اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804293872412561

ایران آیلتس را از این پس با نام مدرسان آیلتس بشناسید

تغییر نام برند ایران آیلتس

کد: 139804293872412561

http://bit.ly/2SwFPuv

، تهران , (اخبار رسمی): گروه آموزشی مدرسان آیلتس که سال گذشته با نام ایران آیلتس فعالیت می‌کرد از شروع سال 98 تحت نام IELTS TEACHERS (مدرسان آیلتس) به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

تغییر نام برند ایران آیلتس
تغییر نام برند ایران آیلتس

به گزارش روابط عمومی مدرسان آیلتس، این گروه آموزشی به دلیل گسترده کردن خدماتش تصمیم به تغییر نام برند خود گرفت. گروه آموزشی مدرسان آیلتس که سال گذشته با نام ایران آیلتس فعالیت می‌کرد از شروع سال 98 تحت نام IELTS TEACHERS (مدرسان آیلتس) به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این گروه با تکیه بر دانش روز و تجربه اساتیدش جایگاه ویژه‌ای در حوزه آموزش آیلتس در کشور پیدا کرده است. 

طبق این گزارش، دسترسی به خدمات گروه مدرسان آیلتس از این پس از طریق آدرس اینترنتی Ieltsteachers.org میسر خواهد بود.

خانم عظیمی، مدیر روابط عمومی گروه مدرسان آیلتس گفت: در این پایگاه اینترنتی بخش‌ تازه‌ای تحت عنوان آموزش رایگان آیلتس در دسترس عموم قرار گرفت که در آن آموزش اختصاصی مهارت‌های آیلتس را به صورت کاملا رایگان در اختیار افرادی که محدودیت زمانی و مالی دارند، قرار می‌دهد.

عظیمی در ادامه گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی بخش آموزش رایگان، کمک به آموزش کشور و زبان آموزانی است که به صورت خودخوان در حال یادگیری آیلتس هستند. در حال حاضر این آموزش‌ها در مهارت رایتینگ آیلتس، لیسنینگ آیلتس و اسپیکینگ آیلتس در سایت قابل دسترسی بوده که در آینده نیز به این مطالب افزوده خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسان آیلتس

مدرسان آیلتس یک گروه آموزشی در حوزه تدریس خصوصی آیلتس است که به صورت کاملا مستقل فعالیت میکند و هیچ گونه ارتباطی با موسسات با نام های مشابه یا تیم های آموزشی دیگر ندارد و هیچ نمایندگی یا شعبه دیگری هم در کشور ندارد. شعار ما تضمین نمره آیلتس نیست، تضمین کیفیت آموزش در دوره های آمادگی آیلتس است. کسب نمره دلخواه در اولین آزمون آیلتس شدنی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش