اطلاعات تماس
  • 034322*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804113820212350

وب سایت شادمهر کتاب راه اندازی شد

خرید کتاب آنلاین با چند کلیک

کد: 139804113820212350

http://bit.ly/2LI56Aq

، (اخبار رسمی): سایت شادمهر کتاب سایت ویژه خرید آنلاین کتاب برای کتابخوان‌ها و کتاب دوستان افتتاح شد. از این پس هموطنان داخل و خارج از کشور می‌توانند از طریق وب سایت شادمهر کتاب، هر کتابی را نیاز دارند تهیه کنند.

کتابهای خود را با چند کلیک آنلاین از شادمهر کتاب خرید نمایید
کتابرسان کرمان

کتابفروشی کتابرسان کرمان طی سال‌ها فعالیت در حوزه کتاب و فروش کتاب در  شهر کرمان از سال 1396 رسما وارد حوزه فروش انلاین کتاب از طریق سایت کرمان بوک شد و با گذر زمان با خانه تکانی تابستانی به سایت جدید خود به نام شادمهر کتاب و برند وب سایت انلاین شادمهر کتاب در زمینه فروش آنلاین کتاب شروع به فعالیت کرده است.

وب سایت شادمهر کتاب از 23 تیرماه 1398 تا 10 مرداد ماه تخفیف تابستانه ویژه‌ای برای مشتریان خود دارد.  فلسفه راه اندازی شادمهر کتاب این بود که همه بتوانند به راحتی به هر کتابی دسترسی داشته باشند.

مشکلی که اکثر ایرانیان خارج از ایران دارند تهیه کتاب‌های به روز فارسی زبان در شهر و کشوری است که زندگی می‌کنند و شادمهر کتاب این مشکل را حل کرده است. هموطنان خارج از ایران با ثبت سفارش می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند و چنانچه کتابی در وب سایت شادمهر کتاب موجود نبود برای دوستان سفارش داده می‌شود و از طریق خطوط هوایی بین المللی و پست جمهوری اسلامی ایران ارسال خواهد شد.

کتابرسان کرمان هم اکنون در تابستان 1398 با موجودی 40هزار جلد کتاب در خدمت مردم ایران زمین است و دسترسی گسترده‌ای با ناشران معتبر و مراکز پخش معتبر در سطح کشور دارد و در تهیه کتاب و ارسال کتاب خدمات ویژه و مطمئن ارائه می‌دهد.

وب سایت شادمهر امکان ارسال کتاب با کادو پیچی و بسته بندی خاص را برای مشتریان خود فراهم کرده است. هدایایی کادویی ویژه برای تولد و مناسبت‌های خاص را متناسب با سن و گروه هدف در سایت خود به افراد معرفی می‌کند و هر هفته کتاب‌های پرفروش و برتر ماه و سال را معرفی می‌کند.

کتابرسان کرمان یک شعار همیشگی دارد: کتابرسان کتاب رسونه.

انواع کتاب در حوزه‌های موفقیت، روانشناسی، اجتماعی، فرهنگی، کودک و نوجوان و کار و کسب به همراه کتب دانشگاهی و کمک درسی و آموزشی را می‌توان از سایت کتابفروشی آنلاین شادمهر کتاب تهیه کرد.

علاقه مندان برای اینکه از جوایز و تخفیف‌های تابستانه کتاب و همچنین جشن رونمایی از وب سایت کتابفروشی آنلاین شادمهر بهرمند شوند می‌توانند به وب سایت رسمی فروش آنلاین کتاب شامهر به ادرس WWW.Shadmehrbook.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 034322*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب