اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805233954812420

اقامت اسپانیا تبلیغات تا واقعیت

کد: 139805233954812420

http://bit.ly/31LRx82

، تهران , (اخبار رسمی): اسپانیا یکی از زیباترین کشورهای اروپا، سالیانه تعداد زیادی از گردشگران و مهاجران را در خود جای داده است. به واسطه شرایط مناسب زندگی و اوقات خوش در این کشور، بسیاری از افراد در تکاپوی اخذ ویزای توریستی اسپانیا هستند تا مدت زمانی را در این کشور سپری کنند.

اقامت اسپانیا تبلیغات تا واقعیت
اقامت اسپانیا تبلیغات تا واقعیت

آشنایی با اسپانیا

کشور اسپانیا در قسمت جنوب غربی اروپا و در شبه جزیره ایبری واقع شده است. این کشور با مساحتی حدود ۵۰۶ هزار کیلومتر به عنوان چهارمین کشور بزرگ اروپا محسوب می‌شود. اغلب شهرهای اسپانیا با فرانسه، آندورا، دریای مدیترانه، پرتغال و اقیانوس اطلس مرز مشترک دارد. مرز اسپانیا با پرتغال (به طول ۱۲۱۴ کیلومتر) طولانی‌ترین مرز یکپارچه در اتحادیه اروپا است. یکی از زیباترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های این کشور جزیره مشهور قناری است.

زبان رسمی مردم این کشور، اسپانیایی و دین ساکنان آن مسیحیت کاتولیک است. حکومت این کشور پادشاهی مشروطه و صاحب دو مجلس قانون‌گذاری است. اسپانیا کشوری مستقل و از اعضای اتحادیه اروپا است. پول رایج این کشور یورو است. از جمله شهرهای اسپانیا می‌توان به مادرید، بارسلون، والنسیا، سویا، گرانادا و جزایر قناری اشاره کرد.

یکی از برترین روش‌های کسب اقامت اسپانیا، روش تمکن مالی است. در این روش افراد با ارائه مدارک می‌توانند بدون انجام کاری در کشور اسپانیاف اقامت این کشور را دریافت کنند. شروط لازم برای تمکن مالی:

درآمد ماهیانه بین 2 الی 3 هزار یورو

تمکن مالی 20 تا 25 هزار یورویی

لازم به ذکر است که درآمد اعلام شده نباید نیازی به حضور فرد در ایران داشته باشد. این نکته بدین معناست که حقوق و دستمزد جزو این گروه قرار نمی‌گیرند.

در خصوص تمکن مالی، مبلغ اعلام شده باید به مدت 3 ماه در حساب‌های جاری در بانک‌های ایران باشد.

خرید خانه در اسپانیا 

تبلیغات خرید ملک در تمامی صفحات اینترنت به چشم می‌خورد ولی آیا با خرید ملک می‌توان اقامت اسپانیا را دریافت کرد؟ به صورت کلی تا سال 2007 میلادی، افراد با خرید ملک می‌توانستند به صورت مستقیم اقامت اسپانیا را دریافت کنند. در این 10 سال گذشته و به واسطه رکود اقتصادی که در اسپانیا به چشم می‌خورد، قوانین به این شکل شده است که افراد لازم به انجام فعالیت سود آئر در اسپانیا هستند.

در صورت خرید ملک در اسپانیا می‌توان اقامت موقت این کشور را دریافت کرد ولی پس از اتمام مدت زمان اعلام شده باید به کشور مبدا بازگشت.

روش‌های با واسطه برای اقامت اسپانیا

افرادی که از بودجه مناسب برای اخذ اقامت اسپانیا برخوردار نیستند، قادر خواهند بود که از روش‌های تحصیل و کار در اسپانیا برای کسب اقامت استفاده کنند.

تحصیل در اسپانیا

با تحصیل در کشور اسپانیا می‌توان از انواع دانشگاه‌ها در یک محدوده وسیع و هزینه‌های تحصیل پایین‌تر نسبت سایر کشورهای اروپایی بهره‌مند شد. تحصیل در اسپانیا یکی از روش‌های کسب اقامت در این کشور است. متقاضیان علاقه‌مند برای کسب اقامت اسپانیا می‌توانند با گذراندن دوره تحصیلی شانس بالاتری برای اخذ ویزای کار اسپانیا پس از پایان دوره تحصیل به دست آورند. بنابراین دانشجویان پس از اتمام دوره تحصیل خود اقدام به یافتن کار مناسب کرده و در نهایت اقامت اسپانیا را به دست می‌آورند.

کار در اسپانیا

برای کار در اسپانیا، افراد متقاضی باید پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای اسپانیایی داشته باشند. لازم به ذکر است که کارفرما در ابتدای کار باید نیروی واجد شرایط را از کشور اسپانیا و کشورهای اتحادیه اروپا جذب کند. کارفرما برای جذب نیروی کار باید به مدت ۳ هفته تا ۳ ماه آگهی کند، اگر شخص واجد شرایط پیدا نشود، کارفرما می‌تواند نیروی لازمه خود را از افراد توانمند کشورهای دیگر اروپایی جذب کند.

در این روش افراد پس از 3 سال پرداخت مالیات می‌توانند اقامت اسپانیا را دریافت کنند.

موسسه مشاوره شغلی و کاریابی بین المللی آتیه پردازان و موسسه سفیران حامی که دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شماره مجوز ۴۷۴۴۹۱ و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره مجوز ۴۲/۴۸۹۹۸ با نام تجاری آریانا پارس است با سابقه ۷ ساله در امور کاریابی، مهاجرت، اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی، اقامت سرمایه گذاری، اخذ اقامت کاری و اقامت دائم براساس توان مهارتی یا همان skilled worker، برخورداری از تجارب بسیار درخشان در این زمینه، آماده ارائه انواع خدمات مشاوره و انجام امور مهاجرتی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهاجرتی آریاناپارس

موسسه مشاوره شغلی و کاریابی بین المللی آتیه پردازان و موسسه سفیران حامی که دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شماره مجوز ۴۷۴۴۹۱ و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به شماره مجوز ۴۲/۴۸۹۹۸ با نام تجاری آریانا پارس است با سابقه ۷ ساله در امور کاریابی، مهاجرت ، اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی، اقامت سرمایه گذاری، اخذ اقامت کاری و اقامت دائم بر اساس توان مهارتی یا همان skilled worker ، برخورداری از تجارب بسیار درخشان در این زمینه، آماده ارائه انواع خدمات مشاوره و انجام امور مهاجرتی به شما هموطنان عزیز می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی