اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980501388219365

برای کاریابی در خارج از کشور از کجا شروع کرد؟

کد: 13980501388219365

http://bit.ly/2SLgKvZ

، تهران , (اخبار رسمی): کوشش مجموعه آژانس کاریابی بین‌المللی کارپیرا همواره بر آن بوده است تا با شناسایی فرصت‌های شغلی و کارفرمایان بالقوه از تمامی طرق ممکن و در حوزه‌های مختلف، برای متخصصان مستعد و مجرب ایرانی، فرصت‌های اشتغالی بیافریند که شایستگی آن را دارند.

برای کاریابی در خارج از کشور از کجا شروع کنیم؟
مهاجرت ایرانیان به خارج از کشور

آژانس کاریابی بین‌المللی کارپیرا یک نهاد پشتیبان حرفه‌ای پیشرو برای تمامی افرادی است که برای اتخاذ تصمیمات حساس حرفه‌ای زندگی خود به اطلاعات، مشاوره و پشتیبانی نیاز دارند

خدمات اشتغال جامع و در عین حال تخصصی

«پنج نوع شرکت وجود دارد. نخست، شرکت‌هایی که باعث بروز رویدادها می‌شوند؛ دوم، آنها که تصور می‌کنند باعث بروز رویدادها شده‌اند؛ سوم، آنها که نظاره‌گر بروز رویدادها هستند؛ چهارم، آنها که از بروز رویدادها شگفت‌زده می‌شوند و بالاخره آن گروه از شرکت‌ها که اصلاً متوجه رخدادها نمی‌شوند.»

آژانس کاریابی بین‌المللی کارپیرا به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه بین المللی حکمت آفرین نوین پارسیان با استفاده از پتانسیل های عظیم و سایر زیرمجموعه های این گروه، همواره کوشیده است تا به عنوان یکی از پیشروان عرصه ارائه خدمات جامع اشتغال، آموزش، مشاوره و مدیریت منابع انسانی در سطح بین الملل در زمره شرکت‌های دسته نخست قرار گیرد.

مسئولان کارپیرا معتقدند دو مخاطب دارند: کارجویان و کارفرمایان. آنها به خوبی از این مطلب آگاهی دارند که روابط آنها با هر دو گروه مخاطبان باید حاوی منافع متقابل باشند و از این رو پیوسته می‌کوشند تا رضایت آنها را تا بالاترین حد ممکن تامین کنند. بهره‌مندی از تخصص در زمینه استخدام‌های دائمی، موقت و قراردادی، دانش وسیع در زمینه مدیریت منابع انسانی، منابع و روابط تجاری منحصربه‌فرد و تجربه و بینش کافی نسبت به این حوزه، کاریابی بین‌المللی کارپیرا را به یکی از پیشروان حوزه استخدام بین‌المللی بدل ساخته است.

کوشش این مجموعه همواره بر آن بوده است تا با شناسایی فرصت‌های شغلی و کارفرمایان بالقوه از تمامی طرق ممکن و در حوزه‌های مختلف، برای متخصصان مستعد و مجرب ایرانی، فرصت‌های اشتغالی بیافریند که شایستگی آن را دارند. آژانس کاریابی بین المللی کارپیرا با تکیه بر دستاوردهای ذی‌قیمت خود که حاصل تلاش شبانه روزی و فعالیت خالصانه و تجربیات برتر مدیران آن متشکل از کارشناسان حوزه بین الملل و مسلط به زبان‌های خارجی در چند سال گذشته با انجام فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقات گسترده میدانی و همچنین با فعال‌سازی دفاتری در اروپا و خاورمیانه و بهره‌گیری از تجربیات کمپانی‌های معتبر جهان و شرکت در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های معتبر مرتبط به امر اشتغال و همچنین صنعت کاریابی در کشورهای مختلف و با سرمایه‌گذاری بسیار هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ انسانی موفق به ایجاد یک پشتوانه اطلاعاتی منسجم و قدرتمند و یک واحد تحقیق و توسعه (R&D) مطابق با استانداردهای جهانی گشته است.

در آژانس کاریابی بین المللی کارپیرا اعتقاد بر این است که کاریابی تنها به معنای اعلام فرصت‌های شغلی نیست و از این رو آژانس نسبت به اختصاص جایگاه‌های شغلی مناسب برای هر یک از متقاضیان کاملا متعهد است و با دسته بندی استعدادها و مهارت‌ها، گسترش و حفظ همکاری‌ها و نظارت بر روند استخدامی در زمینه یافتن نیروی شایسته و فراهم آوردن طیف وسیعی از مهارت‌های گوناگون و مشاغل مختلف تاکنون عملکرد بسیار موفقیت آمیزی داشته است.

این مجموعه به عنوان یک کاریابی بین المللی، با سنجش توانایی‌ها و علایق افراد و با استفاده از دانش و تجربه خود از یک سو و دارا بودن روابط بلند مدت و صمیمانه با مراکز اشتغال یاریگر کارجویان است. کارپیرا تمرکز خود را بر نیازهای مشتریان حفظ خواهد کرده و در عین حال به نوآوری، مشارکت گسترده با همکاران و عمل به تعهد خود نسبت به ارائه راهکارها، محصولات و خدمات جامع برای تمامی افراد ادامه خواهد داد.

خدمات کارپیرا به کارجویان و کارفرمایان

آژانس کاریابی بین المللی کارپیرا یک نهاد پشتیبان حرفه‌ای پیشرو برای تمامی افرادی است که برای اتخاذ تصمیمات حساس حرفه‌ای زندگی خود به اطلاعات، مشاوره و پشتیبانی نیاز دارند. آژانس کاریابی بین المللی کارپیرا در طول سال‌ها به یکی از پیشگامان عرصه اشتغال و کاریابی بین‌المللی مبدل شده است. تخصص و تبحر کارپیرا در انجام گزینش‌های مناسب از میان طیف وسیعی از حوزه‌های شغلی و انواع مشاغل مثال زدنی است که این خصوصیت از دانش و تجربه طولانی مدت فعالیت در این حوزه نشات می‌گیرد. این مجموعه دانش وسیع خود از خواسته‌ها و نیازهای شغلی کارجویان ایرانی را با دانش، تخصص و مهارت خود در حوزه اشتغال بین المللی ترکیب کرده تا ارائه دهنده خدمات جامع و تخصصی برای کارفرمایان و کارجویان باشد.

کارپیرا به کشور و یا مشاغل خاصی محدود نمی‌شود و در عین جامعیت، از وجود مشاوران و متخصصان مجرب هر حوزه تخصصی (عمران و ساختمان، فناوری اطلاعات، پزشکی و درمانی، مدیریت، گردشگری و هتلداری، اقتصاد و حسابداری، خدماتی و اداری و …) بهره می‌برد و همچنین دارای روابط همکاری طولانی مدت با کارفرمایان و موسسات معتبر در کشورهای مختلف (آلمان، کانادا، استرالیا، قطر، سوئیس، عراق، ایرلند، چین، لهستان، بریتانیا و …) است. این ویژگی «جامعیت + تخصص» یکی از دلایل اصلی موفقیت کارپیرا در جذب گستره وسیعی از مخاطبان (چه کارجو و چه کارفرما) بوده است. تیم تحقیق و توسعه کارپیرا از طریق انجام تحقیقات گسترده، پیوسته می‌کوشند تا بر دانش و تخصص تیم مشاوره درباره بازار کار بین‌المللی و پویایی استعدادها بیفزایند.

بهره‌مندی خدمات اشتغال،از سیستم نرم افزاری مدرن و مطابق استانداردهای بین المللی ویژه کارجویان برای ثبت اطلاعات، جستجوی مشاغل، دسته بندی مشاغل دلخواه، درخواست برای مشاغل مورد نظر، خدمات نگارش رزومه و … و همچنین امکانات نرم افزاری به روز برای کارفرمایان جهت ثبت آگهی، جستجو و مشاهده رزومه‌ها، درخواست تماس با کارجویان برگزیده، تنظیم زمان مصاحبه و … سبب کاهش قابل توجهی در هزینه، زمان و انرژی مشتریان و همچنین رهایی از محدودیت‌های مکانی و زمانی شده است؛ به نحوی که هر کارجو می‌تواند بدون نیاز به مراجعه حضوری برای فرصت‌های شغلی در مناطق مختلف جهان درخواست دهد و همچنین کارفرمایان نیز بدون صرف زمان و هزینه‌های نابه جا، آگهی فرصت‌های شغلی موجود خود را از طریق سامانه کارپیرا به اطلاع کارجویان برسانند و یا کل پروژه جذب نیروی کاری مورد نیاز خود را به متخصصان بسپارند.

خدمات اشتغال ارائه شده توسط آژانس بین المللی کارپیرا به تناسب کاربری در دو شاخه کلی کاریابی (ارائه فرصت‌های شغلی بین المللی و مشاوره شغلی و حرفه‌ای به کارجویان) و کارمندیابی (خدمات مدیریت منابع انسانی و معرفی نیروهای کاری به کارفرمایان بین المللی) طبقه بندی می‌شود و کوشش همیشگی تیم مشاوران و کارشناسان کارپیرا برانگیختن رضایت متقابل کارجویان و کارفرمایان از خدمات ارائه شده است.

کارشناسان کارپیرا از چالش‌های پیش روی کارفرمایان بین المللی جهت یافتن نیروی کار مناسب به خوبی آگاهی دارند و ضمن ارائه راهکارهای استخدامی نوین و کاربردی، دسترسی آنان به کارجویان مستعد در نقاط مختلف جهان (به ویژه ایران) را سهولت می‌‌بخشند.

کاریابی بین المللی کارپیرا با مجوز رسمی از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران و کاریابی برگزیده سال 1393 در ایران است.

آژانس کاریابی بین المللی کارپیرا، ضمن سنجش توانایی‌ها و علایق افراد و با استفاده از دانش و تجربه خود و دارا بودن روابط بلند مدت و منسجم با مراکز اشتغال یاریگر آنها است.

علاقه‌مندان برای اینکه از آخرین فرصت‌های شغلی در کشورهای عربی، اروپایی، کانادا و استرالیا اطلاع پیدا کنند می‌توانند به آدرس karpirajobs.com مراجعه کنند و یا با شماره‌های 05138459273 -0513836005 در تماس باشند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاریابی بین المللی کارپیرا

کاریابی بین المللی کارپیرا در طول سالها به یکی از پیشگامان عرصه اشتغال و کاریابی بین المللی مبدل شده است. ما دانش وسیع خود از خواسته ها و نیازهای شغلی کارجویان ایرانی را با دانش، تخصص و مهارت خود در حوزه اشتغال بین المللی ترکیب می کنیم تا ارائه دهنده خدمات جامع و تخصصی برای کارفرمایان و کارجویان باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام