اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805063895212651

موسسه حقوقی و بین‌المللی پارسا برگزار می‌کند:

سمینار مهاجرت به کانادا

کد: 139805063895212651

http://bit.ly/2SKyAPw

، تهران , (اخبار رسمی): سمینار مهاجرت به کانادا، 7 مرداد 1398 در موسسه حقوقی و بین المللی پارسا برگزار خواهد شد.

سمینار مهاجرت به کانادا
سمینار مهاجرت به کانادا

سمینار مهاجرت به کانادا از طریق کار و تحصیل روز دوشنبه ۷ مرداد  ۱۳۹۸، ساعت ۱۹ در موسسه حقوقی و بین‌المللی پارسا واقع در میدان ونک برگزار خواهد شد.

موسسه حقوقی بین المللی پارسا با همکاری جمعی از صاحب نظران حوزه حقوق بین‌الملل در سال ۱۳۹۲ تاسیس و تاکنون توانسته بیش از صدها پرونده در امور بین المللی، مهاجرتی، تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری را با تبحر در کمترین زمان ممکن به سرانجام برساند.

در این سمینار دکتر کاویانی به بررسی روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق کار و تحصیل می‌پردازد. در ادامه این سمینار، حضار می‌توانند سوالات خود را در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و کار مطرح کنند. 

حضور در سمینار مهاجرت به کانادا برای عموم افراد رایگان است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در سمینار مهاجرت به کانادا می‌توانند به سایت موسسه به آدرس parsalf.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی و بین‌المللی پارسا

موسسه حقوقی و بین المللی و داوری پارسا با همکاری جمعی از بزرگان و صاحب‌نظران حوزه حقوق خصوصی و بین المللی با شمار ثبت ۹۳۱ در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است، در این موسسه کلیه خدمات جامع حقوقی از قبیل مشاوره حقوقی و وکالت در کلیه امور قضایی (حقوقی و کیفری و انتظامی) همچنین داوری فیمابین اشخاص در خصوص کلیه پرونده‌های داخلی و خارجی در مراجع ذیصلاح قضایی و غیرقضایی در سطح ملی و بین المللی و انعقاد قراردادهای مشاوره حقوقی در زمینه‌های مهاجرتی و ثبت شرکت‌های بین المللی در کلیه کشورها با دستگاه‌ها و موسسات و شرکت‌ها و نهادها و شوراها اعم از دولتی و عمومی و خصوصی صورت می‌پذیرد، و تا کنون با اجرای صدها پرونده در کلیه امور مذکور چه در داخل و چه در سطح بین المللی توانسته‌ایم خدمتگزار هم‌میهنان عزیزمان باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش