کد: 139806043987812784

اتحادیه‌ای با عمر کوتاه اما پربار

کد: 139806043987812784

http://bit.ly/320BIu8

، اصفهان , (اخبار رسمی): به مناسبت برگزاری سومین دوره انتخابات اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغات، شهروز آقایی مدیر این اتحادیه صحبت‌هایی در مورد عملکرد دو دوره گذشته این اتحادیه و همچنین چشم انداز دوره‌های آینده داشته است.

اتحادیه ای با عمر کوتاه اما پربار
اتحادیه‌ای با عمر کوتاه اما پربار

دیده شدن و در معرض گوش و چشم مخاطب بودن تبدیل به مهمترین عنصر هر کسب وکار شده است. عنصری که عدم وجودش می‌تواند منجر به نابودی کسب وکار و وجودش باعث صعود کسب وکار خواهد شد.

تبلیغات در دنیای کنونی مشغول پادشاهی است اما پادشاهی که شاید دیگر وقت آن رسیده که سبک حکومت داری خود را تغییر دهد و از ابزارهای دیگری برای کنترل قلمرو خود استفاده کند.

آقایی در ابتدا در مورد تاریخچه‌ای از تشکیل اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغات سخن گفت و اعلام کرد که هر کسب و کاری برای تسهیل شرایط نیاز به حضور و عضویت در یک اتحادیه را دارد و هر اتحادیه نیز برای مستقل بودن خود طبق اعلام هیئت عالی نظارت باید تعداد مشخصی عضو داشته باشد.

اعضای اتحادیه کانون‌های آگهی و تیلیغات ابتدا در سال 87 در اتحادیه چاپخانه داران به عنوان اتحادیه معین عضو شدند و سپس تقاضای استقلال را با 108 عضو اعلام و پس از برگزاری انتخابات به عنوان یک اتحادیه مستقل شروع به کار کرد.

تا کنون دو دوره 4 ساله از عمر این اتحادیه گذشته است و در تاریخ 6 شهریور نیز سومین دوره این انتخابات برگزار و اتحادیه جدید تشکیل خواهد شد. در مقطع کنونی این اتحادیه 219 عضو دارد که طبق قانون نیمی از این اعضا باید در انتخابات شرکت کنند تا این انتخابات جنبه رسمی و قانونی پیدا کند.

وی ادامه داد که مهمترین وظیفه یک اتحادیه کمک به اعضای خود در جهت تسهیل امور مالیات و بیمه است. اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغات توانست توسط رایزنی با نهادهای مربوطه معافیت مالیات بر ارزش افزوده را نسبت اعضای این اتحادیه اعمال کند و در مقطع کنونی مشغول به مذاکره با تامین اجتماعی برای مسائل مربوط به این حوزه هستند.

حل اختلافات بین اعضا نیز از دیگر وظایف اتحادیه است که هیئت مدیره کنونی توانسته است این وظیفه را به خوبی انجام دهد.

رسیدگی به شکایات مشتریان از مجری نیز از دیگر وظایف اتحادیه است که معمولا جلسات مرتبی به صورت هفتگی تشکیل می‌شود و تاکنون با مدیریت خوب اتحادیه تمام این اختلافات حل شده و هیچکدام از آنها به محاکم قضایی ارجاع نشده است.

آقایی در مورد برنامه این اتحادیه برای 4 سال آینده اعلام کرد که یکی از برنامه های جدی این اتحادیه عضو شدن اعضای غیرعضو در این اتحادیه است تا شرایط یکسانی برای تمام کانون های تبلیغاتی به وجود آید. 

یکی دیگر از برنامه‌ها با توجه به قدمت کوتاه این اتحادیه این است که کسب و کارهایی که زیرمجموعه این اتحادیه محسوب می‌شوند و در مقطع کنونی در اتحادیه‌های دیگر فعال هستند را به جمع اعضای این اتحادیه اضافه کرد.

یکی از مشکلات موجود نیز عدم همکاری‌های لازم توسط اداره ارشاد است که تلاش خواهد شد مراودات اتحادیه و ارشاد به نقطه مطلوبی برسد و ساختار کانون‌های تبلیغاتی در وزارت ارشاد تبیین مناسبی پیدا کند. این تعامل مناسب به جایی خواهد رسید که تمام کانون‌ها علاوه بر مجوز ارشاد و پروانه تاسیس، پروانه کسب اتحادیه را نیز اخذ کنند.

وی در پایان از تمامی همکاران در کانون‌های تبلیغاتی دعوت کرد تا در تاریخ 6 شهریورماه در این انتخابات شرکت کنند تا اصفهان مانند همیشه پیشتاز و الگو برای دیگر استان‌ها باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون آگهی و تبلیغات ایلیا

گروه فرهنگی ایلیا شامل سه بخش تخصصی کانون تبلیغاتی ایل یار (ایلیای سابق)، انتشارات ایلیا فراز و کارگاه اجرای چاپ و صحافی با 18 سال فعالیت در زمینه های مختلف فرهنگی-تبلیغاتی سوابق درخشانی از خود به جا گذاشته است. انجام خدمات در اقصی نقاط کشور و ارائه محصولات چاپی و فرهنگی به استان های مختلف حاکی از توان بالای اجرایی گروه است.

منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار