کد: 139804193838512438

برگزاری اولین نمایشگاه بازاریابی و تبلیغات در استان اصفهان

کانون آگهی و تبلیغاتی ایلیا به جمع شرکت کنندگان نمایشگاه پیوست

کد: 139804193838512438

http://bit.ly/30xxHMW

، اصفهان , (اخبار رسمی): اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در اصفهان از 16 تا 19 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی،‌ تبلیغات و مدیریت کسب و کار،‌ کانون آگهیٰ و تبلیغاتی ایلیاٰ یک مجموعه خدماتی بوده که با بیش از ۲۰ سال سابقه، در زمینه‌های تبلیغاتی، مشاوره و برندینگ و همچنین تولید سالنامه، دفاتر مدارس، واردات هدایا و ملزومات تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و تاکنون به بیش از ۹۰ درصد از شرکت‌های اصفهانی و بسیاری از شرکت‌های بزرگ کشور خدمات ارائه داده است. 

در حال حاضر تمرکز این مجموعه بر اصفهان و جنوب کشور به عنوان بازار هدف خود است. مخاطبان این مجموعه تمامی شرکت‌هایی هستند که نیاز به خدمات تبیلغاتی نظیر مشاوره، خدمات طراحی، چاپ، خدمات نمایشگاهی و طراحی وبسایت دارند. این مجموعه با ارائه خدمات به مدیران کسب و کارها بسته به شرایط اقتصادی، شرایط بازار، بازار هدف مشتری و سطحی که مشتری در برنامه ریزی خود جهت توسعه کسب و کار مد نظر دارد به رشد کسب و کار مورد نظر می‌پردازد.

این مجموعه که به جمع شرکت‌کنندگانِ نمایشگاه بازاریابی،‌ تبلیغات و مدیریت کسب و کار پیوسته، از 16 تا 19 مرداد ماه سال جاری از ساعت 10 تا 18 در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان، در خدمت بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون آگهی و تبلیغات ایلیا

گروه فرهنگی ایلیا شامل سه بخش تخصصی کانون تبلیغاتی ایل یار (ایلیای سابق)، انتشارات ایلیا فراز و کارگاه اجرای چاپ و صحافی با 18 سال فعالیت در زمینه های مختلف فرهنگی-تبلیغاتی سوابق درخشانی از خود به جا گذاشته است. انجام خدمات در اقصی نقاط کشور و ارائه محصولات چاپی و فرهنگی به استان های مختلف حاکی از توان بالای اجرایی گروه است.

منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش