اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804293872112394

برنامه و جوایز جشنواره تابستانی کیش

بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش

کد: 139804293872112394

http://bit.ly/2SJMVvT

، (اخبار رسمی): تعداد زیادی از مسافران تور کیش، برنامه سفر به کیش خود را برای تابستان و همزمان با برگزاری جشنواره تابستانی کیش زمان‌بندی می‌کنند. جشنواره تابستانی کیش، هر ساله هم‌زمان با شروع فصل تابستان آغاز شده و با کلی برنامه‌های مفرح و هیجان‌انگیز، از طرف ستاد جشنواره‌های کیش مدیریت می‌شود.

بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش
بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش

حضور هنرمندان مطرح کشور و کمدین‌ها، آتش بازی، برگزاری مسابقات، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های هر شب جشنواره تابستانی کیش است که هرشب ساعت ۲۲:۳۰ در تالار شهر برگزار می‌شود.

اما این برنامه‌ها تنها دلیل استقبال مسافران از جشنواره تابستانی نیست. یکی از بهترین ویژگی‌های جشنواره، تخفیف‌ها و قیمت‌های مناسب تور کیش است که شامل اقامت هتل و بلیط پرواز رفت و برگشت می‌شود.

تخفیف‌های بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش

همچنین تخفیفات فروشگاه‌ها و قرعه کشی بازارها برای ارائه قیمت‌های رقابتی به مسافران از ویژگی‌های دیگر جشنواره تابستانی کیش است. اما جوایز جشنواره امسال که از تاریخ ۲۰ تیر ماه شروع شده و تا ۸ شهریور ادامه دارد به همین‌ها ختم نمی‌شود و هر شب ۵ بلیط رفت و برگشت بیزینس هواپیمایی ماهان، ۱۰میلیون تومان جوایز نقدی و غیر نقدی، جوایز برای حضار در سالن و  ۱ جایزه برای کیشوندان از دیگر جوایز بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش است .

برنامه و جوایز جشنواره تابستانی کیش | تابستان ۹۸

به علاوه ۷ دستگاه خودرو ۲۰۶ پلاک تهران هم در نظر گرفته شده که در آخر هر هفته طی مراسم قرعه کشی به برنده اهدا می‌شود و البته جایزه ویژه جشنواره تابستانی که دکتر مظفری رئیس سازمان منطقه آزاد کیش قول آن را دادنند نیز یک واحد مسکونی در برج‌های طلایی کیش به ارزش ۱٫۵ میلیارد تومان است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش می‌توانند به کیشتور مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت فروش خدمات گردشگری کیشتور

قصد سفر به کیش دارید؟ این حق شماست که سفری باکیفیت، آسان و مطمئن را تجربه کنید. کیشتور اینجاست تا تجربه‌ای شایسته و به یاد ماندنی از سفر به کیش برای شما ایجاد کند، تجربه‎‌ای که برازنده منزلت شما باشد. سفر باید آسان باشد، مطمئن و به‌صرفه؛ و همه اینها در کیشتور خلاصه شده است. از هر شهری به کیش، با هواپیما، با تور کیش یا پرواز چارتر، کاری یا تفریحی. سبد خدمات کیشتور کامل است و ما پاسخگوی همه نیازهای شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سرگرمی و تفریح | مسابقه و فراخوان