اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805123914012474

مطالعه، آرشیو و دسته‌بندی روزنامه‌ها بدون نیاز به کاغذ و اینترنت

اتوماسیون نشریات سازمانی

کد: 139805123914012474

http://bit.ly/2YGzWfB

، تهران , (اخبار رسمی): با اتوماسیون نشریات می‌توان تمام روزنامه‌ها و مجلات عمومی و تخصصی مورد نیاز پرسنل خود را در اختیار آنها قرار داد تا علاوه بر مطالعه آسان‌تر با قابلیت آرشیو و دسته‌بندی، بتوانند ضمن جلوگیری از مصرف بی‌رویه کاغذ، سهمی در حفظ محیط زیست و مسئولیت اجتماعی داشته باشند.

 اتوماسیون نشریات سازمانی
اتوماسیون نشریات سازمانی مطالعه، آرشیو و دسته‌بندی روزنامه‌ها بدون نیاز به کاغذ و اینترنت

اغلب افراد روز کاری خود را با بررسی مهم‌ترین عناوین خبری روزنامه‌ها آغاز می‌کنند. همه‌ی این افراد در حقیقت آدم‌هایی هستند که هم به خواندن خبرهای روز علاقه‌مندند و هم بنابر شغل سازمانی خود به دستیابی سریع به این اخبار نیاز دارند. در عین حال این افراد پرمشغله هستند و زمان و بودجه کافی برای تامین همه‌ی روزنامه‌های منتشر شده را ندارند.

چه اتفاقی می‌افتد اگر این روش سنتی را با کمک ابزارهای دیجیتالی به روز کرد و در خوانش اخبار روز مسیری ساده‌تر را پیمود؟

چرا باید روزنامه را آنلاین خرید؟

این روزها با وجود رسانه‌های دیجیتالی خبرها در کمترین زمان ممکن به دست مخاطبان می‌رسد؛ با این وجود روزنامه‌ها همچنان پای ثابت سبد خرید مردم و سازمان‌ها هستند؛ چرا که یک روزنامه می‌توانند خبرهای منسجم‌تر و قابل اعتمادتری را از دنیای مجازی در اختیار مخاطبان خود بگذارد.

به این دلیل بسیاری از روزنامه‌ها علاوه ‌بر نشریه‌ی چاپی، نشریه الکترونیکی خود را نیز از طریق مرجع‌های قابل اعتماد در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. خواندن روزنامه در دنیای دیجیتالی پیش از هر چیز می‌تواند برای افراد زمان بیافریند!

زیرا می‌توان در زمان دلخواه خود روزنامه‌ خواند و یا نسخه الکترونیکی را برای استفاده خود ذخیره کد. علاوه‌بر تاثیر مثبت آن در زندگی شغلی و فردی، با دریافت نسخه الکترونیکی می‌توان سهم بزرگی در جلوگیری از مصرف بی‌رویه کاغذ داشت؛ این یعنی به تنهایی قدم بزرگ و موثری در حفظ محیط زیست برداشته‌ شده است.

اتوماسیون  سازمانی نشریات 

اتوماسیون نشریان جار سامانه‌ای است که با هدف دسترسی سریع و آسان به نشریات و با بررسی همه‌ی مزایا و معایبی که گفته شد، سیستمی را برای دریافت نشریات به سازمان‌ها ارائه می‌کند. با این سامانه، هر روز صبح نشریات درخواستی سازمان به صورت خودکار در سرور داخلی قرار می‌گیرد تا مخاطبان درون سازمانی در یک سرویس کارآمد این نشریات را مطالعه کنند.

 خبر خوب این است که با استفاده از این سرویس می‌توان حجم زیادی از اینترنت سازمان که برای جستجوی نشریات الکترونیکی مصرف می‌شود را بهینه کرد و کاهش داد.

کاربران اتوماسیون نشریات جار علاوه بر آن‌که هر روز صفحه اول بیشتر از 500 روزنامه‌ را در کیوسک دیجیتال جار می‌بینند، می‌توانند از قسمت دسته‌بندی، تنها روزنامه و نشریات مورد علاقه خود را برای بررسی و مشاهده  کنند. 

با اتوماسیون سازمانی نشریات جار؛ دیگر به روزنامه‌های کاغذی نیازی نیست؛ از این طریق ضمن حفاظت از محیط زیست در هزینه‌های جاری سازمان برای خرید و آرشیو روزنامه‌های کاغذی صرفه‌جویی می‌شود؛ به‌علاوه می‌توانید یک تجربه کاربری رضایت‌بخش را تجربه کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتوماسیون نشریات می‌توانند به سایت نیوزهاب به ادرس newshub.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیوزهاب

تیم خلاق و سخت‌کوش پویارسانه درسال 1389 نیوزهاب را به عنوان اولین محصول خود، همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات عرضه کرد. نیوزهاب با استفاده از ابزارهای مختلفی که در زمینه پایش، پالایش و تحلیل اخبار دارد برای هر مدیر، کارآفرین، تیم استارت آپ و … راهکاری متناسب ارائه می‌دهد. با استفاده از سرویس نیوزهاب، شما قادر خواهید بود از تمامی اخبار و اطلاعاتی که در تمامی حوزه‌ها، در نشریات ، پایگاه های خبری، شبکه‌های اجتماعی و … مطرح می‌شوند آگاهی کامل داشته‌باشید و جهت‌گیری کسب و کارتان را متمرکزتر و دقیق‌تر مشخص کنید.

اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی