اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805063894812629

بررسی نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد

کد: 139805063894812629

http://bit.ly/2SOLxIj

، تهران , (اخبار رسمی): برای از بین بردن موهای زائد بدن، لیزر یکی از راحت‌ترین، موثرترین و در عین حال بی خطر ترین راه‌های ممکن است. در ادامه 10 نکته مهم بیان شده که بهتر است قبل از لیزر موهای زائد به آنها توجه داشت.

نکات قبل از لیزر موهای زائد
بررسی نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد

در طول دوره لیزر، موم اندازی ممنوع

در طول دوره‌ی رفع موهای زائد بوسیله‌ی لیزر باید کمی صبور بود و هرگز موهای زائد را موم اندازی نکرد. لیزر زمانی می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد که موهای زائد در طول دوره‌ی لیزر مستقیما به ریشه متصل باشند.

در این دوره توصیه می‌شود که از هیچ کدام از روش‌هایی که به طور کامل موهای زائد را برطرف می‌کنند استفاده نشود. تنها در صورت نیاز می‌توان آنها را اندکی کوتاه کرد. این موضوع به این دلیل باید رعایت شود که روش‌های دیگر برطرف کردن موهای زائد ممکن است موها را به طور کامل از ریشه جدا کنند یا باعث رشد بی رویه موها در آن ناحیه شوند.

لیزر برای برطرف کردن موهای زائد بلوند، سفید و قرمز کارایی ندارد

عملکرد ماشین‌های لیزر موهای زائد بسیار به رنگدانه‌های مو وابسته است و از آنجایی که موهای بلوند، سفید و قرمز از رنگدانه‌های بسیار کمی برخوردار هستند، لیزر نمی‌تواند اثربخشی خوبی در برطرف کردن آنها داشته باشد. موهای قهوه‌ای روشن و همچنین موهای ضعیف نیز به همین دلیل به سختی با لیزر برطرف می‌شوند.

بهتر است قبل از شروع دوره‌ی لیزر موهای زائد با پزشک مربوطه در مورد موها و همچنین میزان موفقیت آمیز بودن دوره مشورت کرد.

لیزر نمی‌تواند بر روی تتو یا پس از انجام تتو انجام شود

افرادی که قصد دارند موهای زائد محلی که بر روی آن تتو انجام داده‌اند را برطرف کنند، لیزر روش مناسبی برای این کار نیست. برطرف کردن موهای زائد بوسیله‌ی لیزر ممکن است این ناحیه را بسوزاند و یا تتو را محو کند. افرادی که قصد دارند تتوی خود را محو کنند، این روش لیزر، روش مناسبی برای این کار نخواهد بود و باید با پزشکی که در زمینه محو تتو فعالیت می‌کند مشورت کرد و از امکانات مناسب این کار بهره گرفت.

برطرف کردن موهای زائد با لیزر باید بیش از یک جلسه انجام شود

لیزر زمانی می‌تواند اثر گذار باشد که موها در فاز رشد (Anagen) باشند. در این فاز موها همواره در حال بلندتر شدن هستند. اگر هنگامی که لیزر انجام می‌شود موها در این فاز قرار نداشته باشند، نیاز است که برای برطرف شدن آنها یک جلسه دیگر جهت لیزر درمانی مراجعه شود تا موهای زائد به طور کامل برطرف شود

به طور میانگین در 20% از زمان‌های رشد، مو در فاز آناژن قرار دارد. از این رو توصیه می‌شود برای اینکه دوره‌ی درمان کامل شود بین 6 تا 12 جلسه لیزر درمانی پیگیری شود.

برطرف کردن موهای زائد بوسیله لیزر یک روش درمانی با ماندگاری طولانی مدت است

برطرف کردن موهای زائد با لیزر به نسبت روش‌های دیگر از ماندگاری بسیار بالاتری برخوردار است و ممکن است سال‌ها پس از انجام این روش موهای زائد در محل لیزر پدیدار نشوند. اما به طور معمول هر از چند گاهی نیاز است برای بهبود کیفیت این درمان، یک جلسه لیزر انجام شود. بسیاری از مردم گمان می‌کنند رفع موهای زائد به وسیله لیزر روشی است که 100% اصلاح را انجام می‌دهد و هیچ موی زائدی در محل باقی نمی‌گذارد.

در حال حاضر هیچ تکنولوژی لیزری وجود ندارد که بتواند 100% تضمین دهد که تک تک موهای زائد بدن را به طور کامل برطرف کند. با این حال ممکن است در برخی از موارد نتایج بسیار درخشانی از لیزر درمانی دیده شود که در اصلاح به طور 100% انجام گرفته باشد.

این روش بسیار شگفت انگیز است

بعد از انجام یک جلسه لیزر درمانی، افراد مشاهده می‌کنند که میزان رشد موهای زائد بدن کاهش یافته و موهایی که اصلاح شده دیگر مجددا ظاهر نمی‌شوند. بهترین نواحی که لیزر به خوبی می‌تواند آن را اصلاح کند زیربغل، ناحیه‌های محرمانه و قسمت‌های پایین پا است. لیزر علاوه بر اینکه رشد موها را کاهش می‌دهد مزایای دیگری نیز به همراه دارد. این روش بوی بد بدن را نیز کاهش می‌دهد و مانع از رشد موهای زیر پوستی می‌شود.

رفع موهای زائد بوسیله لیزر عوارض جانبی ندارد

قبل از انجام لیزر، پزشک باید از تمامی داروهایی که مصرف می‌شود و بیماری‌هایی که فرد دارآد گاه شود. پس از انجام لیزر موهای زائد و برطرف کردن موهای زائد به این روش، هیچ عارضه‌ی جانبی بلند مدتی برای شخص بوجود نمی‌آید. این روش کاملا امن است. بلافاصله پس از انجام لیزر درمانی ممکن است پوست اندکی قرمز شود و بیمار در آن ناحیه احساس خارش کند اما این عوارض نیز طی 2 تا 48 ساعت اول پس از درمان برطرف خواهند شد.

برای درمان لیزری موهای زائد معطلی وجود ندارد

در حال حاضر به دلیل افزایش تعداد کلینیک‌های درمان موهای زائد به روش لیزر، به راحتی و در کمترین زمان می‌توان درمان لیزری موهای زائد را شروع کرد. تعدد کلینیک‌ها علاوه بر این موضوع باعث شده است که قیمت این درمان نیز به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. همچنین پیشنهادات و تبلیغات ویژه‌ای برای لیزر درمانی موهای زائد وجود دارد که بیماران می‌توانند حتی با قیمت‌های پایین تر نیز درمان موهای زائد خود را پیگیری کنند. به این ترتیب می‌توان گفت که روش لیزر درمانی علاوه بر مزایای دیگری که تا اینجا بیان شد، می‌تواند مقرون به صرفه نیز باشد.

بهترین روش را با توجه به پوست باید انتخاب شود

با وجود روش‌های لیزر درمانی متنوع برای برطرف کردن موهای زائد، بهتر است با جمع آوری اطلاعات دقیق بهترین روش را با توجه به نوع و کیفیت پوست انتخاب کرد. باید سعی شود برای درمان موهای زائد از روش‌های حقیقی لیزری استفاده شود و با روش‌های Intense pulsed light موهای زائد را درمان نکرد. زیرا این دستگاه‌ها (IPL) معمولا نتایج خوبی را بدست نمی‌دهند و عمدتا بیماران از آنها ناراضی هستند.

اگر پوست نازک است بهتر است از دستگاه‌های Alexandrite استفاده شود. اگر پوست همانند افراد آسیای شرقی یا آفریقایی‌های کاراییب است، بهتر است دستگاه لیزر ND YAG را امتحان کرد زیرا نتایج این دستگاه برای این نوع پوست‌ها فوق العاده است.

می‌توان لیزر درمانی را بر روی تمام بدن انجام داد

لیزر می‌تواند از نوک سر تا انگشتان پا را اصلاح کند. افرادی که علاقه دارند پوست سر خود را به طور کامل طاس کنند، بوسیله لیزر می‌توانند با کیفیت بالا این کار را انجام دهند. همچنین این روش قادر است نواحی محرمانه زنانه و مردانه را به طور کامل اصلاح کند. به هیچ عنوان نیازی به نگرانی در مورد عوارض ناباروری این روش نیست زیرا اساسا ناباروری جزو عوارض جانبی این روش نیست.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خواندن مقالات بیشتر می‌توانند به سایت کلینیک لیزر موهای زائد دکتر رلامی به آدرس www.tehranlaserclinic.com/blog مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک لیزر موهای زائد دکتر رلامی

اگر از راه هایی برای از بین بردن موهای زائد مثل موم، بند و… خسته شده اید، لیزر موهای زائد دکتر رلامی می تواند به شما کمک کند. در این روش از نور متمرکز شده لیزر استفاده می شود که به داخل فولیکول مو نفوذ می کند. از لیزر می توان برای رفع موهای زائد بدن استفاده کرد، برای مثال دست، بازو، پا، لیزر زیر بغل و ... . دقت دستگاه لیزر موهای زائد بسیار بالاست (این مسئله تا حد زیادی به دستگاه لیزر مورد استفاده بستگی دارد)، هر پالس از لیزر در کمتر یک ثانیه عمل کرده و در یک لحظه می تواند مقدار زیادی از موهای زاید را حذف کند. جلسات درمانی بستگی به وسعت نواحی تحت درمان دارد بطور مثال نواحی با وسعت کم مثل پشت لب زمانی کمتر از ۱ دقیقه و نواحی وسیع تر مانند پشت پا زمانی حدود یک ساعت طول خواهد کشید. در ۹۰ درصد از موارد درمان موهای زائد بدن و صورت بعد از 3 الی 5 جلسه می توانید، از موهای زاید خود برای همیشه خلاص شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی