اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805013882612422

دکوراسیون داخلی منزل و محل کار، دکوراسیون رستوران و کافی شاپ و سقف کاذب کنافی

دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان خود را به یک تیم حرفه‌ای و کاربلد بسپارید

کد: 139805013882612422

http://bit.ly/2YlEsUO

، تهران , (اخبار رسمی): گروه طراحان پرگاس نامدار از جمله گروه‌هایی است که به صورت کاملا حرفه‌ای و خلاقانه امورات مرتبط با دکوراسیون و بازسازی ساختمان را انجام می‌دهد. استفاده از مشاوره رایگان با کارشناسان این گروه به منظور اجرای دکوراسیون‌های مدرن و جذاب نیز امکان پذیر است که با یک تماس می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان خود را به یک تیم حرفه‌ای و کاربلد بسپارید
دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان خود را به یک تیم حرفه‌ای و کاربلد بسپارید
دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان خود را به یک تیم حرفه‌ای و کاربلد بسپارید
دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان خود را به یک تیم حرفه‌ای و کاربلد بسپارید
دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان خود را به یک تیم حرفه‌ای و کاربلد بسپارید
دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان خود را به یک تیم حرفه‌ای و کاربلد بسپارید

برای رسیدن به نتیجه درباره بازسازی و یا عدم بازسازی یک ساختمان نیاز به بهره‌گیری از خدمات مشاوره است که تیم مهندسین طراحان پرگاس نامدار بهترین خدمات مشاوره را به صورت کاملا رایگان ارائه می‌دهند

خلاقیت در اجرای مدرن‌ترین دکوراسیون‌ها

طراحی دکوراسیون داخلی دربردارنده فعالیت‌های مرتبط در انواع محیط‌های اداری، تجاری و مسکونی است. اصل اساسی دکوراسیون در این محیط‌ها خلاقیت در کار است که موجب روح‌بخشی و القای حس جذابیت در راستای اصالت‌ دادن به فضا است. امروزه تیم‌های متعددی با هنر دکوراسیون که نتیجه دانش و تجربه است، آثار جذاب و ماندگاری خلق کرده‌اند.

البته گفتنی است جذابیت و ماندگاری اثر نیازمند خلاقیت است که در سایه مهارت و تجربه به منصه‌ظهور می‌رسد. یک طراح متبحر دارای تفکری خلاق است که با استفاده از المان‌های گوناگون مدرن یا سنتی نظیر: نصب کاشی، نصب سرامیک، نصب سقف کاذب کنافی، نقاشی، ایجاد طرح‌های مفهومی و... آثاری ماندگار خلق می‌کند.

گروه طراحان پرگاس نامدار از جمله گروه‌هایی است که به صورت کاملا حرفه‌ای و خلاقانه امورات مرتبط با دکوراسیون و بازسازی ساختمان را انجام می‌دهد. استفاده از مشاوره رایگان با کارشناسان این گروه به منظور اجرای دکوراسیون‌های مدرن و جذاب نیز امکان‌پذیر است که با یک تماس می‌توان از آن بهره‌مند شد.

رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی

علم روانشناسی اثبات کرده که رنگ‌ها در روحیه و احساسات افراد تاثیر مستقیمی دارند، بنابراین طراحان دکوراسیون باید این نکته را مد نظر داشته باشند که انتخاب رنگ باید از طریق دانش، بسته به خلق و خوی افراد انجام گیرد. به طور کلی طراحانی که دکوراسیون داخلی را با توجه به دانش تخصصی تئوری رنگ انجام می‌دهند، فضای مطلوب‌تری ایجاد می‌کنند که القا کننده حسی خوشایند است.

در میان رنگ‌ها رنگ قرمز نماد هیجان است و دکوراسیونی با این رنگ موجب تحریک قدرت، اشتیاق و خطر می‌شود، لذا از این رنگ در باشگاه‌های ورزشی استفاده می‌کنند؛ علاوه بر این از رنگ قرمز به علت خاصیت اشتهاآور بودن آن در رستوران‌ها و فست فودها نیز به وفور استفاده می‌شود. رنگ آبی نیز به علت خاصیت آرامش‌بخشی که دارد، بیشتر در محیط‌های آرام مثل اتاق خواب کاربرد دارد و البته این رنگ بر روی ذهن عمیقا تاثیرگذار است چرا که القاکننده حس صلح طلبی و آرامش است. رنگ‌های نارنجی و زرد نیز شادی بخش هستند و اغلب از این رنگ‌ها در دکوراسیون اتاق کودک‌ استفاده می‌شود. به طور خلاصه تک تک رنگ‌ها از لحاظ روانشناسی تاثیر خاصی بر روی فرد می‌گذارند که باید طراح دکوراسیون به صورت علمی بهترین رنگ را برای فضا انتخاب کند.

انواع طراحی دکوراسیون

پرکاربردترین انواع دکوراسیون را می‌توان دکوراسیون اداری، تجاری و مسکونی برشمرد که هر کدام از این‌ها زیرمجموعه‌های خود را دارند. مثلا دکوراسیون مسکونی به مواردی نظیر دکوراسیون: آشپزخانه، اتاق خواب، حمام، اتاق کودک، پذیرایی و... تقسیم می‌شود. گفتنی است گروه پرگاس نامدار، ارائه دهنده تمام خدمات مرتبط با طراحی و دکوراسیون به مشتریان است.

هدف از طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد تغییراتی مطلوب به منظور افزایش جلوه ظاهری و زیبایی محیط است که فضاهایی نظیر منزل، دفتر کار و... را از حالت یکنواختی و تکراری خارج کند. امروزه به علت گسترش ابزارها و تجهیزات لازم در دکوراسیون و همچنین امکان اعمال سلیقه شاهد بهبود کیفیت و تنوع ایده‌های طراحی دکوراسیون هستیم. البته لازم به ذکر است، هدف از طراحی دکوراسیون داخلی صرفا زیبایی نیست بلکه کارایی در کنار زیبایی نیز حائز اهمیت است. در این زمینه از سبک‌های مختلفی مثل مینیمال، سنتی، روستیک، ژاپنی و پست مدرن بهره‌ می‌گیرند تا کارایی فضا را در عین زیبایی بخشی به آن افزایش دهند.

از خدمات مهم دکوراسیون اداری می‌توان به طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت و طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس اشاره کرد که معمولا برای طراحی دکوراسیون این فضاها از سبک‌های کلاسیک و یا مدرن بهره می‌گیرند. طراحی و چیدمان این اتاق‌ها بسیار حائز اهمیت است و باید جلوه‌ای شیک و زیبا داشته باشد. وسایل اتاق مثل مبلمان، میز، پرده‌ها و... باید از نظر رنگ با تم اصلی اتاق هارمونی داشته باشند. علت تاکید بر طراحی جذاب این فضاها برگزاری کنفرانس‌ها و جلسات مهم است که طراحی زیبا و جذاب می‌تواند موجب نفوذپذیری و اثرگذاری در مخاطب شود. گفتنی است برای حفظ انطباق در دکوراسیون چنین محیط‌هایی نیز انتخاب میز و صندلی‌ها بر طبق متراژ باید انجام گیرد تا صندلی‌ها به آسانی قابل جا به جایی باشند. البته المان‌های دیگری نیز مثل نورپردازی، رنگ و نحوه چیدمان در جذابیت فضای داخلی تاثیر به سزایی دارند.

بازسازی ساختمان و تخصص مورد نیاز

دلایلی که افراد را به فکر بازسازی ساختمان می‌اندازند، عبارتند از:

کهنگی و فرسودگی دکوراسیون

تغییر سلیقه در طی زمان

ظهور مصالح و ‌مواد جدید

تغییر سبک زندگی

افزایش جمعیت خانواده

و...

تغییر دکوراسیون به شکل داخلی و خارجی در تغییر پارتیشن بندی، تغییر اتاق‌ها و یا تغییرات نما صورت می‌گیرد. گاهی نیز بازسازی ساختمان از لحاظ سیستم تهویه، گرمایش و سرمایش بسته به تغییر ظرفیت ساختمان ضرورت می‌یابد‌؛ اما در نهایت این میزان بودجه و خرابی ساختمان است که که در کنار ایده و خلاقیت فرد، نوع مالکیت او، میزان افزایش یا کاهش جمعیت و... نقش تعیین کننده در تغییر ساختمان دارد.

