اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804153827712394

بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش از 20 تیر ماه 98 آغاز می‌شود

کد: 139804153827712394

http://bit.ly/30wcUJD

، (اخبار رسمی): با توجه به اینکه در طول جشنواره تابستانی کیش، گردشگران زیادی به جزیره کیش سفر می‌کنند، زیبایی و آراستگی شهری یکی از موارد مهمی است که در خاطره گردشگران تور کیش نقش می‌بندد و می‌تواند عامل مهمی برای جذب بیشتر گردشگران به کیش شود.

بیست و دومین جشنواره تابستان کیش ار 20 تیر ماه 98 آغاز میشود
بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش از 20 تیر ماه 98 آغاز می‌شود

به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، مهندس غفار آقازاده سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست این شرکت گفت: «در طول جشنواره تابستانی کیش، گردشگران زیادی از شهرهای مختلف کشور به جزیره کیش سفر می کنند بنابراین زیبایی و آراستگی شهری یکی از موارد مهمی است.»

ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش

ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش به عنوان اولین تصویرسازان ذهن گردشگران از مبادی ورودی فرودگاه و بندرگاه کیش هستند که در طول ایام جشنواره تابستانی تعداد ۷۹ دستگاه مینی بوس، ۱۲۸ تاکسی خطی و ۵۶۰ تاکسی تلفنی به گردشگران، خدمات رسانی می‌کنند.

جشنواره تابستانی کیش

علاوه بر افزایش نظارت‌ها و بازرسی وضعیت ظاهری وسایل حمل و نقل عمومی جزیره کیش، در ایام جشنواره تابستانی، مدیران آژانس‌ها و یا نمایندگان شرکت‌ها تا پایان برنامه جشنواره به منظور نظارت دقیق بر عملکرد رانندگان تابعه، هرشب و به طور متناوب مقابل تالار شهر مستقر خواهند بود. گشت شیفت شب نیز در نوار سیاحتی گردشگران، سرویس دهی وسایل حمل و نقل عمومی را کنترل و نظارت می‌کنند.

زیباسازی و نورپزداری معابر در جشنواره تابستانی

بر زیباسازی و نورپردازی معابر شهری به عنوان یکی از ابزارهای توسعه گردشگری تاکید می‌شود. نورپردازی معابر در طول جشنواره تابستانی کیش می‌تواند تاثیر به سزایی در جذب گردشگر و ایجاد خاطره برای گردشگران در شب‌های کیش داشته باشد.

امسال سعی خواهد شد تا نورپردازی معابر کیش از حالت یکنواختی خارج شود، المان‌های تزیینی و نوری در اشکال متعدد، جذاب و خلاقانه در معابر مختلف به ویژه در نوار سیاحتی گردشگران تا قبل از شروع جشنواره، کار گذاشته می‌شود.

تفریحات کیش در بیست و دومین جشنواره تابستانی

همه تفریحات کیش از قبیل تفریحات دریایی و آبی، جنگ‌های شبانه، کشتی‌ها، تفریحات هیجانی و سایر تفریحات جزیره کیش مثل سابق و با برنامه‌های مفرح و شاد آماده پذیرایی از گرشگران و مسافران تور کیش است. جشنواره تابستانی کیش با مشارکت بخش خصوصی با برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح از تاریخ ۲۰ تیر آغاز می‌شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سایت فروش خدمات گردشگری کیشتور به آدرس kishtours.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت فروش خدمات گردشگری کیشتور

قصد سفر به کیش دارید؟ این حق شماست که سفری باکیفیت، آسان و مطمئن را تجربه کنید. کیشتور اینجاست تا تجربه‌ای شایسته و به یاد ماندنی از سفر به کیش برای شما ایجاد کند، تجربه‎‌ای که برازنده منزلت شما باشد. سفر باید آسان باشد، مطمئن و به‌صرفه؛ و همه اینها در کیشتور خلاصه شده است. از هر شهری به کیش، با هواپیما، با تور کیش یا پرواز چارتر، کاری یا تفریحی. سبد خدمات کیشتور کامل است و ما پاسخگوی همه نیازهای شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح