اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980426386288624

حضور تستاپ در الکامپ 98

کد: 13980426386288624

http://bit.ly/2LocykT

، (اخبار رسمی): تستاپ سامانه آنلاین برگزاری آزمون‌های روانشناسی و تست شخصیت است که در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ به ارائه دستاورد‌های خود می‌پردازد.

حضور تستاپ در الکامپ 98
حضور تستاپ در الکامپ 98
حضور تستاپ در الکامپ 98
حضور تستاپ در الکامپ 98

بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگ‌‌ترین رویداد فناوری کشور، از تاریخ 27 تا 30 تیر ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

امروزه با توجه به فراز و نشیب‌های اقتصادی، نیاز شرکت‌ها و سازمان‌ها به ارزیابی و تصمیم‌گیری دقیق‌تر افزایش پیدا کرده است. در چنین شرایطی یک واحد نظر سنجی در ابعاد گسترده، کارآمد عمل می‌کند. با ارزیابی و آزمون، سنجش نیاز ذی نفعان و به طور کلی بازار به خوبی انجام می‌شود؛ به علاوه سازمان با آگاهی بیش‌تر و تسلط بهتر واحد خود را مدیریت و چالش‌های احتمالی پیش رویش را حل می‌کند.

یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات در خصوص ارزیابی و نظرسنجی، «تستاپ» است.

تستاپ به عنوان پلتفرم برگزاری انواع آزمون‌‌های آنلاین در حوزه روانشناسی و منابع انسانی فعالیت خود را در سال 1396 آغاز کرد. این سامانه توانایی برگزاری هر نوع ارزیابی، نظرسنجی و آزمون را دارد. همچنین نتیجه اختصاصی این آزمون‌ها به صورت فردی، گروهی و سازمانی برای درخواست کنندگان فراهم می‌شود. سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از این سامانه به ارزیابی و تصمیم‌گیری دقیق‌تر در حوزه‌های مختلف دست یابند.

امیر رضا کشاورز، بنیان‌گذار سامانه آنلاین ارزیابی و آزمون تستاپ، شعار خود را در خصوص این سامانه «کیفیت به کیفیت تعلق دارد» دانست.

وی همچنین بزرگ‌ترین دستاورد شرکت در الکامپ را همکاری با شرکت‌های معتبر اعلام کرد.

الکامپ به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور بستری مناسب برای حضور گسترده فعالان و استارت‌آپ‌های این حوزه فراهم می‌کند و منجر به تبادل اطلاعات و همکاری آنان می‌شود.

تستاپ با هدف معرفی خدمات خود در حوزه منابع انسانی و شبکه‌سازی برای اولین بار در الکامپ 98 شرکت می‌کند. خدماتی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود شامل انواع آزمون‌های آنلاین حوزه روانشناسی و منابع انسانی است. تستاپ همچنین به عرضه محصول جدید خود که شامل تست‌های شخصی‌سازی شده، تلفیقی روانشناسی و منابع انسانی است، می‌پردازد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تستاپ می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس www.testop.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه آزمون آنلاین تستاپ

تستاپ به عنوان سامانه هوشمند ساخت و برگزاری آزمون های آنلاین، ابزاری قدرتمند با توانایی منحصر به فرد در ارزیابی و سنجش توان علمی و تخصصی افراد و سازمان ها را در اختیار می گذارد .علاوه بر این تستاپ با دارا بودن پکیج های آماده آزمون به همراه جواب هایی با محتوای آموزشی، به عنوان مرجعی معتبر درحوزه آموزش و امتحان برای دانش پذیران، دانش آموزان، دانشجویان و متخصصین در رشته های مختلف محسوب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]