اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980415382607477

با جشنواره تابستانی دبی سورپرایز شوید

جشنواره سورپرایز تابستانی دبی چیست؟

کد: 13980415382607477

http://bit.ly/2xBzvbe

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره سورپرایز تابستانی دبی رویداد سالانه خرید تابستانی به حساب می‌آید که از سال 1998 راه اندازی شده است.

آیا می دانید جشنواره " سورپرایز تابستانی دبی " چیست ؟
جشنواره سورپرایز تابستانی دبی چیست؟

به گزارش برگزارکننده تورهای نمایشگاهی ناخدای سفر ، جشنواره سورپرایز تابستانی دبی یکی از رویدادهای برجسته تقویم تابستانی شهر دبی است.

ساکنین این شهر و گردشگران آن برای برخورداری از امتیاز فروش‌های ویژه 6000 فروشگاه شرکت کننده در این جشنواره به این شهر مسافرت می‌کنند. دولت کشور امارات متحده عربی از زمان افتتاح جشنواره سورپرایز تابستانی دبی، حامی اصلی این جشنواره بوده و در موفقیت مهم این رویداد که شامل افزایش درآمد و تعداد بازدیدکنندگان کشور بوده، سهم عمده‌ای داشته است.

میزان درآمد و تعداد بازدیدکنندگان این جشنواره از 850 میلیون درهم امارات و 600000 بازدیدکننده در سال 1998 به 3.21 میلیارد درهم و 2.1 میلیون بازدیدکننده در سال 2009 افزایش پیدا کرده است. علاوه بر تجربه خرید، 50 مرکز خرید لوکس در این جشنواره شرکت کرده و میزبان نمایش‌های سرگرم کننده و تفریحی، کنسرت، نمایشگاه، زمین بازی و محوطه‌های تفریحی نیز هستند.

چرا باید در جشنواره سورپرایز تابستانی دبی شرکت کرد؟

جشنواره سورپرایز تابستانی دبی بیانگر فرهنگ امارات متحده عربی از جمله هنر، تاریخ و آداب و رسوم آن است. دولت امارات متحده عربی، در برگزاری این مراسم و برنامه شاد سهم عمده‌ای دارد. این هدف در طول برگزاری این جشنواره برای جذب گردشگر و دوستداران خرید به این شهر برای خرید ارزان در هزاران فروشگاه، محقق می‌شود.

هر یک از مراکز خرید، برنامه‌ای برای سرگرمی و تفریح کودکان و بزرگسالان که زمانی برای استراحت از هیاهو و شلوغی خرید نیاز دارند، برگزار می‌کنند.

مراکز خرید دبی

این جشنواره با وجود برنامه‌های نمایش فیلم، غذا و فعالیت‌های مختلف متعدد دیگر فقط رویدادی برای خرید در مراکز خرید دبی محسوب نمی‌شود. با حدود 96 مرکز خرید در سراسر دبی هیچ جایی برای خرید لباس، کت و شلوار خوش دوخت یا یادگاری‌های متنوع، بهتر از دبی نخواهد بود.

اما مراکز خرید این شهر چیزی فراتر از اجناس خرده فروشی برای عرضه دارند. 

تاریخ شروع این جشنواره، جمعه 31 خرداد 1398 (2019  – 21 JUNE ) و پایان آن شنبه 12 مرداد 1398 (2019  – 03 august) است. این نمایشگاه در دبی، امارات متحده عربی برگزار می‌شود که سطح آن خارجی، بین المللی است.

علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از هزینه سفر به دبی، تخفیفات ویژه و شرکت در جشنواره با مشاوران ناخدای سفر به آدرس www.nakhodasafar.com در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح