اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980818420228624

اطلاعیه به روزرسانی جدید سامانه تستاپ

کد: 13980818420228624

http://bit.ly/33FduH6

، (اخبار رسمی): در به روزرسانی جدید تستاپ می‌توان آزمون‌ها را رایگان انجام داد و نتیجه ساده (مینیمال) آزمون خود را مشاهده کنند و در صورت رضایت از نتیجه، هزینه را پرداخت و نتیجه کامل‌تری را دریافت کرد.

اطلاعیه بروزرسانی جدید سامانه تستاپ
اطلاعیه به روزرسانی جدید سامانه تستاپ
اطلاعیه بروزرسانی جدید سامانه تستاپ
اطلاعیه به روزرسانی جدید سامانه تستاپ
اطلاعیه بروزرسانی جدید سامانه تستاپ
اطلاعیه به روزرسانی جدید سامانه تستاپ

در به روزرسانی جدید تستاپ می‌توان آزمون‌های ارزشمندی همچون تست دیسک، تست هالند و تست نئو را رایگان انجام داد و نتیجه مینیمال آزمون خود را دریافت کرد

امروزه با توجه به فراز و نشیب‌های اقتصادی، نیاز شرکت‌ها و سازمان‌ها به ارزیابی و تصمیم‌گیری دقیق‌تر افزایش پیدا کرده است. در چنین شرایطی یک واحد نظر سنجی در ابعاد گسترده، کارآمد عمل می‌کند.

با ارزیابی و آزمون، سنجش نیاز ذی‌نفعان و به طور کلی بازار به خوبی انجام می‌شود؛ به علاوه سازمان با آگاهی بیش‌تر و تسلط بهتر واحد خود را مدیریت و چالش‌های احتمالی پیش رویش را حل می‌کند. همچنین افراد در زندگی فردی خود نیازمند این هستند که در تصمیمات فردی خود بهترین تصمیم را بگیرند و انتخاب درستی در حوزه های مختلف (تحصیلی، شغلی و ...) خود داشته باشند. در گام اول برای تصمیم درست و انتخاب درست افراد باید بتوانند تیپ شخصیتی خود را بشناسند تا بتوانند متناسب با آن تیپ شخصیتی درست انتخاب کنند. اما چه چالش‌هایی در اینجا وجود خواهد داشت؟

اولین چالش این است که برای شناخت تیپ شخصیتی خود چقدر باید هزینه کرد؟ یا اصلا بهتر است گفته شود شاید شخص آزمون دلخواه خود را خریداری کرده است اما نتیجه، نتیجه دلخواه او نبوده است و یا در مواردی ممکن است شخص اصلا نداند آزمونی که می‌خواهد انجام دهد قرار است چه نتیجه‌ای را به او نشان دهد. 

تستاپ به عنوان پلتفرم برگزاری انواع آزمون‌‌های آنلاین در حوزه روانشناسی و منابع انسانی در بروز رسانی جدید خود تمامی این چالش ها را در نظر گرفته است و متناسب با رفع این چالش عمل کرده است. در به روزرسانی جدید تستاپ می‌توان آزمون‌های ارزشمندی نظیر تست دیسک، تست نئو، تست هالند و ... را رایگان شروع کرد و بدون هزینه نتیجه ساده (مینیمال) آزمون خود را مشاهده کرد و در صورت رضایت برای نتیجه کامل‌تر، هزینه را پرداخت کرد. 

هدف تستاپ از به روزرسانی جدید چیست؟

هدف تستاپ از برگزاری رایگان آزمون‌ها این است که او به عنوان کاربر تستاپ، ابتدا نیاز رفع شود و همچنین کیفیت را مشاهده کرد و در گام آخر در صورت رضایت از نتیجه آزمون خود هزینه را پرداخت کند. 

شعار همیشگی تستاپ، «کیفیت به کیفیت تعلق دارد» است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه آزمون آنلاین تستاپ

تستاپ به عنوان سامانه هوشمند ساخت و برگزاری آزمون های آنلاین، ابزاری قدرتمند با توانایی منحصر به فرد در ارزیابی و سنجش توان علمی و تخصصی افراد و سازمان ها را در اختیار می گذارد .علاوه بر این تستاپ با دارا بودن پکیج های آماده آزمون به همراه جواب هایی با محتوای آموزشی، به عنوان مرجعی معتبر درحوزه آموزش و امتحان برای دانش پذیران، دانش آموزان، دانشجویان و متخصصین در رشته های مختلف محسوب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش