اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805013883110527

برگزاری دوره آموزشی HSE_MS در موسسه آموزش عالی آزاد امین

کد: 139805013883110527

http://bit.ly/2K5vnXc

، مشهد , (اخبار رسمی):  ۱۶ مرداد ماه، دوره‌ای با عنوان «دوره HSE_MS» در مشهد برگزار خواهد شد تا علاقه مندان موضوع ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE_MS) بتوانند از این فرصت بهره ببرند.

برگزاری دوره آموزشی دوره HSE_MS توسط موسسه آموزش عالی آزاد امین
برگزاری دوره آموزشی HSE_MS در موسسه آموزش عالی آزاد امین

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی آزاد امین، اقای خاتمیان درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره سخن گفت. به گفته وی در سال‌های اخیر با توجه به فواید و کاربرد اجرای روش‌های اچ اس ای، دوره HSE به یکی از پرطرفدارترین دوره‌های آموزشی در حیطه مدیریت کسب و کار تبدیل شده است و دانشپذیران با ورود و گذراندن دوره‌های آموزش اچ اس ای، با توجه به بازار روبه رشد، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

باید همواره به خاطر داشت که سه مقوله بهداشت، ایمنی و محیط زیست اثرات هم افزایی بر یکدیگر دارند و اثر همزمان آنها در بهره‌ وری کار به مراتب بیشتر و وسیع تر می‌شود. در جهان نیز پس از جنگ جهانی دوم بحث تلفیق این سه موضوع مطرح شده است و تاکنون به طور جدی بر اساس آن عمل شده ، به طوری که پیاده‌سازی یکپارچه اچ اس ای در یک جامعه، نشانه تمدن و سطح فرهنگ مردم جامعه تلقی می‌شود.

سر فصل‌ها و آنچه که در این دوره ارائه می‌شود:

  • علل ایجاد حوادث و هزینه‌های آن
  • آشنایی با سیستم مدیریت
  • آشنایی با اشکال مختلف آلودگی‌های بهداشتی و زیست محیطی
  • اصطلاحات و تعاریف رایج و…

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد: «دوره HSE_MS ویژه فارغ التحصیلان رشتههای عمران، معماری، برق، مکانیک، مهندسی شیمی و کلیه فعالیت کنندگان در کارخانجات صنعتی و یا فعالان حوزههای ساخت و ساز و پروژههای عمرانی و همچنین فعالان حوزه‌های صنعت نفت و گاز است.

گفتنی است این دوره آموزشی از ۱۶ مرداد ماه در یک جلسه از صبح تا بعدظهر به صورت فشرده برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به صفحه ثبت نام دوره HSE_MS مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزش عالی آزاد امین

موسسه آموزش عالی آزاد امین با داشتن بانک مقالات جامع درزمینه های مدیریت اجرایی ،مدیریت استراتژیک ،مدیریت بازاریابی ، مدیریت بیمه ، مدیریت ریسک و… ارائه در وب سایت و برگزاری دوره های مدیریت ارشد اجرایی ،مدیریت ارشد بازاریابی ،بازرگانی و مدیریت ارشد پروژه (عالی ) و… درصدد ارتقاء سطح دانش تمام علاقه مندان رشته های مدیریت و رشته های مرتبط با آن است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش