اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001295092512633

با هدف بهبود تجربه ی کاربری در فرآیند خرید مصالح ساختمانی از بازار سفید انجام شد

ارتقا و بهینه سازی اولین و بزرگترین فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی در کشور

کد: 140001295092512633

https://bit.ly/2OZK30r

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به نتایج آنالیزهای گوگل در فرآیندها و تجربه ی کاربری و نیاز بازار ، وب سایت جدید بازار سفید  از  25 فروردین سال 1400 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی اولین و بزرگترین فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی در کشور
نمایی از نسخه ی بروز رسانی شده ی بازار سفید

به گزارش روابط عمومی بازار سفید، وبسایت این شرکت فعال در فروش آنلاین مصالح ساختمانی از تاریخ 25 فروردین سال 1400 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.bazarsefid.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های مصالح ساختمانی بازسازی، صفحات اختصاصی برای تامین کنندگان مصالح ساختمانی و کمپین های فروش ویژه به فهرست وبسایت اضافه و دسترسی ساده تر برای کاربران موبایل، خرید آنلاین مصالح ساختمانی با چند کلیک و امکان خرید چند کالا با هزینه ی حمل کمتر  برای مخاطبان میسر شده است.

آقای محمود گودرزی هم بنیان گذار و مدیرعامل بازار سفید با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و سازندگان و انبوه سازان ساختمان، فروشگاه داران و انبارداران مصالح ساختمانی در شهرستان ها، پیمانکاران بازسازی ساختمان و مشتریان خانگی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: بهبود تجربه ی کاربری در فرآیند خرید مصالح ساختمانی از بازار سفید را از اهداف مستمر و همیشگی این مجموعه خواند و همچنین همگامی بازار سفید در بکارگیری فناوری های روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال ایجاد دسترسی پنل مدیریت برای ورود مستقیم محصولات و کنترل قیمت ها از سوی تامین کننده های مصالح ساختمانی هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با آغاز سال نو و شروع قرن جدید خورشیدی در ایران، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین مصالح ساختمانی بازار سفید

بازار سفید فعالیت خود را از مهرماه 1395 در تهران آغاز کرد تا بازار مصالح ساختمانی را برای فعالان صنعت ساختمان، شفاف تر، رقابتی تر و با کیفیت تر سازد و فروش آنلاین مصالح ساختمانی را میسر گرداند. امروز بازار سفید، با فروش همزمان بیش از 300 نوع مصالح ساختمانی مختلف با تنوع گسترده در 7 گروه مصالح پایه، تاسیسات آب و فاضلاب، دکوراسیون داخلی و تزئینات، تجهیزات برق و ایمنی، ابزارآلات، تجهیزات فضای باز و ماشین آلات ساخت و راه هسازی، فروشگاه آنلاینی مورد اطمینان و نامی آشنا برای میلیون‌ها ایرانی است که به صورت روزانه از طریق اینترنت از محصولات ساختمانی عرضه شده در بازار سفید، استفاده می کنند. پیمانکاران، سازندگان ساختمان و حتی مشتریان خانگی در هر نقطه از کشور می توانند بدون اتلاف وقت مصالح ساختمانی خود را بصورت اینترنتی خریداری نمایند و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی نیز برای گسترش بازار خود، کافیست محصولات ساختمانی خود را بر روی بازار سفید قرار دهند و سفارشات آنلاین خرید خود را به کمک بازار سفید دریافت نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان