اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805083901812651

موسسه حقوقی و بین‌المللی پارسا برگزار می‌کند:

سمینار تخصصی تحصیل در ایتالیا

کد: 139805083901812651

http://bit.ly/2SP57E7

، تهران , (اخبار رسمی): سمینار تخصصی تحصیل در ایتالیا روز پنجشنبه 10 مرداد 1398 ساعت 16 در موسسه حقوقی و بین‌المللی پارسا برگزار می‌شود.

سمینار تخصصی تحصیل در ایتالیا
سمینار تحصیل در ایتالیا

سمینار مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل در دانشگاه‌‌های این کشور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در روز پنجشنبه 10 مرداد 1398 با حضور مشاور ارشد دپارتمان ایتالیای موسسه، سرکار خانم مهناز اکبری در موسسه حقوقی و بین المللی پارسا برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در سمینار مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل کافیست از طریق سایت موسسه به آدرس parsalf.com اقدام به ثبت نام کنند و یا با موسسه در ارتباط باشند.

حضور در این سمینار برای عموم افراد رایگان است.

در این سمینار سرکار خانم مهناز اکبری به بررسی روش‌های مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاهی خواهند پرداخت و در مورد چگونگی اخذ فاند و بورسیه تحصیلی از دانشگاه‌های ایتالیا در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مطالبی را ارائه خواهند داد و همچنین پاسخگوی سوالات عزیزان شرکت‌کننده در سمینار خواهند بود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت موسسه حقوقی و بین‌المللی پارسا به آدرس parsalf.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی و بین‌المللی پارسا

موسسه حقوقی و بین المللی و داوری پارسا با همکاری جمعی از بزرگان و صاحب‌نظران حوزه حقوق خصوصی و بین المللی با شمار ثبت ۹۳۱ در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است، در این موسسه کلیه خدمات جامع حقوقی از قبیل مشاوره حقوقی و وکالت در کلیه امور قضایی (حقوقی و کیفری و انتظامی) همچنین داوری فیمابین اشخاص در خصوص کلیه پرونده‌های داخلی و خارجی در مراجع ذیصلاح قضایی و غیرقضایی در سطح ملی و بین المللی و انعقاد قراردادهای مشاوره حقوقی در زمینه‌های مهاجرتی و ثبت شرکت‌های بین المللی در کلیه کشورها با دستگاه‌ها و موسسات و شرکت‌ها و نهادها و شوراها اعم از دولتی و عمومی و خصوصی صورت می‌پذیرد، و تا کنون با اجرای صدها پرونده در کلیه امور مذکور چه در داخل و چه در سطح بین المللی توانسته‌ایم خدمتگزار هم‌میهنان عزیزمان باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون