اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804223844012422

طراحان پرگاس نامدار؛ طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل و محل کار

انجام حرفه‌‌ای 0 تا 100 خدمات دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان

کد: 139804223844012422

http://bit.ly/30w1DZP

، تهران , (اخبار رسمی): مبحث طراحی دکوراسیون داخلی حوزه وسیعی از فعالیت­‌های دکوراسیون اداری، تجاری و مسکونی را شامل می­‌شود. یکی از تیم‌­های حرفه‌­ای برای اجرای دکوراسیون و همچنین بازسازی ساختمان، شرکت طراحان پرگاس نامدار است. می‌توان در پیاده­‌سازی و اجرای مدرن­ترین دکوراسیون­‌ها از مشاوره رایگان پرگاس استفاده کرد.

 انجام حرفه ای 0 تا 100 خدمات دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان
طراحی و پیاده سازی دکوراسیون آشپزخانه بر پایه رنگ سفید و طوسی | طراحان پرگاس نامدار
 انجام حرفه ای 0 تا 100 خدمات دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان
مشاوره و پیاده سازی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن با به روزترین متد طراحی | طراحان پرگاس نامدار
 انجام حرفه ای 0 تا 100 خدمات دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان
مشاوره و پیاده سازی دکوراسیون سیستم های اداری، اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس | طراحان پرگاس نامدار

خلاقیت در اجرای مدرن­‌ترین دکوراسیون­‌ها

در تمام حوزه‌های طراحی دکوراسیون داخلی که شامل دکوراسیون اداری، تجاری و مسکونی است، خلاقیت در کار، جذابیت و اصالت وجود دارد. تیم­‌های مختلفی در بازار این کار وجود دارند که با این هنر حاصل از دانش تجربی کار دکوراسیون، آثار ماندگاری از خود به جای گذاشته­‌اند. شاید در ابتدا، خلاقیت در دکوراسیون کار آسانی به نظر برسد، اما در حقیقت این کار نیاز به یک سری مهارت‌ها و تجربه‌ها در زمینه دکوراسیون دارد.

طراح نیازمند تفکری خلاق است که با استفاده از المان‌های مختلف مثل نصب کاشی، ترکیب المان­‌های مدرن و سنتی، نصب سرامیک، نصب سقف کاذب کنافی، نقاشی، ایجاد طرح­‌های مفهومی و ... به خلق آثار ماندگار بپردازد. یکی از تیم­‌های حرفه‌­ای خلاق، برای دکوراسیون و همچنین بازسازی ساختمان، گروه طراحان پرگاس نامداراست که می‌توان در پیاده­‌سازی و اجرای مدرن­‌ترین دکوراسیون‌­ها از مشاوره رایگان این گروه بهره­‌مند شد.

رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی

باوجود این که رنگ‌­ها وجود خارجی ندارند و فقط به نحوه درک ما از امواج مغناطیسی مربوط می‌­شوند، در زندگی، نقش پرمایه­‌ای ایفا می­‌کنند. در بسیاری از اوقات افراد بدون این که متوجه شوند، با استفاده اشتباه از رنگ­‌ها دچار مشکلاتی می­‌شوند یا حداقل این که کار خود را از شریط بهینه بسیار دور می­‌کنند.

جدای از علایق شخصی افراد به رنگ­‌های متفاوت، تئوری رنگ می­‌گویند. رنگ‌ها اثر قابل توجهی بر احساسات و خلق و خوی انسان دارند. این تأثیر موجب آن شده­ که کار طراحانی که از دانش بکارگیری رنگ در طرح­‌های خود استفاده می­‌کنند، در نهایت به دکوراسیون بسیار مطلوب‌تری منجر شود. طراحان پرگاس نامدار، با دانش تخصصی تئوری رنگ، دکوراسیون داخلی مورد نیاز افراد را به بهترین شکل، طراحی می­‌کنند.

رنگ قرمز رنگ آتش، اشتیاق، خطر و قدرت است که موجب تحریک و تهییج م‌ی­شود. به همین دلیل در بسیاری از باشگا‌ه­های بدنسازی از این رنگ استفاده می‌شود. این رنگ، اشتها را نیز زیاد می‌­کند. به همین دلیل، بسیاری از طراحان دکوراسیون، از این رنگ در داخل رستوران­‌ها استفاده می­‌کنند.

رنگ نارنجی دارای نشاط و انرژی است و حس دوستی را بیشتر کرده روابط را استحکام می‌­دهد. رنگ هشدارگونه زرد برای اثرگذاری روی اذهان عمومی استفاده م‌ی­شود. اما اغلب افراد نمی‌­دانند که فضای پوشیده شده با رنگ زرد، محیطی شاد و دوستانه ایجاد می‌­کند. البته استفاده افراطی از این رنگ هم توصیه نمی‌شود زیرا به سرعت موجب تحریک می­‌شود.

رنگ آبی تأثیر عمیقی بر ذهن دارد. به همین دلیل از آن برای اتاق خواب استفاده می­‌کنند. رنگ آبی، صلح طلبی را به همراه دارد و آرامش‌­بخش است. رنگ‌­های دیگری نیز وجود دارند که هرکدام در طراحی دکوراسیون، جایگاه خود را دارند.

انواع طراحی دکوراسیون

انواع طراحی دکوراسیون اداری، تجاری و مسکونی را می­‌توان به­ عنوان پرکاربردترین­‌ها نام برد. هرکدام از این­ها خود انواعی دارند برای مثال در طراحی دکوراسیون مسکونی می­‌توان به دکوراسیون پذیرایی، دکوراسیون آشپزخانه، دکوراسیون اتاق خواب، دکوراسیون حمام، دکوراسیون اتاق کودک و امثال آن اشاره کرد. تمامی انواع خدمات طراحی و دکوراسیون توسط گروه طراحان پرگاس نامدار به مشتریان ارائه می­‌شوند.

در طراحی دکوراسیون داخلی، طراح کارایی یک فضا، نظیر منزل، دفتر کار و …، را با ایجاد تغییراتی بهبود می­‌دهد. بدین ترتیب بر جلوه ظاهری و هنری فضا افزوده شده و از حالت یکنواخت و تکراری خارج می‌شود. از آنجایی که سلیقه‌­ها بسیار تغییر کرده است و همچنین ابزارهای زیادی هم در دسترس هستند، کیفیت بهتر و رنج وسیع‌­تری از کارهای طراحی دکوراسیون را می­‌توان مشاهده کرد.

البته کل هدف طراحی دکوراسیون داخلی، زیبایی نیست و ترکیب کارایی و زیبایی مورد هدف هستند. سبک­‌های ­مختلفی در این زمینه وجود دارد که مینیمال، سنتی، روستیک، ژاپنی و پست مدرن ازجمله مشهورترین­‌های آن­ها هستند.

در دکوراسیون اداری، دو کاربرد طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت و طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس از جمله خدمات مهم هستند. برای این منظور، هم از سبک‌های کلاسیک و هم مدرن استفاده می‌­شود. توصیه می‌­شود که دکوراسیون اتاق مدیریت از طراحی و چیدمان سایر بخش‌­ها زیباتر و شیک‌تر باشد.

انتخاب رنگ، مبلمان و تم اصلی اتاق مدیریت در انطباق با مدل میز مدیریت از جمله موارد اصلی هستند. در هر شرکت و اداره‌­ای، جلسات مهمی در اتاق کنفرانس برگزار می­‌شود. طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس باید با هدف زیبایی و جذابیت به منظور نفوذپذیری و اثرگذاری در مخاطب اجرا شود. مهمترین ویژگی در انطباق دکوراسیون اتاق کنفرانس، متراژ است. انتخاب میز و صندلی­‌ها باید به گونه‌­ای انجام شود که صندلی­‌ها به راحتی جابجا شوند. نورپردازی، رنگ و چیدمان وسایل نیز از دیگر المان­‌های تأثیرگذار هستند.  

بازسازی ساختمان و تخصص مورد نیاز

همه افراد در زندگی خود یا نزدیکان‌ خود با نیاز به تغییر دکوراسیون منزل مواجه شده‌­اند. فرسوده و کهنه شدن دکوراسیون، تغییر سلیقه‌ها، ظهور مصالح و مواد جدید، تغییر سبک زندگی نسبت به گذشته، افزایش جمعیت خانواده، و … ازجمله دلایل بازسازی ساختمان هستند.

بصورت کلی بازسازی ساختمان می‌­تواند داخلی و با تغییر پارتیشن‌یندی، تغییر اتاق‌ها، یا خارجی با تغییر نما باشد. بازسازی ساختمان می­‌تواند گسترده­‌تر و با تغییر ظرفیت ساختمان، تغییر نوع سیستم تهویه و سیستم‌­های سرمایشی و گرمایشی، کاربری و ... باشد. آنچه در نهایت میزان تغییر ساختمان را تعیین می­‌کند بودجه‌ی فرد، مقدار خرابی ساختمان، ایده و فکر فرد، نوع مالکیت، میزان تغییر جمعیت خانواده و امثال این­ها است.

از دیرباز در ایران، نوسازی و بازسازی ساختمان­‌ها اعم از ساختمان­‌هایی با کاربری مسکونی، خدماتی نظیر بیمارستان­‌ها، مدارس، سازمان‌­های تجاری مثل فروشگاه‌ها و ...  متداول بوده است. از ملموس‌­ترین نوع این آداب و رسوم که ریشه­‌ای کهن در این مرز و بوم دارد می‌­توان به سنت خانه تکانی در قبل از عید نوروز اشاره کرد.

این کار، خود نوعی تغییر دکوراسیون به حساب می‌­آید. در طول تاریخ با تغییر سبک ساختمان­‌سازی‌­ها و پیشرفت مصالح و تکنولوژی­‌ها، کارهای بازسازی ساختمان و تعمیرات ساختمان هم به کلی دگرگون شده‌­اند. حتماً تاکنون تغییرات دکوراسیون داخلی ساختمان یا نمای بیرون آن را دیده‌اید. در برخی از اوقات این بازسازی‌­ها به اندازه‌ای زیاد هستند که پس از انجام تغییرات، یک ساختمان کاملاً متفات و جدید ساخته می‌شود.

در این فعالیت‌­ها، مراحل کلی بازسازی ساختمان عبارتند از: انتخاب مرکز تعمیرات ساختمان و دریافت مشاوره (تیم پرگاس نامدار از بهترین­های تعمیر و بازسازی ساختمان است)، تخریب (بصورت اصولی با دانش فنی تخریب)، ساخت با توجه به نیازها و درخواست‌­ها، انتخاب و بهینه­ سازی تأسیسات ساختمان شامل سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه‌ی مطبوع، پوشش دیوارها، سقف، نورپردازی، کف‌سازی، رنگ‌آمیزی دیوارها، نمای خارجی ساختمان، دکوراسیون داخلی و چیدمان.

ترکیب سنت و مدرنیته در دکوراسیون مدرن ایرانی

امروزه پوشش کف و دیوارها در فضاهای داخلی ساختمان‌­ها، در بسیاری از اوقات با  نصب کاشی و سرامیک انجام می‌­شود. از دیرباز از سنگ‌­های متنوعی برای ساخت کاشی استفاده شده است. هر کدام از کاشی­‌های مورد نظر در بخشی از ساختمان مثل آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، حیاط، پارکینگ و حتی نمای ساختمان، گلخانه و حوض‌های تزئینی به کار می­‌روند. کاشی­‌ها با طرح­‌های زیبایی در دسترس هستند که دکوراسیون و نمای ساختمان را زیبا و جذاب می‌کنند. کاشی­‌ها را بصورت کلی به دسته‌­های کاشی‌­های کفی، کاشی­‌های دیواری، کاشی بدنه و کاشی سه بعدی تقسیم ­بندی می­‌کنند.

پس از انتخاب نوع، طرح و رنگ کاشی، تیم پرگاس نامدار، نصب کاشی، در هرکدام از مراحل طراحی دکوراسیون داخلی، تعمیرات و بازسازی ساختمان را با تضمین بهترین کیفیت و نازلترین قیمت را برای مشتریان خود انجام می‌­دهد.

انتخاب مرکز مناسب برای دکوراسیون داخلی، تعمیرات و بازسازی

پیش از هر اقدامی لازم است درباره وضعیت ساختمان، اطلاعاتی شامل نوع مصالح استفاده شده در آن، قدمت، تأسیسات ساختمان و قوانین شهرسازی منطقه بدست آورد.

افرادی که خواهان بازسازی ساختمان هستند باید بررسی شوند که آیا بازسازی داخلی یا تعمیرات ساختمان با توجه به شرایط موجود امکان­ پذیر است و صرفه اقتصادی دارد یا خیر؟ مثلاً اگر اسکلت ساختمان فرسوده باشد یا ساختمان مورد نظر دارای سقفی بسیار قدیمی باشد، شاید تغییر دکوراسیون کار صحیحی نباشد.

در این مورد، حتی شاید امکان تلفات جانی هم وجود داشته باشد. این موضوع باید توسط مهندسان خبره، با بازدید میدانی مشخص شود. شاید ساختمان‌های بافت قدیم، در برابر زلزله ایمن نباشند. شاید هم زمانی مستحکم بوده‌اند اما اکنون استحکام خود را به گونه‌­ای از دست داده باشند که بازسازی آن نه مقرون به صرفه باشد و نه استانداردهای ایمنی لازم را دارا باشد.

مسائل مذکور، ضرورت مشاوره با تیمی از مهندسین خبره و مجرب را آشکار می­‌کند. تیم مهندسین پرگاس نامدار علاوه بر ارائه خدمات مشاوره رایگان، بهترین کیفیت اجرا و کمترین قیمت بازار را تضمین می­‌کند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پرگاس نامدار به آدرس pergasdecor.co مراجعه و یا با تلفن 2188880878 در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراحان پرگاس نامدار

شرکت طراحان پرگاس نامدار پس از 5 سال سابقه مفید اجرایی در امور ساختمان، در سال 1393 با محوریت ارائه خدمات بهینه در زمینه ساختمان و دکوراسیون داخلی و با هدف جلب رضایت مشتریان محترم تأسیس گردید.توانایی متخصصین خبره پرگاس در تشخیص نیازهای اصلی مشتریان و پیشنهاد بهترین گزینه ها جهت اجرا با توجه به سلیقه،میزان بودجه و نیاز مشتری از جمله وجه تمایر طراحان پرگاس نامدار در مقایسه با رقبا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل