اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805143925412651

موسسه حقوقی و بین‌المللی پارسا تقدیم‌ می‌کند:

سمینار مهاجرت به آلمان

کد: 139805143925412651

http://bit.ly/31n4Ds1

، تهران , (اخبار رسمی): سمینار مهاجرت به آلمان در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ با موضوع جاب آفر و بلو کارت، امکان سنجی شغلی و جستجوی کار در آلمان و جستجوی کار در آلمان در موسسه زبان اندیشه پارسیان برگزار خواهد شد.

سمینار مهاجرت به آلمان
سمینار مهاجرت به آلمان

سمینار مهاجرت به آلمان با حضور مشاور ارشد دپارتمان موسسه حقوقی و بین‌المللی پارسا، الیاس توحیدیان و وکیل پایه یک دادگستری آلمان احمد علی یزدان‌بخش در روز پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ در سه سانس و حول موضوعات جاب‌آفر و بلوکارت در سانس ساعت ۱۲ و امکان‌سنجی شغلی و جستجوی کار در آلمان در دو سانس در ساعت‌های ۱۴ و ۱۶ در موسسه زبان اندیشه پارسیان واقع در شهرک غرب تهران برگزار می‌شود.

سانس‌های برگزاری این سمینار:

سانس اول: ساعت ۱۲ (با موضوع جاب آفر و بلو کارت)

سانس دوم: ساعت ۱۴ (با موضوع امکان سنجی شغلی و جستجوی کار در آلمان)

سانس سوم: ساعت ۱۶ (با موضوع امکان سنجی شغلی و جستجوی کار در آلمان)

مکان: شهرک غرب، بلوار دریا، بین پاکنژاد و فرحزادی، پلاک ۲۴۲، موسسه زبان اندیشه پارسیان

علاقه‌مندان برای شرکت در سمینار مهاجرت به آلمان کافی است که از طریق سایت به آدرس parsalf.com ثبت نام کنند و یا با شماره تلفن 88661594-021 تماس حاصل کنند. حضور در این سمینار برای عموم افراد رایگان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی و بین‌المللی پارسا

موسسه حقوقی و بین المللی و داوری پارسا با همکاری جمعی از بزرگان و صاحب‌نظران حوزه حقوق خصوصی و بین المللی با شمار ثبت ۹۳۱ در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است، در این موسسه کلیه خدمات جامع حقوقی از قبیل مشاوره حقوقی و وکالت در کلیه امور قضایی (حقوقی و کیفری و انتظامی) همچنین داوری فیمابین اشخاص در خصوص کلیه پرونده‌های داخلی و خارجی در مراجع ذیصلاح قضایی و غیرقضایی در سطح ملی و بین المللی و انعقاد قراردادهای مشاوره حقوقی در زمینه‌های مهاجرتی و ثبت شرکت‌های بین المللی در کلیه کشورها با دستگاه‌ها و موسسات و شرکت‌ها و نهادها و شوراها اعم از دولتی و عمومی و خصوصی صورت می‌پذیرد، و تا کنون با اجرای صدها پرونده در کلیه امور مذکور چه در داخل و چه در سطح بین المللی توانسته‌ایم خدمتگزار هم‌میهنان عزیزمان باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش