اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804233850112474

آچار فرانسه، همه‌کاره در جعبه ابزار روابط‌عمومی

روابط‌عمومی دیجیتال به آسانی یک کلیک

کد: 139804233850112474

http://bit.ly/30BzEbn

، تهران , (اخبار رسمی): دنیای دیجیتال این امکان را فراهم کرده تا بتوان با چند کلیک ساده به راحتی به دریایی از اخبار و اطلاعات دست پیدا کرد. اما آیا این روش را می‌توان موثرترین راه برای دستیابی به خبرهای معتبر دانست؟ آیا زمان کافی برای مطالعه و بررسی همه‌ی آن‌ها وجود دارد و می‌توان تحلیلی از این اطلاعات به دست آورد؟

به آسانی یک کلیک؛ روابط‌عمومی دیجیتال داشته باشید!
نیوزهاب: گامی مطمئن به سوی روابط عمومی مدرن

تهیه بولتن هوشمند، سنجش عملکرد رقبا، پایش 24 ساعته در تلگرام، توییتر و اینستاگرام، تعیین کلمات کلیدی توسط کسب و کار و ارائه تحلیل از رفتار برند تنها بخشی از خدمات آچارفرانسه روابط عمومی است

افراد روابط‌عمومی معمولا افرادی مولتی تسک یا چند وظیفه‌ای هستند. این به آن معناست که لیست شرح وظایف آنها، بیشتر از چند مورد را شامل می‌شود. وظایفی که اگرچه با یکدیگر هم خانواده و از یک جنس هستند، اما مواردی متفاوت به حساب می‌آیند.

این روند متنوع در بسیاری از زمان‌ها فرآیندی مثبت است و همین فرآیند است که باعث شده روابط‌عمومی به شغلی پویا و چند بعدی تبدیل شود. اما چندان عجیب نیست که معایب مهمی هم در آن وجود دارد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. اولین و مهم‌ترین این معایب در میان غالب روابط‌عمومی‌ها مشترک است: کمبود زمان!

توانمندترین افراد نیز، فرصت محدودی دارند. بنابراین بهترین راه برای دستیابی به خبرها و اطلاعات مورد نیاز استفاده از ابزارهایی کارآمد است که بتوان با آن‌ها وقت و انرژی را ذخیره کرد. ابزارهایی که مانند آچارفرانسه در دستان روابط‌عمومی قرارگیرد و بتوان به کمک آن به نتیجه‌ای مطلوب دست پیدا کرد.

  • آچار فرانسه، همه‌کاره در جعبه ابزار روابط‌عمومی

نیوزهاب با ایجاد کمپین آچار فرانسه و با شناسایی مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه‌های روابط‌عمومی، بسته‌ای را ارائه کرده که دست راست کسب و کارها باشد! برای رسیدن به موفقیت در مسیر ناهموار و پر پیچ و خم روابط‌عمومی بهتر است آچار فرانسه را برداشت و با دغدغه‌های شغلی موجود مواجه شد. با کمک این آچار فرانسه آرامش، دقت و نظم بیشتری تجربه خواهد شد.

  • نیوزهاب، پایش دنیای خبرها 

سرویس نیوزهاب به کسبو کارها این امکان را می‌دهد که از همه‌ی اخبار و اطلاعات منتشر شده در مطبوعات و خبرگزاری‌ها آگاهی کامل داشته باشند. این اطلاعات هر روز به صورت طبقه‌بندی شده و بنا به موضوعات درخواستی به دست افراد می‌رسد و این به معنی دسته‌بندی درست اطلاعات است. با استفاده از این سرویس می‌توان در هر شرایطی به روز و آگاه بود و حتی به یکی از معتبرترین منابع اطلاعاتی و خبری سازمان خود تبدیل شد. خبر خوب این است که می‌توان بعد از طبقه‌بندی اطلاعات و مشاهده تحلیل‌ها، بولتن خبری تهیه کرد.

  • نیوزباکس، دور دنیای مجازی در 24 ساعت

نیوزباکس سرویسی است که دیده‌بان کسب و کار در فضای مجازی است. این سرویس به صورت 24 ساعته در حال پایش شبکه‌های اجتماعی است و می‌تواند افراد را از گفتگوهای مجازی درباره‌ی موضوعی مشخص آگاه کند. ذخیره‌سازی محتوا، ارائه تحلیل‌های دقیق در محیط کاربر پسند و پشتیبانی همیشگی از مزایای سرویس نیوزباکس است.

  • اتوماسیون نشریات، هرلحظه در کیوسک

افراد به عنوان یک مسئول روابط‌عمومی ممکن است فرصت گذراندن این دقایق را بیرون از سازمان خود نداشته باشند. به علاوه شاید نیازمند یک دسته‌بندی باشند. محیطی که بتوان تیتر صفحات اول روزنامه‌ها را جمع آوری و آرشیو کرد. در آچار فرانسه با ارائه اتوماسیون نشریات راه حل کارآمدی برای این مسئله ارائه شده است. با استفاده از این اتوماسیون می‌توان هر روز صبح صفحات اول روزنامه‌ها را دید و آن را با افراد سازمان خود به اشتراک گذاشت.

انتخاب این آچار فرانسه در حقیقت انتخاب مجموعه‌ی کاملی از نظم و دقت، ارتقا شغلی، به روزبودن اطلاعات و دسته بندی آن‌ها است. این اطمینان به افراد داده می‌شود که در همه‌ی مراحل روابط‌عمومی همراه آنها بوده تا با عملکرد مناسب سرویس‌های ارائه شده و البته پشتیبانی شبانه‌روزی، اتاق روابط‌عمومی را به برگ برنده سازمان تبدیل کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آچارفرانسه روابط‌عمومی خود می‌توانند به سایت نیوزهاب به آدرس newshub.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیوزهاب

تیم خلاق و سخت‌کوش پویارسانه درسال 1389 نیوزهاب را به عنوان اولین محصول خود، همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات عرضه کرد. نیوزهاب با استفاده از ابزارهای مختلفی که در زمینه پایش، پالایش و تحلیل اخبار دارد برای هر مدیر، کارآفرین، تیم استارت آپ و … راهکاری متناسب ارائه می‌دهد. با استفاده از سرویس نیوزهاب، شما قادر خواهید بود از تمامی اخبار و اطلاعاتی که در تمامی حوزه‌ها، در نشریات ، پایگاه های خبری، شبکه‌های اجتماعی و … مطرح می‌شوند آگاهی کامل داشته‌باشید و جهت‌گیری کسب و کارتان را متمرکزتر و دقیق‌تر مشخص کنید.

اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی