اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980429386947236

موتن رو برای اولین بار در نمایشگاه الکامپ حضور دارد

کد: 13980429386947236

http://bit.ly/2Ssfyxc

، تهران , (اخبار رسمی): موتن رو، فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی، بهداشتی و سلامت امسال برای اولین بار در نمایشگاه الکامپ حضور دارد.

موتن رو برای اولین بار در نمایشگاه الکامپ حضور دارد
موتن رو برای اولین بار در نمایشگاه الکامپ حضور دارد

نمایشگاه الکامپ امسال از 27 تا 30 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین الملللی برگزار می‌شود.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی و سلامت موتن رو که سه سال از فعالیتش در حوزه دیجیتال و ارائه محصول به صورت آنلاین می‌گذرد امسال برای اولین بار در نمایشگاه الکامپ شرکت کرده است.

این شرکت سال گذشته در جشنواره وب و موبایل توانست در جایگاه بهترین سایت از دیدگاه مردمی و بهترین فروشگاه اینترتتی لوازم آرایشی و بهداشتی از نظر داوران جشنواره قرار گیرد.

مدیر اجرایی مو تن رو با اشاره به این که تاکنون استقبال خوبی از غرفه این شرکت شده است گفت: هدف از شرکت در نمایشگاه برای ما شناساندن برندمان به عنوان یک برند فعال حوزه فروش آنلاین لوازم بهداشتی و سلامت در میان دیگر شرکت‌های فعال در اکوسیستم تجارت آنلاین بوده است. امیدواریم بتوانیم هم با کاربران نهایی در این نمایشگاه ارتباط بگیریم و هم ارتباط‌های B2B و B2C داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به این که نمایشگاه هر سال بهتر از سال قبل برگزار می‌شود افزود: موتن رو همواره در نظر داشته است که بتواند ارزش افزوده‌ای برای مشتریان خود داشته باشد. در همین راستا و برای حمایت از محیط زیست و بحث توسعه پایدار کسب و کار، این شرکت در سال اخیر جعبه‌های محصولات فروخته شده خود را به گونه‌ای طراحی کرد که خریدار بعد از خرید نیز از آنها بتواند استفاده کند. در همین راستا در جعبه بازی تعبیه شده بود تا بعد از خرید از آن استفاده شود.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت موتن رو به آدرس mootanroo.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مو تن رو

مجموعه مو تن رو مرجعی معتبر، تخصصی و قابل اعتماد برای رفع نیاز و خرید اینترنتی شما هموطن والا مقام و تمام ایرانیان ذی شأن و شایسته است. مو تن رو با عزمی راسخ افتخار دارد با پشتوانه بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در صنایع آرایشی و بهداشتی و با در نظر گرفتن شأن پر جلال مصرف کننده ی ایرانی با مدد پزشکان متخصص و کارشناسان کارآمد و خبره در حوزه سلامت و زیبایی ، با فروتنی بنا دارد شرایطی فراهم آورد تا دست رسی آسان مصرف کننده به برند های جهانی را آسان نموده و تمام دغدغه های ملت ایران را از اصالت کالا تا روش های درست مصرف و قیمت واقعی و مناسب را مرتفع سازد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]