اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980411381884727

پنجمین نشست تخصصی مهارت‌آموزی مشق شب برگزار شد

کد: 13980411381884727

http://bit.ly/2LENV2y

، تهران , (اخبار رسمی): پنجمین نشست تخصصی مهارت‌آموزی «مشق شب» تحت عنوان مهارت‌‌های روابط‌عمومی و ارتباطات فردی و اجتماعی در کانون پرورش فکری شماره دو دامغان برگزار شد.

پنجمین نشست تخصصی مهارت‌آموزی «مشق شب» برگزار شد
پنجمین نشست تخصصی مهارت‌آموزی مشق شب برگزار شد

به گزارش خبرنگار مشق شب، در پنجمین کارگاه مهارت‌‌های زندگی که توسط رضا هوشمند دبیر انجمن روابط‌عمومی ایران برگزار شد، با توجه به استقبال خوب نوجوانان این مرکز مقرر شد این نشست با همین سرفصل و عنوان در مرداد ماه و ششمین نشست ادامه یابد.

هوشمند در این نشست با اشاره به اینکه رفتارهای انسانی حریم‌‌هایی دارند و ما باید همیشه به رعایت حریم در روابط پایبند باشیم، تأکید کرد اگر انسان‌‌ها بیاموزند که حریم‌‌ها را بشناسند و از آن عدول نکنند، به طور قطع درگیر آسیب‌‌های ناشی از آن نخواهند شد.

بر اساس این گزارش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو با دعوت از اساتید حوزه‌‌های مختلف سعی در افزایش دایره اطلاعات، توانمندسازی کودکان و نوجوانان و ارتقای سطح دانش، مهارت و شناخت ایشان دارد که سلسله نشست‌‌های مشق شب هم در همین راستا برگزار شده است.

پیش از این نیز موضوع‌‌های آداب معاشرت فردی و اجتماعی، قواعد داستان‌نویسی، اصول نگارش و نامه‌نگاری، دوست‌یابی، مهرورزی و‌‌‌‌‌‌‌.‌‌‌‌‌‌‌.‌‌‌‌‌‌‌. توسط رضا هوشمند ارائه شده بود که با استقبال کودکان و نوجوانان مستعد مواجه شده است.

شایان ذکر است در پایان این نشست، گواهینامه معتبر انجمن روابط عمومی ایران برای چهار نشست تخصصی «مشق شب» که از سال ۱۳۹۷ در این مرکز برگزار شده و در سال ۱۳۹۸ نیز ادامه دارد؛ توسط رضا هوشمند به اعضای کانون و مربیان اعطا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش