اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805063896512394

رضا رشیدپور با جشنواره سینماتورز به جزیره کیش می‌آید

کد: 139805063896512394

http://bit.ly/2SNSA3Y

، (اخبار رسمی): اولین دوره‌ جشنواره فیلم سینماتورز با همراهی شید فیلم و با ریاست رضا رشیدپور از تاریخ هشتم تا دهم مرداد ماه امسال در جزیره‌ کیش برگزار خواهد شد.

رضا رشیدپور با جشنواره “سینماتورز” به جزیره کیش می‌آید
رضا رشیدپور با جشنواره سینماتورز به جزیره کیش می‌آید

سینماتورز را دفتر جشنواره بین‌المللی «شید» در ایران برگزار می‌کند که پیش‌تر عهده‌دار اکران فیلم‌های شاخص سینمای ایران در سراسر جهان و اهدای جوایزی همچون «کلوزآپ» در آمریکا بوده است. جشنواره فیلم سینماتورز بدون وابستگی به هیچ نهاد دولتی و حاکمیتی و صرفاً با حمایت بخش خصوصی برگزار می‌شود.

هدف جشنواره فیلم سینماتورز 

جشنواره فیلم سینماتورز با هدف رونق صنعت گردشگری و بازتاب چهره زیبای طبیعی و شهرسازی مدرن ایران در افکار عمومی داخلی و خارجی، متولد شده است. همچنین گسترش دغدغه زیست محیطی و فرهنگ‌سازی در حوزه حفاظت از میراث طبیعی و نیز باستانی از دیگر اهداف جشنواره سینماتورز است.

حضور چهره‌های ماندگار سینما در جشنواره سینماتورز 

نخستین دوره این جشنواره با ساختار ضیافت سینمایی و با عنوان «شب گرم سینمای ایران» در سالن همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس کیش برگزار می‌شود.
در سینماتورز، از برخی چهره‌های ماندگار سینمای ایران و نیز تعدادی از آثار شاخص اکران شده در سال گذشته که رویکردی متفاوت از جلوه‌های زیبایی‌شناسی ایران‌زمین ارائه داده‌اند تجلیل می‌شود.

ریاست شورای سیاست‌گذاری این رخداد در این دوره بر عهده‌ی رضا رشیدپور است. نام برگزیدگان و فیلم‌های مورد تقدیر به زودی اعلام خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت فروش خدمات گردشگری کیشتور

قصد سفر به کیش دارید؟ این حق شماست که سفری باکیفیت، آسان و مطمئن را تجربه کنید. کیشتور اینجاست تا تجربه‌ای شایسته و به یاد ماندنی از سفر به کیش برای شما ایجاد کند، تجربه‎‌ای که برازنده منزلت شما باشد. سفر باید آسان باشد، مطمئن و به‌صرفه؛ و همه اینها در کیشتور خلاصه شده است. از هر شهری به کیش، با هواپیما، با تور کیش یا پرواز چارتر، کاری یا تفریحی. سبد خدمات کیشتور کامل است و ما پاسخگوی همه نیازهای شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش