اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008255526310035

همکاری در فروش ماشین با کارنامه

کد: 140008255526310035

https://bit.ly/323wTp7

، تهران , (اخبار رسمی): سیستم همکاری در فروش دیما افیلیت این امکان را برای ناشران فراهم کرده تا با کارنامه همکاری کنند. کارنامه به‌عنوان خدمتی جدید از دیوار با هدف خلق تجربه‌ی کاربری بهتر در خرید و فروش خودرو و به‌عنوان یک سرویس مکمل دیوار در حوزه‌ی خودرو کار خود را شروع کرد.

همکاری در فروش ماشین با کارنامه
همکاری در فروش ماشین با کارنامه

همکاری در فروش ماشین و خودرو یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد برای بلاگرهاییست که در این زمینه تولید محتوا می‌کنند. همه‌ی ما می‌دانیم که حوزه‌ی ماشین و خودرو چالش‌های خاص خود را به دنبال دارد. اگر بخواهیم صادق باشیم، خرید خودرو از مرحله‌ی انتخاب تا بررسی و در نهایت معامله و سند زدن می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد و مسئله‌ی اعتماد در تمام مراحل آن نقش بسیار پررنگی ایفا می‌کند. به همین دلیل تولید محتوا در این حوزه با استقبال کاربران مواجه می‌شود.

کارنامه به‌عنوان خدمتی جدید از دیوار با هدف خلق تجربه‌ی کاربری بهتر در خرید و فروش خودرو و به‌عنوان یک سرویس مکمل دیوار در حوزه‌ی خودرو کار خود را شروع کرد. این سرویس در نظر دارد تا به دستیار مطمئن ایرانیان در خرید و فروش خودرو تبدیل شود و با خدماتی همچون کارشناسی خودرو در محل و فروش سفارشی خودرو، تجربه‌ای برتر در خرید و فروش خودرو ایجاد کند.

سیستم همکاری در فروش دیما افیلیت این امکان را برای ناشران فراهم کرده تا با کارنامه همکاری کنند.

کارنامه دستیاری مطمئن برای خرید و فروش خودرو

کارنامه محصولی ویژه از دیوار است که بیش از یک سال است خدمات خود را به کاربران عرضه می‌کند. کارنامه تاکنون بیش از ۲۵۰۰ خودرو را از طریق فروش خودرو سفارشی به فروش رسانده و بیش از ۵۰ هزار کارشناسی موفق انجام داده است. خدمات کارنامه عبارت‌اند از:

  •  کارشناسی خودرو
  •  فروش سفارشی خودرو
  • خرید خودرو
  • استعلام قیمت به‌روز
  • خدمات و سرویس‌های کارنامه

کارشناسی خودرو سرویس ویژه‌ای است که کارنامه به کاربران خود ارائه می‌کند. کارشناسان کارنامه تا نیم ساعت پس از ثبت درخواست کارشناسی به محل موردنظر اعزام‌شده و خودرو را کارشناسی می‌کنند. حداکثر زمان حدودی برای کارشناسی خودرو نیز یک ساعت و نیم خواهد بود. و نهایتاً تا ۱۵ دقیقه بعد گزارشی کامل از وضعیت خودرو ارائه می‌شود. گزارش کارنامه گزارشی جامع است که نتیجه‌ی بررسی بالغ بر ۴۳۵ نقطه‌ی خودرو با ابزارهای تخصصی را ارائه می‌کند. همچنین این گزارش شامل حداقل و حداکثر قیمت پیشنهادی برای خودرو نیز هست که کارنامه آن را تضمین می‌کند.

در قسمت فروش هم خدمات کارنامه دارای مزایای متعددی است. با برنامه‌‌ای که کارشناسان برای فروش خودرو‌ ترتیب می‌دهند، می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با حداقل بازدیدها، طی کمترین تماس‌ها و بالاترین قیمت پیشنهادی، خودرو را به فروش رساند. این خدمات بدون کمیسیون (هزینه‌ی کمیسیون از خریدار گرفته می‌شود) و با ضمانت ۲۰۰ میلیون تومانی بیمه‌ی ایران انجام می‌شود.

چرا همکاری در فروش ماشین و خودرو با کارنامه

کارنامه در سرویس کارشناسی خود از متخصصین آموزش‌دیده برخوردار است و برای آن‌ها دوره‌ی آموزشی برگزار می‌کند و دارای ضمانت ۱۰۰ میلیون تومانی بیمه‌ی ایران است. این سرویس در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار کاربر دارد و در حال تبدیل شدن به مرجعی مطمئن برای خرید و فروش خودرو است.

همچنین کارنامه بخشی از گروه خوش‌نام و موفق دیوار است که خدماتی عالی به کاربران خود ارائه می‌کند، بنابراین شما ناشران عزیز می‌توانید با اطمینان مخاطبان خود را به این پلتفرم ارجاع دهید.

شرایط همکاری در فروش خودرو با کارنامه در دیما افیلیت

ناشران می‌توانند با ثبت‌نام و افزودن رسانه‌ی خود در دیما افیلیت جزئیات کمیسیون‌های مربوط به این فروشگاه را مشاهده کنند. مدل همکاری با کارنامه CPO یا کمیسیون ثابت است. مقدار کمیسیون برای ثبت هر درخواست فروش خودرو ۳۰ هزار تومان و برای ثبت سفارش کارشناسی خودرو ۱۰۰ هزار تومان است.

بنر یا خلاقه‌های مربوط به این فروشگاه نیز از طریق صفحه‌ی کارنامه در پنل دیما افیلیت قابل‌دسترسی است.

ناشران برای دریافت لینک همکاری با این فروشگاه می‌توانند از لینک‌های عمومی و اختصاصی استفاده کنند:

از آنجاکه انتخاب لندینگ پیج یا صفحه فرود مناسب رابطه مستقیمی با کسب درآمد بیشتر برای ناشران دارد، باید در نظر داشته باشند که صفحه‌ای که به‌عنوان لندینگ پیج انتخاب می‌کنید درنهایت در نرخ تبدیل تأثیر می‌گذارد.

ناشران عزیز دیما افیلیت با توجه به شناخت مخاطب خود، نوع نیاز آن‌ها و محتوایی که خود در این عرصه تولید کرده‌اند می‌توانند نوع صفحه لندینگ را از بین خدمات ارائه‌شده کارنامه انتخاب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغات دیجیتال دیما

آژانس تبلیغاتی دیما (عضو گروه صباسل) متخصص اجرای کمپین‌های تبلیغات دیجیتال نتیجه‌گراست. دیما برنامه‌ریزی، خرید رسانه، اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های دیجیتال را به عهده می‌گیرد تا شرکت‌ها نیازی به سعی و خطا در فضای پیچیده تبلیغات دیجیتال نداشته باشند و فقط در جهت اهداف از پیش تعیین شده حرکت کنند.

اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]