اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980904423447236

شامپو بدون سولفات چیست؟

کد: 13980904423447236

http://bit.ly/2KTlb55

، تهران , (اخبار رسمی): برند استم سل، شامپوهایی تحت عنوان شامپو استم سل تولید کرده است. شامپو استم سل در انواع مختلف ضد شوره، ضد ریزش، تقویت کننده و مناسب موهای چرب تولید شده است این شامپو حتی در مقابل شامپو بچه کم ضررتر است.

شامپو بدون سولفات چیست؟
شامپو بدون سولفات

شامپو بدون سولفات چیست؟

چگونه می‌توان متوجه شد که یک شامپو بدون سولفات است؟

چگونه می‌توان یک شامپوی مناسب انتخاب کرد؟

سولفات چیست؟

سولفات‌ها مواد شیمیایی هستند که به هنگام تماس با پوست سر، ممکن است به آن آسیب برسانند، اما اگر در تماس با پوست و موی سر به خوبی شسته شوند مشکلی ایجاد نمی‌کنند.

اما ممکن است این سوال ایجاد شود که از کجا متوجه شد که یک شامپو بدون سولفات است؟ اگر با مشاهده بطری شامپوها، عناوینی نظیر سدیم لوریل سولفات (Sodium Lauryl Sulfate)، سدیم لورت سولفات (Sodium Laureth Sulfate) یا آمونیوم لوریل سولفات (Ammonium Lauryl Sulfate) و یا SLS یا ALS مشاهده شد باید گفت که این شامپوها سولفات دارند.

در ادامه برخی از مشکلاتی که شامپوهای سولفات دار ممکن است برای سر ایجاد کنند، آمده است:

  • آسیب به پوست سر
  • ایجاد جوش
  • خشک شدن موها
  • از بین رفتن رنگ مو

بسیاری از شامپوهای بدون سولفات حاوی روغن نارگیل و قندهای میوه‌ای هستند که به لطافت موها کمک می‌کنند.

چرا باید از شامپوهای بدون سولفات استفاده شود؟

میزان کف بالای یک شامپو قدرت پاک کنندگی بیشتری دارد اما در واقعیت اینطور نیست هر چه میزان کف کردن یک شامپو بالاتر باشد میزان سولفات موجود در آن بیشتر است. باید از شامپویی استفاده شود که میزان کف کمتری تولید کند تا موها کمتر آسیب ببینند.

معرفی بهترین شامپوهای بدون سولفات

  • شامپو بدون سولفات ایوروشه

این شامپو از مدل شامپوهایی است که با داشتن فرمولاسیون بسیار قوی، به هیچ عنوان کف نمی‌کند و پس از شستشو، موهایی ابریشمی و نرمی خواهید داشت. شامپو بدون سولفات ایوروشه مراقب خوبی برای موهای شما است.

  • شامپو بدون سولفات سی گل

شامپوی بدون سولفات سی گل برای کودکان مناسب بوده و به خوبی و بدون حساسیت موها را تمیز می‌کند.

  • شامپو بدون سولفات پنتن

شامپو پنتن یکی دیگر از شامپوها برای تمیز کردن موهاست که دارای ترکیباتی نظیر روغن آرگان است

  • شامپو بدون سولفات لورال

این شامپو، شامپویی فاقد سولفات است که به حفظ رطوبت موها کمک می‌کند همچنین موها را تغذیه و حالت پذیر می‌کند. این شامپو گیاهی و بدون پارابن است.

  • شامپو استم سل بدون سولفات ایرانی

برند استم سل، شامپوهایی تحت عنوان شامپو استم سل تولید کرده است. شامپو استم سل در انواع مختلف ضد شوره، ضد ریزش، تقویت کننده و مناسب موهای چرب تولید شده است این شامپو حتی در مقابل شامپو بچه کم ضررتر است.

  • شامپو بدون سولفات سینره

برند سینره اقدام به تولید شامپوهای بدون سولفات برای بدن کرده است که می‌توان از این شامپوها برای بدن خود استفاده کرد. این شامپوها حالت خشکی بدی به بدن نمی‌دهند و حاوی ویتامین E و ترکیبات نرم کننده هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مو تن رو

مجموعه مو تن رو مرجعی معتبر، تخصصی و قابل اعتماد برای رفع نیاز و خرید اینترنتی شما هموطن والا مقام و تمام ایرانیان ذی شأن و شایسته است. مو تن رو با عزمی راسخ افتخار دارد با پشتوانه بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در صنایع آرایشی و بهداشتی و با در نظر گرفتن شأن پر جلال مصرف کننده ی ایرانی با مدد پزشکان متخصص و کارشناسان کارآمد و خبره در حوزه سلامت و زیبایی ، با فروتنی بنا دارد شرایطی فراهم آورد تا دست رسی آسان مصرف کننده به برند های جهانی را آسان نموده و تمام دغدغه های ملت ایران را از اصالت کالا تا روش های درست مصرف و قیمت واقعی و مناسب را مرتفع سازد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]