اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204207379710035
در دسترس نیست

اجرا و برنامه‌ریزی انواع تبلیغات بین‌المللی برای صادرکنندگان ایرانی

حضور بین المللی دیما در صنعت تبلیغات

کد: 140204207379710035

، تهران , (اخبار رسمی): دیما به صادرکنندگان ایرانی کمک می‌کند تا با آگاهی بالا نسبت به بازار هدف، استراتژی بازاریابی متناسب با کسب‌وکارشان را طراحی کرده و برندشان را به مخاطبان مورد نظر در بازارهای جدید معرفی کنند.

حضور بین المللی دیما در صنعت تبلیغات
حضور بین المللی دیما در صنعت تبلیغات

دیما به صادرکنندگان ایرانی کمک می‌کند تا با آگاهی بالا نسبت به بازار هدف، استراتژی بازاریابی متناسب با کسب‌وکارشان را طراحی کرده و برندشان را به مخاطبان مورد نظر در بازارهای جدید معرفی کنند.

 امروزه، با وجود رقابت بین برندهای بین‌المللی و گستردگی بازارهای جهانی، موفقیت در بازارهای بین‌المللی تنها با تبلیغات هدفمند امکان‌پذیر است. دیما با هدف حمایت از صادرات کالا و خدمات ایرانی به کشورهای همسایه، خدمات گسترده‌ای را در زمینه تبلیغات بین‌المللی به شرکت‌های صادرکننده ایرانی ارائه می‌کند.

در این راستا برنامه‌ریزی و اجرای تبلیغات پربازده در سطح جهان، یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت‌های صادرکننده‌ی ایرانی است. به دلیل پیچیدگی‌هایی که این نوع تبلیغات دارند، بسیاری از برندها فرصت اثرگذاری و افزایش فروش محصولات خود را بدست نمی‌آورند. به این منظور دیما از طریق نمایندگان و همکاران خود در کشورهای همسایه ایران، مانند عراق و روسیه، آماده‌ی ارائه‌ی انواع خدمات تبلیغاتی آنلاین و آفلاین به کسب‌وکارهای ایرانی صادرکننده است.

این شرکت با استفاده از تجارب و دانش خود در زمینه بازارهای هدف و همچنین همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی بومی در کشورهای هدف، مشاوره رایگان، طراحی و اجرای انواع تبلیغات پربازده دارد. دامنه خدمات ارائه شده توسط دیما شامل تبلیغات دیجیتال (شامل تبلیغات نمایشی (کلیکی)، تبلیغات در موتور جستجو، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ)، تبلیغات محیطی و تبلیغات تلویزیونی است.

برخلاف شایعات موجود، صادرات کالا و خدمات به کشورهای همسایه، فرصت‌های بسیاری را برای شرکت‌های ایرانی به همراه دارد. بازارهای همسایه مانند ترکیه، عراق، امارات و روسیه، افغانستان، ترکمنستان و تاجیکستان با داشتن جمعیت بالا و تقاضای متنوع، می‌توانند میزبان بسیاری از کالاهای ایرانی باشند. اما برای ورود به این بازارها، نیاز به تبلیغات هدفمند و حرفه‌ای است. دیما با داشتن تجربه و دانش لازم در زمینه تبلیغات بین‌المللی، می‌تواند شرکت‌های صادرکننده ایرانی را در این مسیر یاری کند.

از این طریق گروه تبلیغات دیجیتال دیما به صادرکنندگان ایرانی کمک می‌کند تا با آگاهی بالا نسبت به بازار هدف، استراتژی بازاریابی متناسب با کسب‌وکارشان را طراحی کرده و برندشان را به مخاطبان مورد نظر در بازارهای جدید معرفی کنند.

این شرکت به عنوان گروه تبلیغات دیجیتال، با هدف حمایت از صادرات کالا و خدمات ایران به کشورهای همسایه، خدمات متنوع و حرفه‌ای را در زمینه تبلیغات بین‌المللی به شرکت‌های صادرکننده ایرانی ارائه می‌دهد. اگر شما نیز در زمینه صادرات محصول و خدمت برند خود فعال و به دنبال افزایش فروش خود در بازارهای بین‌المللی هستید، با دیما تماس بگیرید و تبلیغات خود را آغاز کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغات دیجیتال دیما

آژانس تبلیغاتی دیما (عضو گروه صباسل) متخصص اجرای کمپین‌های تبلیغات دیجیتال نتیجه‌گراست. دیما برنامه‌ریزی، خرید رسانه، اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های دیجیتال را به عهده می‌گیرد تا شرکت‌ها نیازی به سعی و خطا در فضای پیچیده تبلیغات دیجیتال نداشته باشند و فقط در جهت اهداف از پیش تعیین شده حرکت کنند.

اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]