اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980425385740134

اتصالات دنده ای گالوانیزه مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی

کد: 13980425385740134

http://bit.ly/2JAs7Uv

، تهران , (اخبار رسمی): اتصالات دنده ای گالوانیزه نوعی از اتصالات هستند که به واسطه لایه روی (Zn) در برابر خوردگی محافظت می‌شود و این لایه اجازه رسوب املاح معدنی را در لوله و اتصالات نمی‌دهد. بنابراین با استفاده از اتصالات دنده ای گالوانیزه می‌توان دیگر شاهد مسدود شدن خط لوله ناشی از رسوب مواد معدنی  نبود.

اتصالات دنده ای گالوانیزه مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی
اتصالات دنده ای گالوانیزه مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی
اتصالات دنده ای گالوانیزه مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی
اتصالات دنده ای گالوانیزه مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی

اتصالات دنده ای گالوانیزه به همراه لوله های گالوانیزه برای تامین آب منازل و ساختمان های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. پایپ کالا، به عنوان نماینده فروش اتصالات گالوانیزه در ادامه توضیحاتی را شرح داده است.

از اتصالات دنده ای گالوانیزه در موردهای صنعتی و غیر مسکونی بی‌شماری نیز استفاده می‌شود چرا که این اتصالات در برابر خوردگی مقاوم هستند. اما از اتصالات گالوانیزه به ندرت در خطوط انتقال زیرزمینی استفاده می شود و در صورت لزوم بایستی به همراه یک پوشش و عایق در کاربردهای زیر زمینی استفاده شود. اتصالات گالوانیزه علاوه بر اینکه برای انتقال آب سرد مناسب بوده، در انتقال آب گرم نیز کاربرد دارند.

اتصالات دنده ای گالوانیزه همراه با لوله های گالوانیزه استفاده می‌شوند چرا که در ابتدا نحوه اتصال آنها به صورت دنده‌ای است و از طرفی جنس لوله ها و اتصالات استفاده شده در سیستم لوله کشی باید تا حد ممکن یکسان باشد. به فرض اگر از اتصالات دنده ای گالوانیزه و لوله های سیاه دنده ای استفاده شود، لوله‌ها ابتدا دچار زنگ زدگی و خوردگی می‌شوند و عملا استفاده از اتصالات گالوانیزه فایده چندانی برای ما ندارد.

انواع و سایزهای اتصالات دنده ای گالوانیزه چیست؟

علی‌رغم سایر اتصالات، اتصالات دنده ای گالوانیزه، سایز و متریال گسترده‌ای ندارند. اتصالات دنده ای گالوانیزه معمولا از فلزهای چکش خوار ساخته شده و می‌توانند با استفاده از رزوه‌های خود به لوله های گالوانیزه متصل شوند.

اتصالات دنده ای گالوانیزه قبل از اتصال به لوله ها باید با انواع تفلن و چسب آب بندی شوند.

اتصالات دنده ای گالوانیزه معمولا در سایزهای ½ تا 6 اینچ مورد استفاده قرار می‌گیرد و لیست قیمت انواع اتصالات گالوانیزه در سایت پایپ کالا قابل مشاهده است.

مزیت اصلی اتصالات دنده ای گالوانیزه مقاومت بسیار بالای آنها در برابر خوردگی در مقایسه با اتصالات سیاه و اتصالات مسی است.

اما چرا اتصالات دنده ای گالوانیزه را نمی‌توان در خطوط انتقال گاز استفاده کرد؟

همانطور که گفته شد اتصالات دنده ای گالوانیزه پوششی از فلز روی (Zn) دارد .این پوشش ممکن است در هنگام انتقال گاز از سطح لوله جدا شود و مسیر انتقال گاز را مسدود کند.

اطلاعاتی دیگر در مورد اتصالات گالوانیزه:

اتصالات دنده ای گالوانیزه را می‌توان در کنار اتصالات برنجی و مسی استفاده کرد؟ استفاده از اتصالات دنده ای گالوانیزه و برنجی یا مسی در کنار یکدیگر منجر به واکنش الکترولیتی شده و باعث خوردگی و کاهش طول عمر آنها می‌شود.

مزایای اتصالات دنده ای گالوانیزه تنها شامل مقاومت خوردگی آنها نمی‌شود:

اتصالات دنده ای گالوانیزه، طراحی فشرده دارند و استفاده از آنها تقریبا ساده است. این اتصالات بدون نیاز به جوشکاری به لوله و شیرآلات وصل شده و به راحتی باز و بسته می‌شوند.

پوشش گالوانیزه اتصالات دنده ای نسبت به سایر پوشش‌های فلزی ضخامت بیشتری دارد و مهمتر از همه در لبه‌ها نیز این پوشش ضخیم باقی می‌ماند که باعث دوام بیشتر اتصالات گالوانیزه می‌شود.

اما در کنار این مزایای بی‌شمار اتصالات دنده ای گالوانیزه باید دقت شود که در سایزهای بالا، کار کردن با آنها سخت بوده و بهتر است از اتصالات جوشی و فلنجی استفاده شود.

تهیه پیش فاکتور برای مناقصه‌ها و خرید آنلاین اتصالات دنده ای گالوانیزه دغدغه‌ای برای پیمانکاران ساختمانی و صنعتی است که گاهی زمان زیادی برای آن صرف می‌شود. برندهای معتبر و با کیفیتی نیز در زمینه اتصالات دنده ای گالوانیزه وجود دارد که سایت پایپ کالا اقدام به ارائه به روز لیست قیمت آن می‌کند.

لیست قیمت اتصالات دنده ای گالوانیزه در برندهای معتبر اتصالات توپی برزیل، جرج فیشر، مک چین و ...  و در انواع زانو، سه راهی، تبدیل، بوشن، مغزی، روپیچ توپیچ، مهره ماسوره و درپوش در سایت پایپ کالا ارائه می شود و مشتریان می‌توانند براساس برند یا نوع مدنظر به لیست قیمت مورد نظر خود دست یابند. سایت پایپ کالا با ارائه لیست قیمت به روز و مشخصات فنی محصولات تهیه پیش فاکتور را برای تمامی مشتریان تسهیل کرده است.

اتصالات دنده ای گالوانیزه را چگونه و از کجا می‌توان تهیه کرد؟

امروزه بستر اینترنت فضای مناسبی برای بیشتر کارهای روزانه شده است. سایت پایپ کالا به نشانی www.pipekala.com این امکان را فراهم آورده است تا خریداران بتوانند در کمترین زمان به لیست قیمت اتصالات دنده ای گالوانیزه دسترسی پیدا کرده و پیش فاکتور مورد نیاز خود را تهیه کنند. پایپ کالا با توجه به حجم خرید، تخفیف‌های مناسبی را نیز لحاظ می‌کند.  پس برای خرید اتصالات دنده ای گالوانیزه چه به صورت کلی و چه جزئی می‌توان به سایت پایپ کالا سر زده و با توجه به مشخصات فنی محصولات، آنها را تهیه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایپ کالا

سایت اینترنتی پایپ کالا- مرجع معرفی و ارائه آنلاین پیش فاکتور لوله , اتصالات و شیرآلات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی