اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980503388785904

قیمت گیت فروشگاهی لباس

کد: 13980503388785904

http://bit.ly/31JlDZK

، تهران , (اخبار رسمی): گیت فروشگاهی یکی از مهمترین تجهیزات امنیتی یک فروشگاه محسوب می‌شود که قادر است تا از خروج غیر مجاز وسایل و کالاها جلوگیری کند. عملکرد کلی این تجهیز به این شکل است که بر روی کالا یک تگ فروشگاهی مخصوصی نصب می‌شود که به سادگی قابل حذف شدن نیست.

قیمت گیت فروشگاهی لباس
قیمت گیت فروشگاهی لباس

تگ فروشگاهی بر روی کالاهای مخصوصی نصب می‌شود که به سادگی قابل حذف شدن نیست. هنگامی که این کالا به همراه تگ، از گیت فروشگاهی عبور کند، آژیر مخصوصی به صدا در آمده و بخش مدیریت را آگاه می‌سازد تا از خروج کالا جلوگیری شود. عکس العمل این تجهیز در مقابل مواردی چون دوربین مداربسته بیشتر خواهد بود زیرا در لحظه می‌توان واکنش نشان داد.

فروشگاه‌های لباس یکی از مهمترین فروشگاه‌های هدف در این زمینه هستند، زیرا امکان خروج لباس از این فروشگاه‌ها راحت‌تر است.

قیمت گیت فروشگاهی لباس با توجه به فناوری آن تعیین می‌شود. بطور کلی، این گیت‌ها به سه دسته RF, AM, EM تقسیم می‌شوند که هر کدام در بخشی کارایی دارد.

تفاوت عمده آنها در فرکانس کاری و پاسخگویی آنها که همین موضوع نیز در قیمت گیت فروشگاهی نقش مهمی دارد. باید دقت کرد که با توجه به نوع فروشگاه، نمونه مناسبی را انتخاب کد.

علاوه بر این، برخی از انواع گیت فروشگاهی لباس به دلیل فناوری‌هایی که دارند، مناسب فروشگاه‌های بزرگ هستند که همین مورد می‌تواند قیمت دزدگیر لباس گیت فروشگاهی را بالا ببرد.

قیمت انواع گیت فروشگاهی لباس

هر کدام از گیت‌ها، تگ‌های مخصوص به خود را نیز دارند که برای هر بخشی مناسب هستند. از آنجایی که این تگ‌ها بایستی بر روی کالا نصب شود، لازم است به درستی انتخاب شوند.

برای نمونه، اگر فروشگاهی مربوط به لوازم خانگی و آشپزخانه است، باید از لیبلی استفاده شود که قابل نصب بر روی آنها باشد. درباره دزدگیر لباس گیت فروشگاهی نیز می‌ توان گفت که لباس انعطاف بیشتری داشته و آسان‌تر می‌توان تگ‌ها را بر روی لباس نصب کرد.

عوامل مختلفی بر قیمت انواع گیت فروشگاهی لباس موثر هستند که شرایط استفاده از آنها را نیز تعیین کننده است. تنها لازم است که ویژگی‌های هر کدام را شناسایی  و با نیاز فروشگاه خود سنجید.

البته اطلاع از قیمت گیت فروشگاهی لباس نیز شاید نیاز به صبر و حوصله داشته باشد که چندین فروشگاه را مشاهده و قیمت‌ها را از برندهای مختلف با هم مقایسه کرد.

اما برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، شرکت ایده برتر پاسیان وبسایت فروشگاهی را ایجاد کرده که می‌توان با مراجعه به وب سایت ایده برتر پارسیان، قیمت گیت فروشگاهی لباس را از برندهای مختلف مشاهده و مقایسه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار