اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805143926112529

از نسخه جدید بازی‌ها و برنامه‌های اندروید لذت ببرید

دانلود سریع و امن برنامه‌ها و بازی‌های اندروید از اندرویدگذر

کد: 139805143926112529

http://bit.ly/31fcoQG

، (اخبار رسمی): امروزه دانلود و نصب نرم افزار و بازی اندروید رواج زیادی یافته است. با توجه به گسترش برنامه‌های مخرب و جاسوس افزارها، وجود یک منبع امن و مطمئن برای دانلود اپ‌های موبایل امری ضروری است. وبسایت اندرویدگذر یکی از مطمئن ترین مرجع‌های دانلود برنامه و بازی اندروید با بیش از 6 سال سابقه است.

دانلود سریع و امن برنامه ها و بازی های اندروید از اندرویدگذر
تصویر سایت اندرویدگذر

با گذر زمان و ایجاد تکنولوژی‌های جدید، سرگرمی‌های انسان‌ها نیز متفاوت می‌شوند. بازی‌های کامپیوتری، ایکس باکس‌ها و پلی استیشن‌ها مدت زیادی است که مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما کاربران همواره به دنبال وسایلی هستند که جای کمی بگیرد، سریع باشد، تمام نیازهای آنان را پوشش دهد و در هر جا و هر زمان در دسترس آن‌ها قرار گیرد. شاید به همین خاطر است که استفاده از بازی‌های موبایلی تا این حد مورد استقبال قرار گرفت.

در کشور ما عوامل زیادی به بروز افزایش استفاده از بازی‌های موبایلی منجر شد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان افزایش سرعت اینترنت و استفاده از گوشی‌های هوشمند را نام برد. گفته می‌شود که حدود 40 درصد از خرید اپلیکیشن‌های موبایلی به بازی‌ها اختصاص دارد  که رقم بسیار بالایی است. علت دیگر گرایش به سمت بازی‌های موبایلی علاقه افراد به ایجاد تعامل است.

بازی‌های آنلاین به خصوص بازی‌های موبایلی بستر مناسب و جدیدی برای ایجاد ارتباطات است. در پژوهش‌هایی که در سال 97 صورت گرفت نشان داد که 95 درصد گیمر‌های ایرانی از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. به همین خاطر لازم است منابع خوبی برای دانلود بازی‌های اندروید در اختیار کاربران قرار گیرد که هم امن باشد و هم بازی‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد. از سوی دیگر دارای برنامه‌های کاربردی و مفید مانند آنتی ویروس‌ها، مدیریت فایل و ... باشد.

امروزه سایت‌های بسیاری وجود دارند که هر روز مطالب زیادی را به اشتراک می‌گذارند ( از دانلود بازی و برنامه برای گوشی‌های اندرویدی گرفته تا مقالات آموزشی و برنامه‌های ویندوز و لینوکس و ... ). اکثر این سایت‌ها کار سختی را بر عهده دارند زیرا بایستی هر روز آپدیت شده و مطالب دسته اول را در سایت خود منتشر کنند.

شاید بیش از 50 پست جدید در این سایت‌ها قرار می‌گیرد که البته این مقدار حداقلی است زیرا هر روز برنامه‌ها و بازی‌های جدید منتشر می‌شوند که نیاز به بررسی و انتشار دارند. پشتیبانی و قرار دادن تمام برنامه‌ها و بازی‌ها برای چنین سایت‌هایی حیاتی است زیرا اگر حتی یکی از برنامه‌های مورد نظر در آن نباشد قطعا دفعه بعد سایت دیگری برای دانلود برنامه مورد نظر انتخاب خواهد شد.

یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه دانلود بازی و برنامه اندروید، سایت اندرویدگذر است. اندروید گذر با سابقه نسبتا طولانی و امکانات قابل قبول خود توانسته جای خود را میان سایت‌های دانلود بازی و برنامه باز کند. اما چرا این سایت توانست به چنین موقعیتی دست پیدا کند؟ در اینجا چند دلیل ذکر شده که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست.

1-   تنوع مطالب

یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای جذب کاربر بیشتر و ایجاد رضایت در آن‌ها، محتوای غنی و زیاد است. کاربران همواره به سمت سایتی گرایش پیدا می‌کنند که همه‌ی نیازهای آنان را برطرف می‌کند. زیرا در این صورت لازم نیست وقت زیادی را برای از این سایت به آن سایت رفتن صرف کنند تا برنامه یا بازی مورد نظر خود را بیابند.

اندرویدگذر از آن دسته سایت‌هایی است که تنوع مطالب در آن بسیار زیاد است و روزانه مطالب زیادی در آن منتشر می‌شود. نویسندگان این سایت به طور روزانه کلیه بازی‌ها و برنامه‌های منتشر شده در ایران و سایر کشورها را بررسی کرده و بروز ترین برنامه‌ها را در سایت برای دانلود قرار می‌دهند.

انواع و اقسام برنامه‌ها با موضوعاتی همچون آب و هوا، آموزشی، ابزارها، اخبار، مالی، پزشکی، تجارت، حمل و نقل، موسیقی، ورزشی، هنری و ... را می‌توان نام برد. همچنین بازی‌ها با دسته بندی‌های هیجانی، آموزشی، استراتژیک، ماجرایی، اکشن، پازل، معما و ... در این سایت وجود دارد.

2-   دانلود نسخه جدید بازی‌ها و برنامه‌های اندروید

دانلود نسخه جدید و آخرین ورژن بازی‌ها و برنامه‌های اندروید محبوب و پرطرفدار یکی از مواردی است که کاربران لازم است برای استفاده از آخرین امکانات اپلیکیشن‌ها و آخرین تغییرات بازی‌ها آن را انجام دهند. به عنوان مثال افراد همواره می‌توانند برای دانلود اینستاگرام اندروید و استفاده از قابلیت‌های جدید آخرین نسخه آن به سایت اندرویدگذر مراجعه کنند. همچنین می‌توان جدیدترین نسخه بازی‌ها را به همراه دیتا و نسخه مود شده و آنلاک آنها دانلود کرد و بازی‌ها را به صورت بی نهایت تجربه کرده و از آن لذت برد.

3-   سرعت بالای سایت

یکی از مهم‌ترین عواملی که یک سایت را محبوب می‌سازد سرعت لود بالاست که مستلزم استفاده از سرور و هاست قدرتمند است. سایت‌هایی که هر لحظه امکان قطعی دارند، تعداد زیادی از کاربران را از دست خواهند داد و این صدمه جبران ناپذیری را به سایت وارد خواهد کرد. این که سایت اندرویدگذر توانسته است طی این سال‌ها به یکی از مهم‌ترین منابع دانلود برنامه اندروید و بازی اندروید تبدیل شود به همین خاطر است. سرعت بالای لود صفحه دقیقا همان چیزی است که کاربران از هر سایتی می‌خواهند. اندرویدگذر هم با انتخاب سرور مناسب برای سایت خود توانسته به این نیاز کاربران به خوبی پاسخ دهد.

4-   رابط کاربری زیبا و کاربر پسند / دسته بندی دقیق محصولات

سایت اندروید گذر سبک و زیبا است و طراحی گرافیکی ساده و کاربر پسندی دارد. شکل ساده آن سبب شده تا کار با آن ساده باشد و به راحتی بتوان به محتوای مورد نظر دست یافت.

سمت راست این سایت منوی زیبایی تعبیه شده که از طریق آن می‌توان به تمام دسته بندی‌های موجود دسترسی داشت؛ از جمله برنامه‌های آب و هوا، آموزشی، ابزارها، اجتماعی، اخبار و مجلات، ارتباطی، امور مالی، بهره وری، پزشکی، تجاری، تصویر زمینه زنده، حمل و نقل، خرید، سبک زندگی، سرگرمی، سفر و مکان، سلامت و تناسب اندام، شخصی سازی، عکاسی، کتاب و مرجع، کتابخانه، کمدی، مذهبی، موسیقی و صدا، هنر و طراحی، ورزش، ویجت‌ها، ویرایش و پخش ویدئو.

از جمله بازی‌ها نیز می‌توان آموزشی، استراتژیک، اکشن، پازل و معمایی، تخته، تفننی، خانوادگی، سرگرم کننده، شبیه سازی، کارت، کلمه، ماجرایی، مسابقه‌ای، موسیقی، نقش آفرینی و ورزش را نام برد. در واقع هر آنچه که از دنیای اندروید نیاز است را می‌توان به راحتی و به رایگان از این سایت دریافت کرد.

5-   آموزش‌های لازم برای نصب برنامه‌ها

شاید نصب بازی و برنامه اندروید برای بعضی مانند آب خوردن باشد اما عده زیادی هستند که آشنایی زیادی با این فضا ندارند و لاجرم نیاز به آموزش ساده و کاربری داشته که اندروید گذر برای آنان نیز راه حلی ارائه داده است. اندروید گذر دارای چندین پست آموزش نصب برنامه‌های اندروید است که می‌توان از آنها استفاده کرد. دسترسی به این پست‌های آموزشی از طریق منوی این سایت امکان پذیر است.

6-   بروزرسانی مداوم و انتشار بازی‌های امن

نویسندگان سایت اندروید گذر به طور مداوم بازی‌ها و برنامه‌های مختلف منتشر شده در داخل و خارج از کشور را بررسی کرده و آن را منتشر می‌کنند. هر برنامه پیش از انتشار پروسه طولانی بررسی از لحاظ بد افزار نبودن را طی می‌کند. لذا با خیالی آسوده می‌توان برنامه مورد نظر خود را دانلود کرد.

افرادی که قصد دانلود بازی اندروید یا دانلود نرم افزار اندروید را دارند بهتر است به سایت اندروید گذر سر بزنند زیرا این سایت حاوی چندین هزار برنامه بوده و قطعا پاسخگوی نیاز‌های مراجعه کنندگان خواهد بود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اندروید گذر به ادرس androidgozar.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اندرویدگذر

دانلود بازی برای موبایل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]