اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805013882812042

دوره فن بیان و سخنرانی بهار زندگی با ۴ استاد قدرتمند

قدرتمندترین دوره فن بیان و سخنرانی در شیراز به زودی برگزار می‌شود

کد: 139805013882812042

http://bit.ly/2Yl6sId

، شیراز , (اخبار رسمی): ۱۱ مرداد ماه ۹۸ شروع دوره فن بیان و سخنرانی در شیراز است که با حضور اساتید پروازی از تهران برگزار خواهد شد.

قدرتمندترین دوره فن بیان و سخنرانی در شیراز به زودی برگزار می گردد
اولین دوره سخنرانی و فن بیان در شیراز

مجموعه بهار زندگی در تلاش است تا محیطی امن و حرفه‌ای برای آموزش سخنرانی و فن بیان برای علاقه مندانی که قصد تقویت مهارت‌های ارتباطی خود را دارند، فراهم کند. زیرا پیشرفت در زندگی هر شخص بدون تقویت مهارت‌های ارتباطی ممکن نیست. به همین منظور در مجموعه بهار زندگی سعی شده با همکاری بزرگان آموزش سخنرانی در ایران، امکان شرکت در دوره سخنرانی و فن بیان برای هموطنان شیرازی فراهم شود.

در هر جلسه تمرین‌هایی برای افزایش مهارت سخنرانی مانند مهارت‌های اسلایدسازی، مهارت‌های صداسازی، از بین بردن لهجه، آماده سازی متن سخنرانی و هزاران نکته دیگر ارائه خواهد شد که کمک بسزایایی به افزایش مهارت‌های ارتباطی شرکت کنندگان دوره خواهد کرد.

در صورت نارضایتی از این دوره، امکان بازگشت وجه نیز وجود دارد که البته نارضایتی وقتی حاصل می‌شود که شرکت‌کنندگان خود کم کاری کنند و تمرین‌ها را انجام ندهند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه دوره سخنرانی و فن بیان در شیراز در سایت مجموعه بهار زندگی، مراجعه کرده و فرم مشاوره و ثبت نام را پر کنند تا کارشناسان با آنها در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهار زندگی

در اینجا ما به شما آموزش های برای فروش ، بهبود فردی و سخنرانی و صحبت در جمع و مقابله با ترس ارائه می دهیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | روانشناسی و موفقیت