اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805143924610588

پکیج اکسیر زیبایی 8 کاره شمعدانی ضد لک قوی

کد: 139805143924610588

http://bit.ly/31lJKNP

، بهشهر , (اخبار رسمی): پکیج هشت کاره شمعدانی یک کرم اکسیر زیبایی و ضد لک قوی کاملا گیاهی بوده که توسط بازرگانی توسکا با قیمت ارزان به فروش می‌رسد. این پکیج حاوی دو عدد کرم و یک عدد صابون زردچوبه به عنوان هدیه است.

قیمت فروش پکیج اکسیر زیبایی 8 کاره شمعدانی ضد لک قوی
پکیج اکسیر زیبایی 8 کاره شمعدانی ضد لک قوی

خواص پکیج 8 کاره شمعدانی چیست؟

پکیج اکسیر زیبایی 8 کاره شمعدانی برای درمان انواع لک‌های سطحی و عمقی، کک و مک و تیرگی‌های پوست بسیار موثر است. این پکیج به عنوان لیفتینگ عمل کرده و پوست‌های شل شده را سفت می‌کند.

پکیج شمعدانی به عنوان یک بوتاکس طبیعی عمل کرده و خطوط اخم و ابرو  چین و چروک را از بین می‌برد.
کرم زیبایی شمعدانی برای سفید شدن، روشن شدن و شادابی پوست بسیار مناسب بوده و یک کرم چند منظوره است. علت نام گذاری این پکیج به عنوان 8 کاره به علت 8 خواص بی نظیر این کرم‌ها برای رفع مشکلات پوست است.

پکیج 8 کاره شمعدانی دارای عوارض است؟

همانطور که قبلا ذکر شد این پکیج کاملا گیاهی بوده و دارای سیب سلامت و مجوزهای بهداشتی است و با افتخار یک محصول ایرانی و ثبت شده است. این پکیج نه تنها یک کرم ضد حساسیت بوده بلکه به راحتی می‌توان اطراف چشم از آن استفاده کرد.

روش استفاده پکیج 8 کاره شمعدانی

شب‌ها قبل از خواب صورت خود را با صابون زرد چوبه همراه پکیج شمعدانی شستشو داده تا منافذ پوست تمیز باشند. بهتر است چند دقیقه کف صابون روی پوست بماند و سپس آب کشیده شود.

در ابتدا کرم کوچک استفاده شده و بعد از اتمام کرم کوچک باید از کرم بزرگ (اصلی) استفاده شود. به اندازه یک نخود از کرم کوچک برداشته شده و به صورت نقطه‌ای روی تمام صورت گذاشته و کمی ماساژ داده شود. این کرم باید تقریبا 6 ساعت روی پوست بماند پس بهتر است شب‌ها استفاده شود.

کرم کوچک تقریبا بعد از سه تا چهار هفته تمام می‌شود و از همان ابتدا تغییرات به خوبی قابل مشاهدده خواهد بود و بعد از تمام شدن کرم کوچک، کرم اصلی را به همان روش قبل به صورت خود زود.

اگر صابون زردچوبه پوست را خشک کند می‌توان از شامپو بچه استفاده کرد.

چقدر زمان می‌برد تا نتیجه گرفت؟

زمان استفاده کامل پکیج 8 کاره شمعدانی تقریبا 3 تا 4 ماه است و از همان روزهای ابتدایی تغییرات مشاهده می‌شود و رفته رفته پوست بهتر می‌شود. بستگی به میزان جذب پوستی افراد و مقاومت پوستی آنها ممکن است یک الی دو عدد پکیج نیاز باشد ولی در بین استفاده‌کنندگان کمتر از 2 ماه هم درمان ثبت شده است.

یکی از نکات مهم در مورد این پکیج این است که این کرم لایه بردار نیست و روی رنگدانه پوست تاثیر می‌گذارد برای همین تغییرات آن تدریجی بوده و ماندگار است.

فروش پکیج 8 کاره شمعدانی که یک کرم ضد لک بسیار قوی و کاملا گیاهی بوده از طریق بازرگانی توسکا با قیمت ارزان امکان‌پذیر بوده و این بازرگانی محصولات با برند شمعدانی را به صورت مستقیم از تولیدکننده دریافت می‌کند و کاملا اصل هستند.

علاقه‌مندان برای خرید پکیج 8 کاره شمعدانی اصل می‌توانند به فروشگاه اینترنتی توسکا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]