اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980421384287477

تور ایرانگردی همدان و کرمانشاه در تعطیلات مرداد 98

بهترین فرصت سفر به همدان و کرمانشاه در تعطیلات عید غدیر

کد: 13980421384287477

http://bit.ly/30xKzTy

، تهران , (اخبار رسمی):  تعطیلات عید غدیر در 29 مرداد ماه فرصتی برای سفر به شهرهای توریستی و تاریخی کشور از جمله همدان و کرمانشاه است.

بهترین فرصت سفر به  همدان و کرمانشاه در تعطیلات عید غدیر
بهترین فرصت سفر به همدان و کرمانشاه در تعطیلات عید غدیر

شهرهای همدان و کرمانشاه  از محبوب‌ترین مسیرهای ایرانگردی هستند که ناخدای سفر سالانه گردشگران زیادی را در این شهرها همراهی می‌کند.

آژانس ناخدای سفر به مناسبت عید غدیر که 29 مرداد ماه است، تور ویژه سه روزه همدان و کرمانشاه برای علاقه‌مندان و گردشگران تدارک دیده است.

خدمات ویژه ناخدای سفر برای تور 3 روزه همدان و کرمانشاه  شامل سفر رفت و برگشت با وسیله نقلیه توریستی، دو شب اقامت در هتل‌های چهار ستاره، سه وعده صبحانه به همراه پذیرایی بین روز، پرداخت کلیه ورودیه‌های جاذبه‌ها، بیمه مسافرتی، همراهی راهنمای تور از ابتدا تا انتهای سفر است. 

شایان ذکر است وعده‌های غذایی به عهده مسافر است که این وعده‌ها شامل 3 وعده ناهار و 3 وعده شام است.

از نکات بارز این تور این است که در طول سفر گردشگران در هتل‌های 4 ستاره با بهترین امکانات اسکان داده می‌شوند.

شهر همدان یکی از شهرهای غربی و کوهستانی ایران و مرکز شهرستان و استان همدان است و کرمانشاه از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران به شمار می‌رود و پیدایش آن به سده چهارم میلادی باز می‌گردد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در تورهای ایرانگردی ناخدای سفر می‌توانند با شماره 88984780 - 021 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]