستی دارد، دارای کبودی زیر چشم است و بدن وی به طور مداوم جوش میزند خون ناسالم دارد.

برای داشتن پوست زیبا باید ورودی بدن را کنترل کرد. برای داشتن خون صاف و کبد تمیز از باید حجامت عام دو بار در سال استفاده کرد و مواد غذایی برگ کاسنی، عناب، برگ چغندر، آب زرشک کوهی، کاهو و انار یا آب انار در جیره غذایی گنجانده شود.

به صورت موضعی هم روغن نارگیل و روغن بنفشه یکی از بهترین روشن کننده‌های پوست هستند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت بازرگانی توسکا به نشانی violetoil.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]