اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805153927212529

لیستی از بهترین و پرطرفدار ترین برنامه‌های اندروید

کد: 139805153927212529

http://bit.ly/2KiLzp5

، (اخبار رسمی): اندرویدگذر را می‌توان یکی از بهترین سایت‌های حوزه اندروید دانست که با سرعت به انتشار و بروزرسانی برنامه‌های اندروید می‌پردازد.

لیستی از بهترین و پرطرفدار ترین برنامه های اندروید
لیستی از بهترین و پرطرفدار ترین برنامه های اندروید

در ادامه لیستی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های اندرویدی که در این سال‌ها محبوبیت ویژه‌ای در بین کاربران کسب کرده‌اند آورده شده است.

واتساپ (WhatsApp Messenger‏)

واتساپ پرطرفدارترین پیام رسان جهان است. این برنامه از طریق ارتباط 4G/3G/2G/EDGE یا وای فای) به کاربر اجازه می‌دهد به خویشان و دوستان خود پیام دهد یا تماس برقرار کند. می‌توان از پیامک به واتساپ روی آورد تا بتوان پیام، تماس تلفنی، عکس، فیلم، اسناد و مدارک و پیام‌های صوتی ارسال و دریافت کرد. می‌توان دانلود واتساپ برای اندروید را از سایت اندرویدگذر انجام داد و همواره جدیدترین نسخه رسمی این اپلیکیشن را داشت. 

اسنپ (Snapp)

اسنپ امکان درخواست خودرو، پیک، موتور، سفارش غذا، رزرو هتل و خدمات دیگر را به راحتی و به صورت آنلاین فراهم می‌کند. تمام سرویس‌های اسنپ در یک اپلیکیشن در اختیار قرار دارد و نیازی نیست تعداد زیادی اپلیکیشن نصب کرد. با نصب اپلیکیشن اسنپ می‌توان در هر زمان و از هر کجای شهر برای هر کدام از خدمات اسنپ درخواست داد و در سریع‌ترین زمان خدمات مورد نظر را دریافت کرد.

دیوار (Divar)

اپلیکیشن و سایت دیوار، محل انتشار رایگان انواع آگهی و نیازمندی خریدوفروش کالاهای نو و دست‌دوم است. با اپ دیوار، در هر کجای ایران می‌توان در کوتاه‌ترین زمان اجناس خود را فروخت یا کالای مورد نظر خود را برای خرید پیدا کرد. از اپلیکیشن دیوار می‌توان برای دریافت و ارائه خدمات و خرید و فروش کالا در دسته‌بندی‌‌های مختلف از جمله خانه و آپارتمان و مغازه، وسایل نقلیه از خودروی سواری تا اتوبوس، لوازم الکترونیکی از موبایل، لپ‌تاپ تا تلویزیون و یخچال، وسایل منزل از مبل و کمد تا فرش و تابلو، انواع خدمات فنی و بهداشتی و زیبایی استفاده کرد.

کافه بازار (Bazaar )

کافه بازار یکی از شناخته شده ترین اپ استورهای ایرانی و بستری برای ارائه برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی در ایران است. این مجموعه در سال 1389 شروع به کار کرد و در این مدت توانسته است جایگاه خوبی را در میان کاربران فارسی برای خود کسب کند. با دانلود بازار برای اندروید می‌توان به هزاران برنامه و بازی خارجی و ایرانی دسترسی داشت.

InstaSave

InstaSave برنامه‌ای است که به کاربر امکان می‌دهد ویدئوها و عکس‌های اینستاگرام را ذخیره و دانلود کند. با این اپلیکیشن می‌‌توان به راحتی تصاویر و ویدئوهای مورد علاقه خود در اینستاگرام را دانلود در گوشی موبایل خود ذخیره کرد.

