اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906254553912561

به همت گروه آموزشی مدرسان آیلتس

دوره های رایگان آیلتس به صورت آنلاین در حال برگزاری است

کد: 139906254553912561

https://bit.ly/33K2lWz

، تهران , (اخبار رسمی): گروه آموزشی مدرسان آیلتس در شرایط سخت همه گیر شدن ویروس کرونا در جهت همراهی متقاضیان آیلتس، دوره های رایگان آیلتس برگزار می کند.

دوره های رایگان آیلتس به صورت آنلاین در حال برگزاری است
دوره های رایگان آیلتس به صورت آنلاین در حال برگزاری است

به گزارش روابط عمومی گروه آموزشی مدرسان آیلتس، دوره های رایگان آنلاین آیلتس همزمان با شروع ویروس کرونا در بستر وب سایت شروع شده و همچنان در حال برگزاری می باشد. 

دکتر امیر اشراق مدیر گروه آموزشی مدرسان آیلتس هدف از برگزاری این دوره های رایگان را ایجاد همبستگی آموزشی بیان کرد و گفت: به دنبال آن هستیم تا به عنوان عضوی از جامعه ایران عزیز در این شرایط سخت با ایجاد بستر مناسب آنلاین بتوانیم گامی کوچیک در خدمت رسانی به زبان آموزان برداریم. 

دکتر اشراق در ادامه افزود: هدف این دوره های رایگان که در بخشهای گرامر، واژگان، ریدینگ، رایتینگ تسک ۱ ، تسک ۲ و تصحیح رایتینگ ارائه می شود، ایجاد برابری آموزشی و ترغیب زبان آموزان به یادگیری آنلاین است.

وی مدرسان این دوره ها را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: مدرسان و منابع استفاده شده در این دوره ها، کاملا یونیک و کاربردی بوده و می‌تواند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشد.

گفتنی است حضور در این دوره های آموزشی رایگان است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، وبسایت مدرسان آیلتس را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسان آیلتس

مدرسان آیلتس یک گروه آموزشی در حوزه تدریس خصوصی آیلتس است که به صورت کاملا مستقل فعالیت میکند و هیچ گونه ارتباطی با موسسات با نام های مشابه یا تیم های آموزشی دیگر ندارد و هیچ نمایندگی یا شعبه دیگری هم در کشور ندارد. شعار ما تضمین نمره آیلتس نیست، تضمین کیفیت آموزش در دوره های آمادگی آیلتس است. کسب نمره دلخواه در اولین آزمون آیلتس شدنی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش