اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804213842110588

لیست قیمت روغن نارگیل اصل برای ریزش مو

کد: 139804213842110588

http://bit.ly/2Jxvg7B

، بهشهر , (اخبار رسمی): برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن، روغن نارگیل اصل توسکا با لیست قیمت ارزان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. ریزش مو یکی از بدترین خبرها برای زیبایی هر کسی بوده که علت آن دلایل ژنتیکی، تغذیه‌ای و بهداشتی است.

لیست قیمت روغن نارگیل اصل برای ریزش مو
لیست قیمت روغن نارگیل اصل برای ریزش مو

روغن نارگیل اصل چیست و چگونه قابل تشخیص است؟

بین روغن نارگیل اصل و روغن نارگیل ارگانیک تفاوت‌هایی وجود دارد. روغن نارگیل اصل به روغنی می‌گویند که از گوشت میوه نارگیل تولید شود. البته در ایران برای تهیه روغن نارگیل از پودرهای وارداتی استفاده می‌کنند.

روغن نارگیل ارگانیک به روغنی می‌گویند که در طی مراحل فراوری آن از مواد شیمیایی استفاده نشده باشد. روغن نارگیل اصل در دمای اتاق جامد و بالاتر از آن به صورت مایع است.

این روغن هنگامی که به صورت جامد است سفید رنگ و وقتی مایع است بی رنگ، شفاف و عاری از هر گونه مواد جامد است. بوی روغن نارگیل اصل باید بوی مطبوع میوه نارگیل را داشته باشد.

قیمت روغن نارگیل اصل نسبت به روغن‌های تقلبی کمی بالاتر است. به هر حال خرید روغن نارگیل از تولید کننده معتبر، بهترین راه اطمینان از اصل بودن این روغن است.

لیست قیمت روغن نارگیل اصل و روغن‌های گیاهی توسکا

بازرگانی توسکا در زمینه روغن‌ها و محصولات گیاهی در حال انجام تحقیقات بوده و اقدام به تولید روغن‌های گیاهی کرده است. این روغن‌ها، مخصوص تجویز توسط طبیب بوده و طبق اصول طب سنتی و ایرانی تولید می‌شوند و درمانی هستند.

از این روغن‌ها می‌توان برای ماساژهای درمانی و بیماری‌های عضلانی، سینوزیت و مشکلات پوست و مو استفاده کرد. یکی از روغن‌های بسیار موثر در زمینه تقویت مو علاوه بر روغن نارگیل می‌توان به روغن بنفشه اشاره کرد.

علت‌های ریزش مو چیست؟

محققان دلایل زیادی برای ریزش مو ذکر کرده‌اند که برخی قابل درمان و بعضی ممکن است درمان نداشته باشد.

عملکرد نادرست غده تیروئید، به هم ریختن تعادل هورمون‌های بدن، کمبود برخی از ویتامین‌ها مانند ویتامین ب، افزایش ویتامین آ در بدن، فقر آهن بدن، استفاده از برخی داروهای شیمیایی مخصوصا داروهای اعصاب، کاهش ناگهانی وزن بدن، بارداری خانم‌ها، استفاده بیش از حد از مواد آرایشی و سشوار مو از جمله این موارد هستند.

موارد فوق برخی از علت‌های رایج ریزش مو است. برای درمان به صورت ریشه‌ای باید هم از داخل بدن مشکل رفع شود و به صورت موضعی هم از داروهای تقویت مو استفاده شود.

راهکار طب سنتی و گیاهی برای تقویت مو کدام است؟

همیشه راهکار طب سنتی در مورد درمان بیماری‌ها اولین و بهترین گزینه درمان است. زیرا بی خطر بوده و عوارض مصرف داروهای شیمیایی را ندارد. برای درمان ریزش مو در ابتدا باید مزاج شخص تعیین شود و سپس علت این ریزش بررسی شود. به طور مثال اگر علت ریزش تعادل هورمون‌های زنانه باشد باید از رازیانه برای به تعادل رساندن این هورمون‌ها استفاده کرد.
یا اگر از فقر آهن باشد باید درمان کمبود آهن انجام داد که می‌توان از ترکیب سه شیره (شیره انگور+شیره خرما+شیره توت) استفاده کرد.
برای تقویت مو به صورت موضعی، روغن‌های بنفشه و روغن نارگیل تاثیر خوبی دارد و باعث رویش مجدد مو نیز می‌شود.

روغن نارگیل اصل برای جوش صورت خوب است؟

یکی از علت‌های جوش صورت بسته شدن منافذ پوستی به وسیله سلول مرده و چربی فولیکول مو است. در این حالت باکتری به نام پروپیونی باکتریوم تولید می‌شود و با حمله گلبول‌های سفید التهاب به وجود می‌آید و جوش و آکنه پدیدار می‌شود.

علاوه بر تری گلیسیرید موجود در روغن نارگیل، تقریبا نیمی از چربی‌های موجود در آن از اسید لوریک تشکیل شده که دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچی هستند. با توجه با موارد مذکور، از روغن نارگیل می‌توان بر ضد آکنه و جوش با منبع باکتری استفاده کرد.

برای درمان جوش صورت در طب اسلامی چه راهکاری وجود دارد؟

در طب سنتی و اسلامی منشا بسیاری از بیماری‌های پوست و مو بیشتر داخلی و معلول خون و کبد است. برای داشتن پوست زیبا و شفاف، عملکرد کبد باید استاندارد بوده و خون صاف و تمیز باشد.

بهترین راه سالم سازی خون، خوردن غذای مناسب طبع هر فرد است و باید از مواد غذایی صنعتی پرهیز شود. حجامت یکی از راهکار های مهم داشتن پوستی شفاف و بدنی سالم است که سالی دو بار برای هر فرد توصیه می‌شود.

دارویی با عنوان صاف کننده خون در طب اسلامی وجود دارد که به صورت پودر بوده و متشکل از برگ کاسنی، برگ چغندر و مواد صاف کننده خون دیگر است. با استفاده از این داروی بی ضرر می‌توان عملکرد کبد مناسبی داشته و علاوه بر پوست شفاف و زیبا از انواع حساسیت‌ها نیز رهایی یافت.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت بازرگانی توسکا به نشانی violetoil.ir مراجعه یا با شماره 09179396980 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]