اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804303873510035

آژانس تبلیغاتی دیما در الکامپ بیست و پنجم غرفه دارد

کد: 139804303873510035

http://bit.ly/2SrrdfT

، تهران , (اخبار رسمی): دیما، یک آژانس تبلیغاتی است که در الکامپ ۹۸ از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه به ارائه دستاورد‌ها و معرفی برند خود می‌پردازد.

آژانس تبلیغاتی دیما در الکامپ بیست و پنجم غرفه دارد
آژانس تبلیغاتی دیما در الکامپ بیست و پنجم غرفه دارد

دیما به عنوان یکی از پیشروان در صنعت تبلیغات دیجیتال شناخته شده است. آژانس تبلیغاتی دیما، برنامه‌ریزی، خرید رسانه، اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی را بر‌عهده می‌گیرد تا شرکت‌ها نیازی به سعی و خطا در فضای پیچیده و متغیر تبلیغات دیجیتال را نداشته باشند و بر مزایای رقابتی خود تمرکز کنند. 

دیما دو سایت در اختیار دارد. یکی از سایت‌ها برای صاحبان رسانه است و مزیت آن این است که انواع تبلیغات مختلف را پشتیبانی می‌کند. سایت دیگر برای مشتری‌ها و برند‌هایی است که به دنبال اجرا کردن کمپین‌های تبلیغاتی هستند. موضوعات تبلیغات می‌تواند در حوزه‌های مختلف جذب کاربر، نصب برنامه، جذب لید، خرید و ... باشد.

آژانس تبلیغاتی دیما در بحث آگاهی از برند (brand awareness)  نیز در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام و توییتر فعالیت می‌کند.

یکی از دستاورد‌های این مجموعه از حضور در الکامپ، عرضه پلتفرم‌های اتوماسیون تبلغات دیجیتال و همچنین جذب مشتریان جدید برای کمپین‌های تبلیغاتی بوده است.

فرناز واحدیان، مدیر فروش دیما در خصوص پیام خود به صاحبان رسانه گفت: «اگر افراد صاحب رسانه هستند حتما به دیما سر بزنند. این مجموعه پیشنهاد‌های خوبی برایشان دارد.»

الکامپ، بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور، طبق روال هرساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.deema.agency مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغات دیجیتال دیما

آژانس تبلیغاتی دیما (عضو گروه صباسل) متخصص اجرای کمپین‌های تبلیغات دیجیتال نتیجه‌گراست. دیما برنامه‌ریزی، خرید رسانه، اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های دیجیتال را به عهده می‌گیرد تا شرکت‌ها نیازی به سعی و خطا در فضای پیچیده تبلیغات دیجیتال نداشته باشند و فقط در جهت اهداف از پیش تعیین شده حرکت کنند.

اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]