اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805073898412420

تحصیل در آلمان بهترین راه مهاجرت به اروپا

کد: 139805073898412420

http://bit.ly/2SSvgC4

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که به فکر مهاجرت به یک کشور درجه یک دنیا هستند، تحصیل در آلمان بهترین گزینه است. می‌توان با طی کردن یک دوره تحصیلی در این کشور از بهترین دانشگاه‌های اروپا مدرک گرفت و به راحتی به اقامت این کشور دست پیدا کرد. در ادامه جدیدترین روش‌های مهاجرت و تحصیل در آلمان بررسی شده است.

تحصیل در آلمان بهترین راه مهاجرت به اروپا
تحصیل در آلمان بهترین راه مهاجرت به اروپا

چرا تحصیل در آلمان؟

کیفیت بالای زندگی در کشورهای جهان اول از یک سو و جنگ و مشکلات اقتصادی در کشورهای کمتر توسعه یافته از طرف دیگر، باعث شده تا سیل مهاجران به سمت اروپا و دیگر کشورهای مهاجرپذیر دنیا روانه شوند. این مسأله باعث سختگیرانه‌تر شدن قوانین مهاجرت در سال‌های اخیر شده است. اما هنوز هم راه‌هایی برای مهاجرت آسان به بهترین کشورهای دنیا وجود دارد. تحصیل در آلمان با توجه به رایگان بودن دوره‌های تحصیلی و امکان کار کردن پس از تحصیل در این کشور، ساده ترین و به صرفه ترین گزینه برای مهاجرت به اروپاست.

برای تحصیل در آلمان چه شرایطی باید داشت؟

برای گرفتن پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های آلمان لازم نیست شرایط ویژه و عجیبی داشته! اگر حداقل مدرک دیپلم وجود داشته باشد و عزم برای تحصیل در این کشور جدی باشد، هر فردی واجد شرایط تحصیل در آلمان است.

دوره‌های کارشناسی

به طور کلی اکثر دوره‌های کارشناسی در آلمان به زبان آلمانی ارائه می‌شوند. بنابراین برای گرفتن پذیرش تحصیلی در این دوره حداقل به مدرک B1 زبان آلمان نیاز است. البته رسیدن به این سطح از زبان آلمانی کار سختی نیست و می‌توان با 8 ماه آموزش مستمر به آن رسید.

دوره‌های کارشناسی ارشد

ویژگی خوب دوره فوق لیسانس در آلمان این است که دوره‌های تحصیلی علاوه بر زبان آلمانی، به زبان انگلیسی نیز ارائه می‌شوند. می‌توان بر اساس زبانی که تسلط بیشتری در آن وجود دارد، دوره تحصیلی مورد نظر را انتخاب کرد.

چگونه می‌توان بهترین رشته تحصیلی در آلمان را پیدا کرد؟

نکته دیگر پیدا کردن دانشگاه و رشته تحصیلی مناسب است. آلمان بیش از 450 دانشگاه طراز اول دارد که دانشجویان بین المللی را می‌پذیرند. اکثر رشته‌های تحصیلی علی الخصوص رشته‌های مهندسی، مدیریت و امور مالی و همچنین پزشکی در آلمان بازار کار بسیار خوبی دارند که خیال افراد را از بابت آینده در این کشور راحت خواهد کرد. بنابراین فقط لازم است تا استعداد و علاقه خود را دنبال کرد.

چگونه می‌توان پذیرش گرفت؟

برای گرفتن پذیرش باید اندکی زمان گذاشت و مدارک لازم را طبق دستورالعمل دانشگاه مورد نظر آماده کرد. در این مرحله می‌توان با جستجو در سایت دانشگاه‌های مختلف، ابتدا دوره تحصیلی مورد نظر را انتخاب و سپس مدارک را ترجمه یا تأیید کرد.

مدارکی که دانشگاه‌ها به طور معمول دریافت می‌کنند، شامل: مدارک هویتی، آخرین مدرک تحصیلی، ریز نمرات، مدرک زبان، انگیزه نامه و توصیه نامه. البته بهترین راه اطمینان از مدارک مورد نیاز، چک کردن آنها در سایت دانشگاه مورد نظر است.

رویه ویزای تحصیلی آلمان چگونه است؟

با توجه به رایگان بودن تحصیل در آلمان، درخواست برای ویزای تحصیلی این کشور خیلی زیاد است. بنابراین برای اینکه بتوان زودتر نوبت مصاحبه گفت، باید هر چه زودتر برای گرفتن وقت سفارت اقدام کرد. در روز مصاحبه باید نامه پذیرش تحصیلی که از دانشگاه مورد نظر دریافت شده را  در کنار مدارک مورد نیز سفارت آماده کرد و با خود به سفارت برد. آفیسر ویزا مدارک را بررسی می‌کند و چند سؤال می پرسد تا از قصد جدی فرد برای تحصیل در آلمان مطمئن شود.

همه آنچه تا به اینجا گفته شد مقدمات مورد نیاز برای گذراندن یک دوره تحصیلی در آلمان بود. ریزه کاری‌های گرفتن پذیرش و ویزا، تحصیل در دوره‌های دکترا، دریافت بورسیه تحصیلی و شرایط تحصیل در دوره‌های قبل از دانشگاه در آلمان مواردی هستند که نیاز به توضیحات بیشتری دارند.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت تحصیلی و دیگر روش‌های مهاجرتی، از مشاوره رایگان مؤسسه آریاناپارس بهره مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهاجرتی آریاناپارس

موسسه مشاوره شغلی و کاریابی بین المللی آتیه پردازان و موسسه سفیران حامی که دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شماره مجوز ۴۷۴۴۹۱ و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به شماره مجوز ۴۲/۴۸۹۹۸ با نام تجاری آریانا پارس است با سابقه ۷ ساله در امور کاریابی، مهاجرت ، اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی، اقامت سرمایه گذاری، اخذ اقامت کاری و اقامت دائم بر اساس توان مهارتی یا همان skilled worker ، برخورداری از تجارب بسیار درخشان در این زمینه، آماده ارائه انواع خدمات مشاوره و انجام امور مهاجرتی به شما هموطنان عزیز می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش