اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980503388705904

تحلیل و بررسی هدفون بی سیم جبرا Jabra Elite 65t

کد: 13980503388705904

http://bit.ly/31useqF

، تهران , (اخبار رسمی): هدفون بی سیم Jabra Elite 65t محصولی از شرکت جبرا Jabra، کوچکتر و راحت تر از مدلهای قبلی خود است. این هدست بی سیم از کاربری عالی برخوردار است. دو میکروفون در هر گوشی وجود دارد و که امکان برقراری تماس از طریق آن فراهم است.

تحلیل و بررسی هدفون بی سیم جبرا Jabra Elite 65t
تحلیل و بررسی هدفون بی سیم جبرا Jabra Elite 65t

برقراری اتصال هدفون تو گوشی جبرا Jabra Elite 65t به دستگاه‌های هوشمند مانند گوشی موبایل، تبلت و ... از طریق بلوتوث انجام می‌شود. در ادامه هدفون جبرا Jabra Elite 65t مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

مشخصات هدفون بی سیم جبرا Jabra Elite 65t

عمر باتری در هدفون بی سیم جبرا abra Elite 65t حدودا 5 ساعت است و به همراه دو شارژر اضافی که مقدار بیش تری شارژ را در اختیار قرار می‌دهند، عرضه شده است.

اما حالت ایزوله بودن آن نسبت به سر و صدا یا اطراف برای همه افراد یکسان نیست و همچنین برای اینکه یک مدل ورزشی و ضد تعریق آن را داشت باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.

هدفون هوشمند جبرا Jabra Elite 65T کاملا بدون عیب و نقص طراحی شده و رقیب AirPods اپل است و حتی از برخی جهات برتر است.

نسل اول و دوم جبرا Elite Sport یکی از بهترین هدفون‌های بی سیم در بازار بودند، اما آنها با AirPod‌‌های اپل که از اواخر سال 2016 وارد این دسته شده‌اند، هیچ ارتباطی نداشتند.

در مقایسه با نسل‌های قبل از خود، هدفون تو گوشی بلوتوث Jabra Elite 65T دارای طراحی پیشرفته‌تر و راحت‌تر، صدای بهتر، عمر باتری کمی بهتر، کیفیت تماس عالی و پشتیبانی صوتی برای همه دستیارهای مجازی، از جمله Alexa's Amazon on the go است. بنابراین کاربران می‌توانند کارهایی از قبیل فرستادن و خواندن پیام، برقراری تماس، پخش موسیقی دلخواه و مسیریابی را با صدور فرمان صوتی از طریق این دستیارها انجام دهند.

با توجه به مشخصات هدفون بی سیم جبرا Jabra Elite 65t، قیمت آن کمتر از نسل دوم Elite Sport که برای اولین بار به قیمت 250 دلار فروخته شد و البته عملکرد بهتری نیز خواهد داشت.

مزایای خرید هدفون بلوتوث جبرا Jabra Elite 65t

اولین چیزی که در مورد هر دو مدل Elite 65t باید توجه داشت این است که برخلاف Elite Sport هیچ مانیتور ضربان قلب در این مدل وجود ندارد که این موضوع شاید یک مزیت محسوب شود.

از مزایای خرید هدفون بلوتوث جبرا Jabra Elite 65t می‌توان به طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد که به خوبی و کامل در داخل گوش قرار می‌گیرد. بنابراین کاربران می‌توانند در حین استفاده، بدون اینکه نگران درآمدن و افتادن هدفون از گوش باشند، به فعالیت‌های روزانه‌ بپردازند.

با حذف مانیتور ضربان قلب در هدفون بی سیم جبرا Jabra توانست طراحی و عملکرد را مرتب و ساده سازی کند و همچنین عمر باتری را تا 5 ساعت در مقایسه با عمر باتری AirPods افزایش دهد (Elite Sport چهار ونیم ساعت).

هدفون بیسیم جبرا الیت 65 تی شامل دو شارژ اضافی است و اگر چه همانند  AirPods اندازه شارژر کوچک نیست، اما جمع و جور بوده و به راحتی در جیب جا می‌شود.

از لحاظ فنی، هندزفری بی سیم الیت Jabra Elite 65T به عنوان یک مدل ورزشی در نظر گرفته نمی‌شود، اما استاندارد IP55 بکار رفته در آن باعث می‌شود که در برابر ترشحات گوش و گرد و غبار مقاوم باشد.

گوشی‌های هدفون جبرا مدل Jabra Elite 65T، به لطف پوشش ویژه و یک سنسور حرکتی یکپارچه می‌‌توانند در برابر آب شور مقاومت کند و به دلیل داشتن این مقاوت در برابر آب شور، در برابر تعریق بدن نیز مقاوم خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]