روبیکا (Rubika )

روبیکا محتواها و خدمات مختلف از اپراتورهای مختلف را به کاربران ارائه می‌دهد. در روبیکا می‌توان به محتواهای مختلف فیلم، موزیک و بازی دسترسی داشت. در ضمن سرویس‌های مختلفی نظیر خرید بلیط‌های اتوبوس و هواپیما، خدمات بیمه و خدمات پرداخت و نظایر آن در این اپلیکیشن به افراد ارائه می‌شود. علاوه بر این، در محیط شبکه اجتماعی، کابران می‌توانند به انتشار پست و محتوا و اشتراک آن بپردازند و با پیامرسان با یکدیگر در تعامل باشند. اینترنت این اپلیکیشن در اپراتورهای ایرانسل و همراه اول رایگان است.

FaceApp

FaceApp یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های این روزها در میان کاربران سراسر دنیا است. این نرم افزار با ارائه فیلترهای چهره بسیار واقعی، در میان مردم به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است. با دادن عکس چهره خود یا دیگران به این اپلیکیشن می‌توان چهره خود را پیر یا جوان کرد، رنگ و مدل موی خود را تغییر داد، آرایش و میکاپ‌های بسیار زیبا و جذاب را بر روی چهره خود اعمال کرد، بر روی صورت خود عینک قرار داد و یا خود را کچل کرد.

اینستاگرام (Instagram )

اینستاگرام جزو اپ‌های ضروری برای بسیاری از کاربران ایرانی و سراسر جهان شده است. این برنامه برای بسیاری از افراد شناخته شده و آشنا است و نیازی به معرفی ندارد. با اینستاگرام می‌توان عکس‌ها و ویدئوهای خود را با دوستان خود و مردم سراسر دنیا به اشتراک و حال و هوا و لحظات مختلف زندگی خود را با دیگران در میان گذاشت. همچنین قابلیت انتشار و یا مشاهده ویدئوهای طولانی و بلند نیز به این برنامه اضافه شده است. دانلود اینستاگرام برای سیستم عامل‌های اندروید از سایت اندروید گذر با آخرین بروزرسانی امکان پذیر است.

اپلیکیشن آپ

اپلیکیشن آپ پرکاربردترین اپلیکیشن پرداخت کشور و یک نرم افزار کاربردی در حوزه پرداخت است که با نصب آن علاوه بر دسترسی به تمامی خدمات ارایه شده در سامانه #۷۳۳* امکان استفاده از خدمات اختصاصی آپ فراهم شده است. سرویس‌های ارائه شده در این برنامه شامل پرداخت عوارض آزادراه‌ها، خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، قطار و اتوبوس، پرداخت انواع قبوض، پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی، خرید بسته اینترنت ایرانسل و اینترنت همراه اول و دیگر اپراتورها، خرید انواع بیمه (بیمه شخص ثالث، بیمه عمر، بیمه آتش سوزی، بیمه مسافرت) و ... است.

SHAREit

SHAREit یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی است که امکان انتقال فایل سریع بین گوشی و تبلت و کامپیوتر را فراهم می‌سازد. توسط این برنامه می‌توان انواع فایل، عکس، ویدئو و حتی اپلیکیشن‌های نصب شده در دستگاه خود را بین دستگاه‌های دیگر منتقل کرد. سرعت انتقال در این برنامه بسیار بالا است و می‌توان فایل‌های با حجم بالا را نیز به راحتی و با سرعت بالا منتقل کرد. عملیات انتقال از طریق WiFi خود دستگاه انجام می‌شود و هیچگونه هزینه اینترنتی ندارد. دانلود برنامه شریت از طریق سایت اندرویدگذر امکان پذیر است.

تپ‌سی (TAP30)

تپ‌سی سامانه هوشمند درخواست تاکسی است که از طریق اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، مسافران را با سفیران (رانندگان) مرتبط می‌سازد. به‌راحتی می‌توان در هر زمانی از طول روز درخواست خودرو داد و سفری با کیفیت، ایمن و ارزان را حتی در مسیرهای داخل طرح ترافیک تجربه کرد. تپ‌سی دارای دو نوع سرویس متفاوت شامل عادی و تپ‌سی لاین (اشتراک سفر) است که می‌توان از میان آن‌ها سرویس مورد نظر خود را انتخاب کرد.

