اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805183939812809

برگزاری اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب وکار در اصفهان

شرکت آریانا پرداز آینده در میان شرکت کنندگان نمایشگاه حضور خواهد داشت

کد: 139805183939812809

http://bit.ly/31t2P0H

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار شرکت آریانا پرداز آینده مجموعه‌ای فعال در حوزه نرم افزارهای مالی و حسابداری است.

شرکت آریانا پرداز آینده در میان شرکت کنندگان نمایشگاه حضور خواهد داشت.
شرکت آریانا پرداز آینده در میان شرکت کنندگان نمایشگاه حضور خواهد داشت

مدیر عامل شرکت آرپا در گفتگو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه اظهار کرد: «شرکت آرپا یکی از شرکت‌های فعال و پویا در صنعت تولید نرم افزارهای مالی، اداری، بازرگانی است.

هم چنین وی افزود: «محصول این شرکت با نام تجاری آرپا یک نرم افزار یکپارچه اطلاعات مدیریت است که توسط شرکت‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.»

وی خاطر نشان کرد: «هدف از شرکت در نمایشگاه بازاریابی و تبلیغات شناخته شدن برند آرپا است.»

به گزارش واحد خبرنمایشگاه شرکت آرپا در جمع شرکت کنندگان نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار حضور دارد از ۱۶ تا ۱۹ مردادماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل نمایشگاه‌های بین الملی استان اصفهان واقع درپل شهرستان در خدمت بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آریانا پرداز آینده

شرکت آرپا یکی از شرکتهای فعال و پویا در صنعت تولید نرم افزارهای مالی، اداری و بازرگانی در ایران بوده که از سال ۱۳۸۴ با آنالیز، طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای MIS ، کار خود را آغازکرده و پس از ۳ سال فعالیت غیر رسمی، با به کارگیری تکنولوژی های روزنرم افزاری و استفاده نمودن از کارشناسان و مشاوران مالی و فراهم سازی زمینه های مساعد جهت افزایش سرعت و دقت در تولید محصولات توانسته یک محصول جامع و کامل را به بازار نرم افزار ایران ارائه نماید. این شرکت از شروع فعالیت خود نیاز موسسات را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و با انجام امور سفارشی شرکت ها توانسته پیشرفت چشم گیری در عرصه حسابرسی کشور داشته باشد. در حال حاضر شرکت آرپا با ۴۰ نفر پرسنل در قالب سه دفتر تولید، پشتیبانی و آموزش مشغول به ارائه خدمات می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]