از گذشته بازسازی ساختمان‌هایی نظیر: منازل مسکونی، بیمارستان‌ها، مدرسه‌ها، سازمان‌های تجاری و... در ایران متداول بوده است که ریشه آن در سنت اصیل ایرانی‌ها مبنی بر خانه تکانی نوروز است که همواره با هدف تغییر دکوراسیون انجام می‌پذیرد. از گذشته تا کنون با نظر به رشد و گسترش تکنولوژی و پیشرفت مصالح ساختمانی، بازسازی و تعمیرات ساختمان نیز متحول شده است تا جایی که ممکن است یک ساختمان پس از بازسازی تبدیل به یک ساختمان جدید شود.

طی عملیات بازسازی ساختمان باید به نکاتی توجه نمود تا بهترین نتیجه حاصل شود. از جمله مهم‌ترین این نکات انتخاب مرکز معتبر تعمیرات ساختمان و دریافت مشاوره است. (تیم پرگاس نامدار یکی از بهترین مرکز تعمیر و بازسازی ساختمان به شمار می‌رود.) پس از آن ساخت با توجه به نیازها و درخواست‌ها صورت می‌گیرد و بعد از تخریب ، کف سازی و نمای دکوراسیون داخلی و خارجی انجام می‌شود؛ همچنین تاسیسات تهویه، سرمایش و گرمایش ساختمان نیز تامین می‌شود.

ترکیب سنت و مدرنیته در دکوراسیون مدرن ایرانی

به طور کلی ترکیب دانش نوین مهندسی معماری و عمران با استفاده از مواد و مصالح جدید با معماری باشکوه و اصیل سنتی ایرانی به وجود آورنده نمای خارق العاده‌ای در نمای داخلی و خارجی ساختمان است. یکی از المان‌های اساسی در دکوراسیون ایرانی نصب کاشی است که امروزه با کیفیت‌های مختلف و سایز‌های متنوع تولید می‌شود و در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان کاربرد دارد.

از کاشی‌ها به عنوان پوشش کف و دیوارها استفاده می‌کنند، چرا که دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ هستند و علاوه بر استحکام بخشی، بعد تزئینی نیز دارند. کاشی‌ها را در چند دسته کلی تقسیم بندی می‌کنند که عبارتند از: کاشی‌های کفی، کاشی‌های دیواری، کاشی بدنه و سه بعدی.

تیم پرگاس نامدار نصب کاشی را پس انتخاب نوع و طرح آن در دکوراسیون داخلی و یا تعمیرات و بازسازی ساختمان با کیفیت تضمینی و قیمتی مقرون به صرفه برای جلب رضایت مشتریان انجام می‌دهد.

انتخاب مرکز مناسب برای دکوراسیون داخلی، تعمیرات و بازسازی

اقدام به بازسازی ساختمان مستلزم آگاهی از: وضعیت ساختمان، نوع مصالح به کار رفته در آن، قدمت، تاسیسات ساختمان و قوانین شهرسازی است که با بررسی تمام این موارد به ارزش بازسازی و صرفه اقتصادی آن پی برده خواهد شد؛ علاوه بر این در خصوص بازسازی ساختمان‌های فرسوده بحث امنیت جانی نیز مطرح است چرا که احتمال خرابی آن‌ها وجود دارد و ممکن است بازسازی منجر به تلفات جانی شود؛ لذا استحکام ساختمان و استانداردهای ایمنی آن باید توسط یک مهندس کارآزموده به وسیله بازرسی میدانی تائید شود. برای رسیدن به نتیجه درباره بازسازی و یا عدم بازسازی یک ساختمان نیاز به بهره‌گیری از خدمات مشاوره است که تیم مهندسین طراحان پرگاس نامدار بهترین خدمات مشاوره را به صورت کاملا رایگان ارائه می‌دهند، همچنین بازسازی را در مرحله عملیاتی نیز با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت به صورت تضمینی انجام می‌دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراحان پرگاس نامدار

شرکت طراحان پرگاس نامدار پس از 5 سال سابقه مفید اجرایی در امور ساختمان، در سال 1393 با محوریت ارائه خدمات بهینه در زمینه ساختمان و دکوراسیون داخلی و با هدف جلب رضایت مشتریان محترم تأسیس گردید.توانایی متخصصین خبره پرگاس در تشخیص نیازهای اصلی مشتریان و پیشنهاد بهترین گزینه ها جهت اجرا با توجه به سلیقه،میزان بودجه و نیاز مشتری از جمله وجه تمایر طراحان پرگاس نامدار در مقایسه با رقبا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]