اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980710409477236

نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل‌ پاییز

کد: 13980710409477236

http://bit.ly/2ot83vi

، تهران , (اخبار رسمی): بدون شک پوست یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ارزیابی زیبایی افراد، به خصوص خانم‌ها به حساب می‌آید. عوامل مختلفی وجود دارند که هم بر روی ویژگی‌های محافظتی پوست و هم زیبایی آن تاثیرگذارند.

نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل‌های مختلف
نکاتی برای مراقبت از پوست در فصل‌ پاییز

فصل پاییز یکی از مهم‌ترین فصل‌هایی است که باید مراقب سلامت پوست بود. در این فصل خورشید در وضعیت خاصی قرار دارد و بسیاری به گمان اینکه دیگر از شدت تابش آن کم شده، استفاده از کرم‌های ضدآفتاب و یا کرم‌های مرطوب کننده را کنار می‌گذارند. برای مراقبت از پوست در فصل‌ پاییز باید مواردی را در نظر گرفت.

از لایه بردار استفاده کنید

واقعیت این است که پوست در طول فصل تابستان به علت تابش مستقیم نور خورشید، شنا در استخر، خشکی هوا و بسیاری از موارد دیگر تا حدی خشک و آسیب‌پذیرتر شده است. بنابراین باید پوست خود را به بهترین شکل آماده کرد. یکی از روش‌ها بکارگیری لایه بردارها است تا سلول‌های خشک و آسیب دیده پوست برداشته شده و به نوعی شادابی را بدست آورد.

برای لایه برداری می‌توان از کرم‌ لایه بردار مخصوص و یا لیف و صابونی ملایم استفاده کرد. اسکراب‌های فیزیکی مانند لیف‌هایی که دارای بافت کروی هستند به لایه برداری هر چه بهتر پوست کمک می‌کنند.  پس از هر بار لایه‌ برداری استفاده از کرم‌های مرطوب کننده  نباید فراموش شود.

کرم‌های مرطوب کننده

از آنجایی که پوست بدن به خصوص پوست دست تقریبا هر روز در معرض آلودگی‌ها و مواد شوینده مختلف خانگی و یا حتی صنعتی قرار دارد، نیازمند توجه ویژه‌ای است. انواع مختلفی از کرم مرطوب کننده پوست در بازار وجود دارند که می‌توان با توجه به نوع پوست خود (چرب، معمولی و خشک) آنها را تهیه کرد.

کرم ضد آفتاب و مراقبت بهتر از پوست

عدم استفاده از کرم ضد آفتاب در فصل پاییز یکی از آن اشتباهات رایجی است که متاسفانه خیلی از افراد مرتکب می‌شوند. پوست صورت یا بدن در این سه ماه نیز به کرم‌های ضد آفتاب با SPF حداقل ۱۵ و یا بالاتر نیاز خواهد داشت.

برنامه‌ریزی داشته باشید

توجه به رطوبت رسانی مداوم و منظم یکی از نکات مهم مراقبت پوست در فصل‌های مختلف سال محسوب می‌شود که از اهمیت زیادی نیز برخوردار است. بنابراین بهتر است برای روزهای هفته خود یک برنامه‌ریزی مناسب داشت. برای مثال می‌توان هر شب استفاده از لوسیون را در یک زمان مشخص در نظر گرفت و یا ماسک مو و صورت خود را در روز خاصی از هفته استفاده کرد.

به پاهای خود توجه کرد

در سه ماه پاییز و پس از آن احتمالا پا در کفش‌های کاملا بسته، بوت و نیم‌بوت قرار خواهد گرفت. بنابراین توجه به خشکی، مراقبت‌های لازم برای جلوگیری از ابتلا به قارچ و عفونت و رفع ترک‌های پاشنه پا بسیار مهم است. این موضوع وقتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که متوجه شد در فصل بهار و تابستان قرار است پاهای خود را در صندل‌ قرار داد و یا از شلوارهایی با قد کوتاه‌تر استفاده کرد. به همین دلیل باید با استفاده از کرم‌های ضد ترک و خشکی پا، لایه‌ بردار، کرم‌های مرطوب کننده و یا لوسیون، به خوبی از پاهای خود مراقبت کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات مراقبت از پوست در فصل‌ پاییز می‌توانند به سایت مو تن رو به ادرس mootanroo.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مو تن رو

مجموعه مو تن رو مرجعی معتبر، تخصصی و قابل اعتماد برای رفع نیاز و خرید اینترنتی شما هموطن والا مقام و تمام ایرانیان ذی شأن و شایسته است. مو تن رو با عزمی راسخ افتخار دارد با پشتوانه بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در صنایع آرایشی و بهداشتی و با در نظر گرفتن شأن پر جلال مصرف کننده ی ایرانی با مدد پزشکان متخصص و کارشناسان کارآمد و خبره در حوزه سلامت و زیبایی ، با فروتنی بنا دارد شرایطی فراهم آورد تا دست رسی آسان مصرف کننده به برند های جهانی را آسان نموده و تمام دغدغه های ملت ایران را از اصالت کالا تا روش های درست مصرف و قیمت واقعی و مناسب را مرتفع سازد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]