ویز  (Waze)

 ویز یک نرم افزار مسیریاب قدرتمند است. با ویز همیشه می‌توان از اتفاقات میسر باخبر شد. حتی اگر مسیر آشنا باشد، Waze فوراً افراد را از ترافیک، تعمیرات، پلیس، تصادفات و غیره مطلع می‌کند. اگر ترافیک مسیر سنگین باشد، Waze برای صرفه‌جویی در زمان، مسیر را تغییر می‌دهد.

مسیریاب Balad

نقشه و مسیریاب «بلد» یک مسیریاب فارسی و هوشمند است که با نقشه‌ای پرجزئیات از سراسر ایران در مسیریابی سریع و بهینه به مسافران کمک می‌کند. مسیریاب بلد، مانند مشابه‌های خارجی خود مانند نرم افزار ویز- waze و نقشه گوگل مپ (google maps) با در نظر گرفتن ترافیک آنلاین و محاسبه کمترین زمان، مسافران را خیلی سریع به مقصد می‌رساند.

شیپور (Sheypoor)

Sheypoor شیپور نیازمندی‌های آنلاین سراسر ایران و محل درج آگهی‌های رایگان خودرو، املاک، استخدام، خدمات و خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم همانند لوازم خانگی، لوازم شخصی، موبایل و تبلت و لپ تاپ و ... است. در این نرم افزار می‌توان به آگهی‌های سراسر ایران و یا شهرهای مورد نظر خود دسترسی داشت و یا کالاها، لوازم و خدمات خود را در آن ثبت کرد. اپ شیپور به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است تا به کاربران امکان خرید و فروش سریع لوازم خانگی، خانه، آپارتمان، خودرو، وسایل نقلیه و حتی استخدام و یافتن شغل مناسب را بدهد.

ایرانسل من (MyIrancell )

با استفاده از برنامه ایرانسل من راحت و سریع حساب‌های تلفن همراه و وایمکس را می‌توان مدیریت و اطلاعات حساب خود را در هر لحظه مشاهده کرد. همچنین از این پس با استفاده از این برنامه می‌توان بسته‌های افزایشی را بدون شماره گیری کد دستوری خریداری کرد.

VivaVideo

VivaVideo بهترین تدوین‌گر ویدئو، بهترین سازنده فایل‌های پخش اسلایدی عکس‌ها و بهترین برنامه ویرایش فیلم است! این یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش ویدئو، نمایش اسلاید عکس و ویرایش فیلم در بازار اندروید است.

مسیریاب (Neshan)

مسیریاب نشان با استفاده از GPS و در نظر گرفتن ترافیک آنلاین، سریع‌ترین و کم‌ترافیک ترین مسیر را پیشنهاد کرده و در طول مسیر هشدار نزدیک شدن به دوربین کنترل سرعت،‌ پلیس و تصادف را نیز  اعلام می‌کند.

تلوبیون (Telewebion)

تلوبیون یک سرویس کاملا رایگان و بهترین برنامه برای پخش زنده برنامه‌های صداوسیما و دیدن فیلم و سریال‌هایی است که افراد موفق به دیدن آن نشده‌اند و یا دوست دارند مجددا آن را ببینند، است. آرشیو و بازپخش برنامه‌های محبوب مانند ۹۰، کلیه اخبار و بزرگترین آرشیو تمام برنامه‌های صداوسیما در این اپلیکیشن قابل دسترسی است.

همراه من (MyMCI)

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن همراه من، به خدمات مختلف همراه اول به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن انواع مختلفی از خدمات مانند مشاهده و پرداخت صورت حساب‌های میان دوره و پایان دوره و انتقال اعتبار، خرید بسته‌های اینترنت و مشاهده گزارش مصرف بسته‌های اینترنت، استفاده از خدمات اصلی مختلف مانند خرید شارژ، فعالسازی آوای انتظار، دریافت ریز مکالمات، فعالسازی انواع طرح‌های تشویقی و مناسبتی مانند بسته‌های تخفیفی مکالمه و پیامک فارسی، هدیه شتاب در پرداخت، هدیه روز تولد و سرویس همراهان اول و ... را فراهم می‌سازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اندرویدگذر

دانلود بازی برای موبایل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]