امکان خرید مصالح ساختمانی برای بازسازی ساختمان بصورت آنلاین فراهم شد

اضافه شدن امکان خرده فروشی کالا به بازار سفید مصالح ساختمانی

کد: 139805053890212633

http://bit.ly/2SHJkyc

، تهران , (اخبار رسمی): از ابتدای مردادماه سال جاری، تیم توسعه نرم افزار بازار سفید بنا بر چشم اندازهای توسعه این شرکت در سال 98 ،بسته‌ی نرم افزاری جدیدی به فروشگاه آنلاین بازار سفید اضافه کرده که امکان خرید مصالح ساختمانی بصورت عمده و خرده را فراهم کرده است.

اضافه شدن امکان خرده فروشی کالا به بازار سفید مصالح ساختمانی
اضافه شدن امکان خرده فروشی کالا به بازار سفید مصالح ساختمانی

امروزه نه تنها می‌توان مصالح ساختمانی مختلف را بصورت آنلاین خریداری کرد، بلکه حتی برای خرید چند کیسه گچ یا سیمان نیز دیگر نیازی به جستجوی انبارهای خرده فروشی مصالح ساختمانی در سطح شهر نیست.

فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی بازار سفید در راستای ایجاد بستری برای خرید کاملا آنلاین مصالح ساختمانی، از ابتدای مردادماه سال 98 اقدام به اضافه کردن امکان خرده فروشی بر روی وبسایت این شرکت کرده است.

در بسیاری از مواقع ممکن است برای تعمیرات یا بازسازی ساختمان نیاز به مصالح ساختمانی مختلفی باشد که برای تهیه آنها ممکن است وقت و انرژی زیادی صرف شود. فروشگاه اینترنتی بازار سفید به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین فروشگاه بازار مصالح ساختمانی، اخیرا با اضافه کردن امکان خرده فروشی بر روی وبسایت خود، این امکان را فراهم کرده تا بتوان مصالح ساختمانی مختلف نظیر گچ، سیمان، آجر، شن و ماسه و غیره را حتی با مقادیر خرد به سبد خرید خود اضافه کرد و پس از خرید آنلاین اقلام مورد نظر، در کمتر از 24 ساعت موارد خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل گرفت.

امکان خرده فروشی فعلا برای خدمات رسانی در شهر تهران راه اندازی شده است و به زودی در سایر شهرهای بزرگ نیز این سرویس قابل استفاده خواهد بود.

با توجه به انتقال انبارهای مصالح ساختمانی به خارج از محدوده‌ی شهری طی سال‌های اخیر، تهیه و خرید مصالح ساختمانی در بسیاری از نقاط شهر تهران این روزها کار ساده‌‌ای نیست.

خرید خرد مصالح ساختمانی که در گذشته به راحتی از طریق انبارهای موجود در سطح شهر امکان پذیر بود، این روزها با بالا رفتن قیمت زمین در کلان شهرها و به تبع آن افزایش هزینه‌ی انبارداری، به آسانی گذشته نیست. حجم بالای ترافیک شهری، هزینه انبارداری بالا و در دسترس نبودن مصالح ساختمانی در مصارف خرد، چالشی است که اگر افراد به فکر بازسازی یا تعمیرات ساختمان خود هستند حتما با ان مواجه شده‌اند.

اگر در گذشته امکان خرید آنلاین گچ و سیمان و آجر امری عجیب به نظر می‌رسید، با حضور شرکت‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات نظیر بازار سفید، امروزه نه تنها می‌توان مصالح ساختمانی مختلف را بصورت آنلاین خریداری کرد، بلکه حتی برای خرید چند کیسه گچ یا سیمان نیز دیگر نیازی به جستجوی انبارهای خرده فروشی مصالح ساختمانی در سطح شهر نیست.

در این فناوری، براساس مقدار کالای مورد نظر، زمان مورد نظر برای تحویل و نوع کالاهایی که انتخاب می‌شود، قیمت بهینه‌ای برای کالا محاسبه می‌شود و با کمترین هزینه‌ی حمل مصالح ساختمانی خریداری شده به دست خریدار می‌رسد.

علاقه مندان می‌توانند برای خرید آنلاین کالاها و مصالح ساختمانی به فروشگاه آنلاین بازار سفید به آدرس www.bazarsefid.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی بازار سفید

بازار سفید فعالیت خود را از مهرماه 1395 در تهران آغاز کرد تا بازار مصالح ساختمانی را برای فعالان صنعت ساختمان، شفاف تر، رقابتی تر و با کیفیت تر سازد و فروش آنلاین مصالح ساختمانی را میسر گرداند. امروز بازار سفید، با فروش همزمان بیش از 300 نوع مصالح ساختمانی مختلف با تنوع گسترده در 7 گروه مصالح پایه، تاسیسات آب و فاضلاب، دکوراسیون داخلی و تزئینات، تجهیزات برق و ایمنی، ابزارآلات، تجهیزات فضای باز و ماشین آلات ساخت و راه هسازی، فروشگاه آنلاینی مورد اطمینان و نامی آشنا برای میلیون‌ها ایرانی است که به صورت روزانه از طریق اینترنت از محصولات ساختمانی عرضه شده در بازار سفید، استفاده می کنند. پیمانکاران، سازندگان ساختمان و حتی مشتریان خانگی در هر نقطه از کشور می توانند بدون اتلاف وقت مصالح ساختمانی خود را بصورت اینترنتی خریداری نمایند و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی نیز برای گسترش بازار خود، کافیست محصولات ساختمانی خود را بر روی بازار سفید قرار دهند و سفارشات آنلاین خرید خود را به کمک بازار سفید دریافت نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]